פארקי שעשועים מומלצים בעולם

פארק אירופה גרמניה

פארק אירופה שנמצא באזור היער השחור בגרמניה, נחשב לאחד מפארקי השעשועים הטובים ביותר בעולם ומציע חוויה נהדרת בין אם אתם משפחות עם ילדים, או מבוגרים. הבאנו לכם את כל המידע שצריך להכיר לפני שמגיעים, הזמנת כרטיסים, איזה מתקנים יש, תשובות לשאלות נפוצות, מלונות באזור וחוות דעת.

מידע כללי על הפארק

אירופה-פארק הוא פארק שעשועים הממוקם  בעיר רוסט בגרמניה. זהו פארק השעשועים הגדול ביותר במדינה ואחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר באירופה.

המקום מחולק ל-18 אזורי נושא המייצגים מדינות שונות באירופה, כמו איטליה, ספרד ויוון. הוא כולל למעלה מ-100 אטרקציות, כולל רכבות הרים, אטרקציות מים ורכיבות בחשכה. כמה מהרכיבות הפופולריות ביותר בפארק כוללות Blue Fire Megacoaster, Eurosat CanCan Coaster ו-Wodan Timbur Coaster.

בפארק יש גם מגוון אטרקציות, מופעים ואירועים ידידותיים למשפחות. מעבר לאטרקציות יש מגוון מסעדות, חנויות ומלונות. הפארקים פתוחים מסוף מרץ עד תחילת נובמבר.

  • חסכו זמן בתורים והבטיחו את המקום שלכם – בחרו תאריך והזמינו כרטיס לפארק:

 

כרטיסים לפארק אירופה כרטיסים לפארק אירופה

מומלץ לשריין כרטיס לפארק מראש דרך האינטרנט, בשיא העונה יש תורים גדולים בכניסה וחבל לבזבז על כך את הזמן, אנחנו מאוד ממליצים להזמין דרך אתר Getyourguide, שיש להם שירות לקוחות מעולה והם זמינים לכל שאלה. לאחר ההזמנה הכרטיסים מגיעים אלייכם למייל וכל מה שצריך לעשות זה להציגם בכניסה:

  • שעות פתיחה: 9:00-18:00
  • מחיר ב-2023: 57 יורו לכרטיס.

מלונות ליד פארק אירופה

מומלץ מאוד לקחת לילה במלון לפני שמגיעים, או למי שמזמין את הפארק ליומיים. הבאנו לכם רשימה מעולה של 5 מלונות מומלצים שכולם במרחק הליכה מהפארק:

#

שם המלון ומרחק:

מחיר ממוצע:

דירוג מבקרים:

הזמנת חדרים:

1

מלון האם

4 דק' הליכה

750 ש"ח

8.5/10

2

מלון סונגלסל

9 דק' הליכה

570 ש"ח

9/10

3

מלון אבלון

18 דק' הליכה

800 ש"ח

9.5/10

4

מלון אנדנטה

19 דק' הליכה

550 ש"ח

8/10

5

מלון אפולון

19 דק' הליכה

750 ש"ח

8.5/10
פארק אירופה רכבות הרים
חוויה לכל המשפחה

מתקנים בפארק אירופה מתקנים מומלצים בפארק אירופה

הפארק הנהדר מכיל עשרות רכבות הרים, מתקני שעשוע ואטרקציות שמתאימות לכל טווחי הגילאים, להלן האטרקציות המרכזיות שאסור לפספס:

  1. מגה קוסטר – Megacoaster: אחת הרכבות המהירות ביותר בפארק, לא מתאימה לבעלי לב חלש.
  2. רכבת הרים – Eurosat CanCan: רכבת הרים מקורה שתיקח אתכם למסע בעולם בהשראת מולן רוז’ של פריז במאה ה-19.
  3. פוסידון – Poseidon: רכבת הרים נהדרת בשילוב של מים והרבה ירידות חדות.
  4. שודדי הים – Pirates in Batavia: שיט זה לוקח אתכם להרפתקה דרך עולם הפיראטים עם אפקטים מיוחדים.
  5. וולטריום – Voletarium: רוצים לעוף? המתקן הזה בשבילכם, מעוף עם אנימציות מיוחדות שיקח אתכם לטיול מטורף באירופה.
  6. ארתור – Arthur: רכבת תחתית מקורה בעולמם של המינימואים עם אפקטים מיוחדים מדהימים.
  7. וולו דה וינצ’י – Volo da Vinci: רכבת מציאות מדומה בעולם של דה וינצ’י.
  8. סילבר סטאר –  Silver Star: רולר קוסטר מטורף , שמגיע למהירויות של עד 130 קמ”ש.
  9. וודן – Wodan: רכבת עץ שנוסעת במהירות בינונית ולוקחת אתכם לסיבוב בהיסטוריה הגרמנית העתיקה.
  10. אלפנאקסרפס – Alpenexpress : רכבת הרים מהנה עם עיצוב של הרי האלפים.
  11. רפטינג בפיורד – Fjord Rafting: רכיבת מים עם נוף נורדי אותנטי.
  12. המזחלות – Schweizer Bobbahn: גלישת מזחלות כמו בהרי האלפים בשוויץ.

בפארק יש מעל 50 אטרקציות נוספות, להלן סרטון עם 25 המתקנים הכי שווים בפארק:

שאלות פופלריות ותשובות

הבאנו לכם גם שאלות פופלריות שעולות למטיילים בפארק ותשובות עליהן:

כמה מהאטרקציות המובילות במקום כוללות את: Blue Fire Megacoaster, Eurosat CanCan Coaster, Poseidon, Pirates in Batavia ו-Voletarium.

מחירי הכרטיסים משתנים בהתאם לזמן השנה ולגילו של המבקר, אך בדרך כלל נעים בין 55 ל-75 אירו לכרטיס מבוגר ליום אחד.

כן, מומלץ להזמין כרטיסים מראש. הזמנה מראש יכולה לחסוך זמן וכסף, כמו גם להבטיח את המקום שלכם, במיוחד בעונת השיא שבה הפארק יכול להיות עמוס במבקרים. ניתן לרכוש כרטיסים גם בכניסה לפארק, אך הדבר עלול לגרום לזמני המתנה ארוכים יותר ולמחירים גבוהים יותר. להזמנת כרטיס לפארק לחצו כאן.

שעות הפתיחה משתנות בהתאם לעונה וליום בשבוע. בעונת השיא, הפארק פתוח בדרך כלל מ-9:00 בבוקר עד 18:00 בערב או 19:00 בערב, בעוד שבמהלך עונת החורף עד 16:00.

כן, מותר למבקרים להביא אוכל ושתייה  לפארק, אך אסור להכניס בקבוקי זכוכית ומשקאות אלכוהוליים.

העישון מותר באזורי עישון ייעודיים ברחבי המקום.. אזורים אלו מסומנים בצורה ברורה וממוקמים ברחבי הפארק, ואסור לעשן בכל אזור אחר. יש להיות מודעים לאחרים ולהיפטר מבדלי סיגריות כראוי כדי לשמור על סביבה נקייה ובטוחה לכולם.

הפארק ממוקם בעיר Rust (רוסט) בגרמניה ויש כמה אופציות להגיע אליו:

  • ברכב: ממוקם ליד הכביש המהיר A5, ויש חנייה בשפע באתר. הפארק נמצא כ-35 ק"מ מפרייבורג, 60 ק"מ משטרסבורג, ו-130 ק"מ משטוטגרט. כתובת מדוייקת: Europa-Park-Straße 2, 77977 Rust
  • ברכבת: תחנת הרכבת הקרובה ביותר לאתר היא רינגסהיים (Ringsheim), שנמצאת כ-4 ק"מ מהפארק. משם, אתם יכולים לקחת מונית או אוטובוס. לחילופין, הפארק מציע שירות הסעות מהתחנה בתוספת תשלום.
  • באוטובוס: ישנן מספר חברות אוטובוסים המציעות שירות ישיר למקום מערים סמוכות, כולל פרייבורג, שטרסבורג ובזל. ניתן לרכוש כרטיסים באינטרנט או בתחנת האוטובוס.
  • במטוס: שדות התעופה הקרובים ביותר הם: EuroAirport Basel-Mulhouse-Freiburg, שנמצא במרחק של כ-70 ק"מ משם, ונמל התעופה Karlsruhe/Baden-Baden, שנמצא כ-80 ק"מ משם. משם, תוכלו לקחת רכבת, אוטובוס או מונית לפארק.

חוות דעת מטיילים

להלן חוות דעת של מטיילים באטרקציה הפופלרית, מתעדכן על בסיס קבוע:

פארק אירופה
4.7
מבוסס על 163311 ביקורות
powered by Google
yousef alsumaityousef alsumait
23:59 14 Apr 24
jenna haydenjenna hayden
23:42 14 Apr 24
Loris BortoluzziLoris Bortoluzzi
23:07 14 Apr 24
תמיד טוב ועם אטרקציות חדשות
Sebastien DhoteSebastien Dhote
22:25 14 Apr 24
Jerah BarredoJerah Barredo
21:45 14 Apr 24
Karim FLKarim FL
18:40 26 Feb 24
Jakob GeisslerJakob Geissler
17:25 26 Feb 24
Emy SAYEREmy SAYER
13:59 26 Feb 24
פארק גדול מאוד ומטופח. אנחנו נהנים מאוד. עם זאת המחירים די גבוהים. אבל אני ממליץ.
Herr MannHerr Mann
08:04 26 Feb 24
לא אהבתי את זה.
Jseb LigeardJseb Ligeard
21:28 09 Jan 24
ClemiClemi
21:18 09 Jan 24
António Simões LimaAntónio Simões Lima
20:40 09 Jan 24
פארק אירופה הוא יצירה יוצאת דופן.יש בו יותר ממאה אטרקציות, המאפשרות לכם לבקר במדינות שונות באירופה בחלל אחד ולגלות מגוון ארכיטקטוני, תרבותי וגסטרונומי.מדי יום נוכל לצפות בעשרות תוכניות.תמיד עם אלפי מבקרים וכמה שעות של המתנה לכניסה לאטרקציות השונות, מומלץ יותר מיום אחד.
Bastian SBastian S
19:59 09 Jan 24
Logan RousselleLogan Rousselle
23:01 22 Nov 23
פארק מאוד נקי ומסודר.לא נראה פסולת על הקרקע.אין זמני המתנה גם בכניסה.באטרקציות כמו Silver Star & Wodan (המפורסמות ביותר) לקח יותר מ-30 דקות לעמוד בתור, אבל בשאר זה היה בדרך כלל בסביבות 10 עד 20 דקות. אין צורך לחכות להתזה עצמו. 😅בסך הכל, מחירי המשקאות והאוכל לא רעים מדי עבור לונה פארק. לשתות בין 3 ל-4 אירו. אני כן ממליץ ללכת קודם ללידל לפני הכניסה לפארק.מה שמפריע לי זה שאף אחד כאן לא מתאמץ לדבר אנגלית.זה פארק יפהפה, אבל לא הייתי עושה את זה מיד כדי לנסוע 8 שעות מהיעד שלנו.
Flo MFlo M
22:47 22 Nov 23
אז לצערי די התאכזבתי, אבל הדבר הטוב הוא, כן, יש רכבות הרים שיכולות לעשות משהו ויש הרבה מהן בסך הכל.למרבה הצער, לחלק ממכוניות הרים יש פגיעה רעה (גיל וכו') שהופכת את הנסיעה לא נעימה באופן כללי. אפשר לקנות סיגריות בכל מקום בפארק, הכל מכוסה בפרסום (שדי הרס את הטבילה) ולצערי העובדים לא היו כל כך מוכשרים ואפילו פחות ידידותיים באותם ימים.יש גם חנויות למשל. אני שומע את "לינד" או "קמפ דיוויד" מספר פעמים בלונה פארק, אני לא מבין מה זה אומר.קיוויתי ליותר מפארק כל כך גדול ואני חושב שביום טוב היו עוד כוכבים, אבל לצערי מצאתי את עיצוב הפארק קצת תפל בסך הכל. באופן אישי, הייתה לי הרגשה שכמות קודמת לאיכות.לסיום, משהו טוב: יש מספר רב של אטרקציות קטנות וגדולות יותר לילדים קטנים. אני חושב שהייתי נותן לפארק 4 כוכבים כמשפחה עם ילדים קטנים. אבל בתור מבוגר צעיר עם ציפיות גבוהות, התאכזבתי לצערי. המלון, לעומת זאת, היה מעולה!
Florian KempfFlorian Kempf
22:37 22 Nov 23
LudoLudo
21:39 22 Nov 23
נורות לילה סופר
Pascal BranchuPascal Branchu
21:33 22 Nov 23
מה לומר על פארק אירופה בליל כל הקדושים...?למעשה זה טוב בדיוק כמו בקיץ אבל אפילו יותר יפה!!מניסיון רצוי להימנע מ-30/10, במיוחד אם מדובר בסוף שבוע, התורים באטרקציות הגדולות מתארכים בצורה מוגזמת!פארק שממש כדאי לבקר בו, שינוי הנוף הוא מוחלט.
Hertel DorisHertel Doris
22:47 05 Oct 23
Hansjörg PlüssHansjörg Plüss
21:48 05 Oct 23
Marie WolfMarie Wolf
21:30 05 Oct 23
Eduard ChernyavskyEduard Chernyavsky
17:29 12 Aug 23
מקום מדהים. המון מתקנים הרבה יותר מדיסני לנד בפריז. כדאי לקנות כניסה ליומיים כי ביום אחד לא מספיקים את כל המתקנים. חייבים להגיע קצת לפני הפתיחה.
Elran ShalomElran Shalom
05:53 12 Aug 23
פארק מושלם. לא האמנתי שאפשר לבלות יום שלם באותו מקום מ9 בבוקר עד 9 בערב, המון מתקנים לכל הגילאים, חניה מסודרת. חוויה לכל החיים
LeonelLeonel
19:31 17 Jul 23
פארק מצויין, מאוד גדול מחולק לנושאים לפי מדינות (בכל מדינה יש את המוזיקה של המדינה תפאורה מתאימה) .רואים את ההשקעה בפארק בכל מקום.המקום מאוד עמוס בקיץ ובחופשות של גרמניה לכן מי שמגיע אותה תקופה מומלץ בכניסה לעלות על הרכבת האקספרס ולרדת בצד השני של הפארק ככה ניתן להנות מקצה מתקנים בלי תור כמעט.מומלץ להגיע כ20 דקות לפני הפתיחה.
פארק פנטסטי לכל המשפחה ולכל גיל.חניה נוחה במחיר 8 אירו לכל היום.נקי מסודר עם המון אפשרויות של מסעדות.
פארק אירופה הוא יעד מדהים לבילוי בגרמניה. הפארק מציע מגוון עשיר של אטרקציות, שמתאימות לכל הגילאים. הפארק מעוצב בצורה מדהימה ומציע חווית עיצוב מרהיבה שמרגשת את המבקרים. התאורה המרהיבה בערב יוצרת אווירה מיוחדת שמביאה את הפארק לחיים.הפארק כולל רכבות גלגל מהיותר מהירות באירופה, שבהן אפשר להינות ממרכזי תוכן כמו עולם האפלים, הנוכל, והמגדל האירופי הגבוה ביותר. בנוסף, ישנן אטרקציות מפתיעות רבות אחרות כמו המדשאה הפליטות, שמאפשרת לגלוש על מדשאה ממוחשבת במהירות מרהיבה.בנוסף לאטרקציות המקוריות, הפארק מציע מגוון של הופעות איכותיות עם תסריטים מרהיבים וביצועים מקצועיים. ישנן הופעות לילדים ומבוגרים כאחד, והן מספקות חוויה איכותית ומרגשת.הבעיה היחידה היא האורך הממוצע של תורי ההמתנה, שעשויים להיות ארוכים במקומות זמן עיקשים. אך אם מגיעים בשעה מוקדמת לקראת הפתיחה אפשר להשיג את התורים ולהנות
אסנת חנינהאסנת חנינה
16:27 09 Apr 23
פעם שניה שלנו....מקום מהמם. נקי מאוד, תכנון וחשיבה על כל פרט.מגוון של מתקנים. כל אחד יכול למצוא משהו שמתאים לו גם אם לא מחפש אקשיין ואדרנלין .לא זול, אבל שווה.ילדים עד 4 שנים כניסה בחינם .כייף.
מיקי צורמיקי צור
21:18 10 Oct 22
מבחינתי זה הפארק הכי הכי 😜כל מתקן ומתקן זה חוויה 😄יוצאנו מאושרים והמון דוכנים מגוונים של אוכל אז..מה שחשוב ליפול על יום עם מזג אויר נעים 😜ולהנות כמה שיותר
לאה חימובלאה חימוב
20:18 15 Sep 22
פארק אירופה הוא מקום ענק, אפשר לקחת רכבת מהקצה אחד של הפארק לקצה השני. מחולק כביכול לארצות, בכל ארץ יש את המוזיקה, העיצוב והאוכל האופייניים לו, כולל מתקנים מתאימים, לדוגמא ברוסיה היה מתקן של חלילית מיר .רכבות הרים לא מהעולם הזה! אני אוהבת מאוד, ועדיין פחדתי לעלות על חלקם.הילדים נהננו מאוד וגם אנחנו המבוגרים, גילאים: 16, 13,12 . יש מתקנים גם לקטנים יותר 🙂
Maya EMaya E
13:07 15 Aug 22
ללא ספק הפארק הכי טוב באירופה!קנינו כרטיסים ליומייםזוג ושני ילדים בגילאי 5 ו-3.ביום הראשון הספקנו יותר מ-22 מתקנים! היה פשוט מושלם!תשימו בתיק בגדי ים לילדים הקטנים- יש מתחמי מים גדולים ומהנים ברחבי הפארק!ביום השני הקדשנו להצגות, מופעים, ועוד מתקנים שעשינו יותר מפעמיים כי התור פשוט רץ.מסעדות, בתי קפה, גלידריות בכל מקום, בשפע - ובאמת טעים!ניתן גם למצוא פירות חתוכים וקרים יש מסעדות שמציעות בפנים פירות חתוכים במקררים.ויש עמדה של אננס טרי ליד האגם, אל תוותרו עליו!שירותים מתוחזקים היטב וגדולים!עמדת איפור מקצועי בתשלום - שווה להכנס לתוך החוויה!מומלץ לקחת את הרכבת זה עוזר להכיר את כל המדינות.דמויות מחופשות תמיד מסתובבות בפארק בין האנשים ואפשר גם להצטלם.מקומות ישיבה בשפע לכל המשפחה החל מספסלים בכל פינה ומדשאות ענקיות למנוחה קלה.ילדים קטנים - חובה עגלת תינוק!היינו באוגוסט 2022 - והפארק היה פתוח עד השעה 20:00 בערבזה פשוט היה מדהים לגלות את זה.ובקיצור - התמונות ידברו💗
Orit Shneor EzratyOrit Shneor Ezraty
09:11 07 Aug 22
אחד הפארקים המהנים שהיינו בהם. הפארק גדול, המתקנים כיפיים מאוד. אנחנו היינו רק במתקני האקסטרים והם שווים מאוד.יש שירותים בכל פינה, הרבה קיוסקים ומסעדות.התורים אמנם ארוכים בקיץ אבל לאורך התור יש סככות שעושות צל כשעומדים בחום של הקיץ.
עמרי אימברעמרי אימבר
05:27 19 Jul 22
אחד המקומות המדהימים. קשה שלא להסחף לתוך החוויה שהמקום מציע. ברחובות וגם במתקנים עצמם קיים שילוב של מראות, קולות וריחות שמשתלבים לתוך אירוע שעוטף אותך מכל הכיוונים ומאפשר לך לצלול לתוך הקסם הזה של פארק אירופה.
js_loader

מפת הגעה לפארק:

5/5 - 20 הצבעות

חוות דעת טיקלי

בידור וכיף
תחזוקה ומתקנים
מתאים לילדים
אוכל ומסעדות
תמורה למחיר

סך הכל ניקוד

פארק אירופה נחשב לפארק השעשועים הטוב ביותר שיש בגרמניה ובין הטובים באירופה, מומלץ להקדיש לפחות יום אחד של טיול בפארק ולהזמין כרטיסים מראש כדי למנוע עמידה בתורים וכמובן, לבוא עם מצב רוח.

כתבות אחרונות

Back to top button