אורלנדופארקי שעשועים מומלצים בעולם

יוניברסל אורלנדו כרטיסים

כרטיסים ומידע על יוניברסל סטודיוס אורלנדו

יוניברסל אורלנדו הוא אחד הפארקים הטובים ביותר בארצות הברית (ולדעתנו גם בעולם ) והרכיבות שיש בו פשוט עוצרות נשימה. הבאנו לכם מידע על הזמנת כרטיסים ליוניברסל אורלנדו, מה הרכיבות הכי טובות וכל המידע למטייל שצריך לדעת לפני שמגיעים למקום הנהדר הזה.

יוניברסל סטודיו אורלנדו
לא לפספס – העולם של הארי פוטר: GYG

מה צריך לדעת לפני הזמנת הכרטיסים?

יש כמה דברים שאתם חייבים לדעת לפני שאתם משריינים כרטיסים לפארקים המיוחדים של אורלנדו:

  • יש כמה סוגי כרטיסים שונים, כעיקרון למי שממש חובב פארקים מומלץ לפחות כ-3 ימים ב-3  פארקים.
  • הכרטיסים לא כוללים חנייה במקום, במידה ואתם מגיעים עם רכב תצרכו להוסיף 25-35 דולר לחנייה יומית (ברוב המלונות באזור יש שאטלים מסודרים ומומלץ להתעדכן במלון).
  • יש ברזיות, אך מומלץ להביא בקבוק מים גדול ולמלא אותו.
  • למעשנים – יש אזורי עישון בתוך הפארק ורק בהם מותר לעשן.
  • חלק מהמתקנים הם גלישות במים, מומלץ להביא בגדים נוחים וגם גרביים להחלפה.
  • מחיר הכרטיסים משתנה על בסיס קבוע בהתאם לימים בחודש, לכן מומלץ לבחור תאריך שיכול להיות זול בהשוואה ליום אחר (בדרך כלל על פי חישוב עומסי תיירים)
  • מומלץ לבלות ב-3 הפארקים, כל אחד מציע חווית מתקנים יוצאת דופן ותרגישו פספוס עצום – מדובר על פארק השעשועים הטוב בעולם.

כרטיסים ליוניברסל אורלנדו

להלן האופציות להזמנת כרטיסים לפארקים של יוניברסל אורלנדו, המחיר הממוצע לכרטיס מתחיל מ-199$ ומומלץ מאוד לשריין מקום מראש על מנת להבטיח את מקומכם. להלן האופציות הכי פופלריות להזמנה:

  • הנחה לכל כרטיס בפארק! הקלידו קוד קופון – TICLI – ותהנו מ-5% הנחה!

סוג כרטיס:

מחיר ממוצע:

הזמנת כרטיס

כרטיס ל-2 הפארקים ליום אחד.

180-210$

כרטיס ל-3  פארקים לשלושה ימים. 

190-210$

אופציה נוספת להזמנה דרך GYG:

200-220$

  • שעות פתיחה: 9:00-19:00.
  • כתובת מדויקת להגעה: 6000 Universal Boulevard, 32819, Orlando.
  • יש להציג את הכרטיסים בכניסה עם תעודה מזהה.
  • הכרטיס הינו כרטיס דיגיטלי שמגיע ישירות לנייד שלכם.
  • שעות פתיחה וכתובת של פארק המים: מ-10:00 עד 18:00 – כתובת: 6000 Universal Blvd, Orlando

עקיפת התור ביוניברסל סטודיוס אורלנדועקיפת תורי המתקנים ביוניברסל סטודיוס

ניתן לרכוש עקיפת תור למתקנים מראש. זה מומלץ מאוד בשיא העונה (אפריל אוקטובר) המחיר משתנה ובבמוצע הוא 200-350 ש”ח בתוספת לכרטיס הכניסה.

  • שימו לב שכרטיס זה אינו כרטיס כניסה לפארק – אלא רק לעקיפת התורים ליום אחד ל-2 הפארקים. יש לקנות כרטיס כניסה בנפרד.

הארי פוטר לונדוןסוגי הפארקים של יוניברסל באורלנדו

יש 3 פארקים עיקריים שמומלץ מאוד לבקר בהם. על מנת להספיק את כולם כמו שצריך ולהנות מרוב המתקנים והאטרקציות תצטרכו לפחות 3 ימים.

  1. יוניברסל סטודיוס פלורידה (Universal Studios Florida) פארק שלוקח אתכם אל מאחורי הקלעים של הסרטים והתוכניות האהובים עליכם. תוכלו לחוות מגוון אטרקציות מרתקות, מופעים חיים והצגות המבוססות על סרטים מפורסמים. אל תחמיצו אטרקציות כמו “Despicable Me Minion Mayhem”, “E.T. Adventure” ו-“The Wizarding World of Harry Potter – Diagon Alley”.
  2. איילנדס אוף אדוונצ’ר (Islands of Adventure) פארק שמשלב בין נושאי הרפתקאות, פנטזיה ומדע בדיוני. הוא מחולק לאזורים שונים, כל אחד עם נושא ייחודי משלו. האזורים העיקריים כוללים את “Jurassic Park”, “The Wizarding World of Harry Potter – Hogsmeade”, “Marvel Super Hero Island” ועוד.
  3. וולקנו ביי (Volcano Bay)  פארק מים בסגנון טרופ. במרכזו ניצב הר געש מלאכותי עצום בשם “Krakatau”. הפארק מציע שלל מגלשות מים, בריכות, נהרות מיוחדים ועוד אטרקציות מרעננות. האטרקציה המרכזית היא “Krakatau Aqua Coaster”
יוניברסל אורלנדו - וולקאנו ביי
פארק המים וולקנו ביי אחד מהשלישיה של יוניברסל.

מתקנים ורכבות ביוניברסל סטודיוס אורלנדו

להלן המתקנים הכי שווים שאסור לפספס בפארקים:

  • עולם הקוסמים של הארי פוטר: זוהי אטרקציה שחובה לבקר עבור מעריצי הארי פוטר ולא רק. העולם מעוצב להפליא בדיוק כמו הסרט ויש כמה מתקנים נהדרים ומושקעים.
  • רובוטריקים: נסיעה מלהיבה ששמה אתכם בתוך סרט רובוטריקים. הנסיעה משלבת טכנולוגיית תלת מימד, מדיה בחדות גבוהה ואפקטים מיוחדים כדי ליצור חוויה בלתי נשכחת.
  • רכבת הוליווד: רכבת הרים שתיקח אתכם לגובה של מעל מאה מטר באוויר, עם נפילות, פיתולים וסיבובים תוך האזנה לשירים האהובים עלייכם במערכת מוזיקה אישית.
  • ספיידרמן: רכיבת תלת מימד נהדרת (בסגנון של הרובוטריקים). משלבת כלי רכב מבוססי תנועה, טכנולוגיית תלת מימד ואפקטים מיוחדים.
  • מיניונים: הצטרפו לגרו, בנותיו והמיניונים השובבים לרכיבה תלת-ממדית מלאה בצחוקים, מוזיקה והמולה.
  • נהר פארק היורה: צאו לרכיבה על רפסודה דרך פארק היורה ותתקלו בדינוזאורים בגודל טבעי, מפלים וירידה מרגשת של 70 מטר בסוף.
  • נקמת המומיה: רכבת הרים מקורה עם נסיעה מרתקת דרך קברים עתיקים ופירמידות, הכוללת אפקטים מיוחדים וסיבובים (בלי לופים) במהירות גבוהה.

חסכו זמן וכסף – הזמינו כרטיסים מוזלים (ההנחה כבר בפנים) בחרו תאריך ושריינו כרטיסים לפארקים:

אתם שואלים אנחנו עונים

כל השאלות הנפוצות על טיול בפארקים של מבקרים ותשובות ששווה לדעת:

    • מומלץ מאוד להזמין מראש כרטיסים. בשיא עונת התיירות יכולים לסגור את מכירת הכרטיסים למי שלא קנה מראש. בנוסף תחסכו זמן של תור בכניסה לקנות את הכרטיס ופשוט תוכלו להכנס ישירות עם הכרטיס הדיגיטלי שלכם וגם למנוע בירוקרטיות שעשויות לצוץ עם אשראי שלא עובר וכד'.

      זה יכול להיות סובייקטיבי, אבל כמה מהרכיבות הפופולריות ביותר באולפני יוניברסל אורלנדו כוללות את עולם הקוסמים של הארי פוטר, רכבת ההרים Hollywood Rip Ride Rockit ונסיעה נקמת המומיה בנוסף יש בפראק עוד עשרות רכבות נהדרות שיעשו לכם חוויה שלא תשכחו כל החיים.

      בכניסה לכל פארק יש מפות מסודרות. אנחנו מאוד ממליצים גם להשתמש באפליקציה של הפארקים עצמה.

      להורדת האפליקציה לאנדרואיד: לחצו כאן.

      להורת האפליקציה לאייפון: לחצו כאן.

      בפארק יש המון סוגי מסעדות, רובן הן של אוכל מהיר כמו המבורגרים וגם מסעדות חטיפים, יש גם מספר מסעדות איטלקיות ומזרח תיכוניות.

      יוניברסל אורלנדו הוא אתר נופש בעל שם עולמי בפארק שעשועים הממוקם באורלנדו, פלורידה. זהו יעד שמושך אליו מבקרים מכל רחבי העולם, המציע שילוב ייחודי של התרגשות, בידור והרפתקאות שאין שני לו בשום פארק שעשועים אחר בעולם.

      ההיסטוריה של יוניברסל אורלנדו מתחילה בסוף שנות ה-80, כאשר החברה החלה לבחון את הרעיון של פתיחת פארק שעשועים המבוסס על נכסי הסרטים הפופולריים שלה. פארק השעשועים הראשון של אולפני יוניברסל נפתח בהוליווד, קליפורניה ב-1964, אך רק בשנות ה-80 החלה החברה להרחיב את עסקי פארק השעשועים שלה. לאחר ששקלה מספר מקומות, יוניברסל התיישבה באורלנדו, פלורידה כאתר לפארק השעשועים השני שלה.

      אולפני יוניברסל פלורידה פתחו את שעריו לקהל ב-1990, והציעו למבקרים הזדמנות לחוות את הקסם של יצירת סרטים מקרוב ואישי. הפארק הציג מגוון אטרקציות המבוססות על סרטים פופולריים, כמו מלתעות, חזרה לעתיד ו-E.T. ה-Extra-Terrestrial, כמו גם מספר הופעות והופעות חיות. הפארק זכה להצלחה מיידית בקרב מבקרים, ויוניברסל החלה במהירות לתכנן הרחבה.

      בשנת 1999, יוניברסל אורלנדו פתחה את איי הרפתקאות, פארק שעשועים שני הממוקם בסמוך לאולפני יוניברסל פלורידה. Islands of Adventure תוכנן להיות מרגש והרפתקני יותר מהפארק האחות שלו, וכולל אטרקציות המבוססות על דמויות קומיקס פופולריות כמו ספיידרמן, The Incredible Hulk ו-Dr. Doom. הפארק גם הציג לעולם את עולם הקוסמים של הארי פוטר, ארץ סוחפת מאוד שתהפוך לאחת האטרקציות הפופולריות והאהובות ביותר באתר הנופש כולו.

      במהלך השנים, יוניברסל אורלנדו המשיכה להתרחב ולהתפתח, והוסיפה אטרקציות וחוויות חדשות שגורמות למבקרים לחזור שנה אחר שנה. כיום, אתר הנופש כולל שני פארקי שעשועים מרכזיים - יוניברסל סטודיוס פלורידה ואיי הרפתקאות - כמו גם מספר אטרקציות נוספות כמו יוניברסל סיטיווק וכמה מלונות באתר.

      האטרקציות ביוניברסל אורלנדו הן באמת מהטובות בעולם, ומציעות למבקרים הזדמנות לחוות את הסרטים ואת תוכניות הטלוויזיה האהובות עליהם כמו שלא היו מעולם. באולפני יוניברסל פלורידה, המבקרים יכולים לנסוע ברכבת ההרים Hollywood Rip Ride Rockit, לחוות את הרובוטריקים המרגשים: The Ride 3D, ולהתעמק בעולם של משפחת סימפסון ב-Springfield: Home of the Simpsons. הפארק כולל גם מספר מופעים והופעות חיות.

 

מפת הגעה למקום:

המתקנים שאסור לכם לפספס ביוניברסל אורלנדו

להלן סרטון עם המתקנים הכי שווים בפארק – אל תגידו שלא ידעתם!

בפארקים יש עוד עשרות רכיבות מיוחדות שמתאימות לכל המשפחה וזו רק הרשימה המצומצמת של הפארקים הטובים ביותר בעולם!

חוות דעת מבקרים:

אולפני יוניברסל פלורידה
4.7
מבוסס על 137271 ביקורות
powered by Google
Mash FrouharMash Frouhar
03:03 04 May 24
Hunt FamilyHunt Family
00:40 04 May 24
Katrina HernandezKatrina Hernandez
00:26 04 May 24
היה זמן חיי! נשאר באתר אז ניצל את אפשרויות הכניסה המוקדמת ואוטובוס ההסעות. האוכל היה נהדר, הנסיעות היו נהדרות. מעריץ ענק של הארי פוטר אז כמובן שזה היה הפוקוס שלי
Pedro Julio PenaloPedro Julio Penalo
00:19 04 May 24
helen blumleinhelen blumlein
22:07 03 May 24
אהבה אוניברסלית!!!!! היה לי זמן מדהים עם המשפחה. כל הרכיבות כל כך מהנות.
Laura BaberiniLaura Baberini
01:36 17 Mar 24
ראיתי רק תמונות!!! ואני כאן באורלנדו...הם הפארקים הכי טובים, אני כבר רוצה ליהנות מהם...תודה
seal studioseal studio
01:17 17 Mar 24
אהבתי לזרוק כימיקלים רעילים למים
Eddie LAEddie LA
01:12 17 Mar 24
מקומות מדהימים, זו סיטי בפני עצמה. הייתי רוצה לראות עוד סימנים. זה מקום ענק, קל ללכת לאיבוד.
Jesus FloresJesus Flores
00:33 17 Mar 24
חוויה בלתי נשכחת חחחח איזה משחקים האמת נמאס לי ללכת כל כך האמת זה תורים ארוכים של עד 45 דקות של המתנה אבל זה לא תירוץ להגיד שזה היה הכי טוב
pawan gillpawan gill
23:19 16 Mar 24
הייתה לי חוויה נהדרת. זה אחד המקומות האהובים עלי ללכת. הכל היה נהדר הרכיבות, החנויות והבילויים
Dennis Miller-robusDennis Miller-robus
02:07 29 Jan 24
nath Lee (Nathlee)nath Lee (Nathlee)
01:39 29 Jan 24
סקירת סבתא...עקבה אחרי המשפחה שלי כדי לראות את הקטן בזמן שהם עשו טרמפים. הלכנו 6.5 מייל ב-6 שעות. עדיין לא ראיתי הכל. שכור קטנוע אם זה רחוק מדי. אין הרבה מקומות פשוט לשבת על ספסל. המחירים היו גבוהים, כצפוי. האוכל היה טוב. ה-mac and cheese ב-minion Cafe היה יוצא מן הכלל. בסך הכל הפארק ממש נחמד. חדרי המנוחה היו נקיים ומצוידים. אני אישית אהבתי את הגינון מכיוון שאני אדם צמחי. הצוות היה ממש ידידותי בכל מקום בפארקים ומסיבה זו, אני בהחלט אחזור. אהבתי את זה הרבה יותר מדיסני. ממליץ בחום לקבל כרטיס מהיר.
Jason PotterJason Potter
00:52 29 Jan 24
Nádia BonanNádia Bonan
23:27 28 Jan 24
יש בו אטרקציות רבות כמו רכבות הרים אקסטרים ואחרות הקשורות לסרטים. עם זאת, לא אהבתי את זה כמו פארקים אחרים באזור. לא לקח הרבה זמן להיכנס, אבל לנסיעות היו תורים ארוכים ואיטיים
Brent O'NealBrent O'Neal
22:54 28 Jan 24
מקום מדהים
Héctor SánchezHéctor Sánchez
02:22 12 Dec 23
Ricardo MaiaRicardo Maia
01:29 12 Dec 23
ClaireClaire
01:12 12 Dec 23
תמיד נהניתי כאן. אני ממליץ על המומיה, רקטת ה-rip ride, ה-hulk, גברים בשחור, הנסיעה בפארק היורה, ו-hogsmede.
Rafael NunesRafael Nunes
00:58 12 Dec 23
David ZhaoDavid Zhao
00:24 12 Dec 23
המקום הזה לא מאוד ידידותי לילדים לילדים מתחת לגובה 40 אינץ'. אין כמעט אזורי משחק, ולילד שלי היה יום משעמם. מחיר הכרטיסים לא שווה.יתרה מכך, גיליתי שהרבה אטרקציות זהות בדיוק למה שהיו לפני כמה שנים, ללא עדכונים, וזה גם משעמם למי שביקר בעבר.
Roure-Raffalli OlivierRoure-Raffalli Olivier
02:16 25 Oct 23
פארק מבריק, אטרקציות מובילות... היזהרו עם הצוות, זו הפעם הרביעית שאני מגיע מצרפת, אבל הפעם הרבה חברי צוות לא נעימים, בנוסף המחירים הפכו מופקעים בפארק 6$ לבקבוק של מים, זה ממש מוגזם...
mjs loomanmjs looman
01:40 25 Oct 23
Ronald CruzRonald Cruz
01:31 25 Oct 23
Assis AiresAssis Aires
01:11 25 Oct 23
Joshua CatalanJoshua Catalan
00:36 25 Oct 23
ממש כיף
Jason creaJason crea
02:27 07 Sep 23
Michael CastanoMichael Castano
02:19 07 Sep 23
סוּפֶּר
Jihan PatwariJihan Patwari
02:07 07 Sep 23
נֶחְמָד
Andre L C MoraisAndre L C Morais
01:43 07 Sep 23
Maria MoralesMaria Morales
01:42 07 Sep 23
היה פיצוץ שהילדים שלי אהבו את זה
Shira RabensteinShira Rabenstein
19:28 09 Jul 23
וואוו!!!חוויה אמיתית.היינו עם 3 בנים: 20, 18, 12, אבא אמיץ ואמא פחדנית והיה כייף ממש!הפארק והמתקנים מושקעים.יש זמני המתנה ארוכים. אנחנו הצטיידנו בכרטיסי אקספרס שקיצרו משמעותית את ההמתנה וזיכו אותנו בעליה חוזרת על מה שרצינו.המתחם של הארי פוטר חובה למעריצים וגם לכאלו שלא. פרטי פרטים של חשיבה והשקעה.חובה לקנות כרטיסים מראש כדי לחסוך זמן מיותר
שרונה ויינרשרונה ויינר
20:31 03 Jul 23
פארק מהמם, מתקנים פשוט חלום, קיבלנו כרטיס מקוצר ששהינו במלון רויאל פסיפיק והיה לנו שאטל דרך הסירה
Haim NassirHaim Nassir
15:41 20 Apr 23
יקר יקר יקר יקר אבל ....... שווהתענוג של פארק, מטופח, מתקדם ומהנה.... מאוד זהה לפארק שבלוס אנג'לס אבל עדיין כייפי מאודעם כרטיס האקספרס השהיה הייתה ממש כייפית, להמתין בתורים יכול לקחת לפעמים שעות, עם זאת זה מקפיץ את מחיר הכרטיס, אלא אם מתאחסנים במלונות שבתוך הפארקבקיצור הנאה שלמה והמון כיף
Otzem ChassidOtzem Chassid
21:52 09 Apr 23
פארק חוויתי עם אטרקציות לילדים ולמבוגרים. מחיר כניסה לא זול וזמן המתנה לאטרקציות יכול להיות ארוך אז צריך להתאזר בסבלנות. בעיקר בימים חמים. תמורה לכסף בינונית עד גבוהה.
Chaim NachmaniChaim Nachmani
11:31 16 Feb 23
פארק מאוד מושקע (ה island of adventure קצת יותר מושקע וחדש לטעמי)מתקנים מאוד כיפיים לא רק רכבות הריםהכפר של הארי פוטר ממש יפה (הייתי בשני החלקים שוב בחדש יותר יש את הוגוורטס והוגסמיד ממש יפה שם)פעם שנייה שלי בפארקים שלהם ומאוד נהנינו
שירות חנייה נהדר.הכוונה לכל מתקן באופן ברור.שירות מהיר לאדם בעל תו נכה.הכל מושלם וחוויה מדהימה.
ישראל כהןישראל כהן
17:33 25 Oct 22
פארק מדהים אין מילים לתאר עד כמה כיף בו ..הפארק בהשראת הארי פוטר ומונגש בצורה מדהימה ויוצאת מן הכלל!
דבי אוליאלדבי אוליאל
05:47 20 Aug 21
הגענו עם שתי בנות: 18 ו 12. מתחם הארי פוטר מדהים!! וגם המתקן של e.t. ומתקפת המומיות. יש מגלשת אבובים שנרטבים ממנה בקטנה במתחם הילדים והיא מצויינת. מכל שאר המתקנים לא נהננו. אפילו השתעממנו. הרבה מאוד מתקנים של סרטי 4d שממוצים מהר מאוד.לגבי אוכל: יש בכניסה מסעדה מהירה מצויינת לארוחת בוקר ובאמצע הפארק מסעדה איטלקית מהירה טעימה שמגישה גם ללא גלוטן.הגענו ביום שהיה יחסית ריק אבל עדיין משתלם מאוד לעשות את כרטיס האקספרס. נשארנו עד הערב כי חשבנו שיהיה מופע סיום (ולא היה) אבל אפשר בהחלט למצות את הפארק בכמה שעות.ממליצה לדלג על המתקנים בהתחלה ולהתחיל ישר במתחם של הארי פוטר.
js_loader

 

4.8/5 - 62 הצבעות

חוות דעת טיקלי

בידור וכיף
תחזוקה ומתקנים
מתאים לילדים
תמורה למחיר

סך הכל ניקוד

הפארקים של יוניברסל סטודיו באורלנדו נחשבים לבין הטובים ביותר בעולם. הם מספקים חוויה נהדרת למבוגרים וגם לילדים גדולים. אנחנו אישית אוהבים אותם יותר מדיסני וזהו אתר חובה לכל מבקר בפלורידה.

כתבות אחרונות

עוד אטרקציות שתאהבו
Close
Back to top button