אבו דאבי

פארק פרארי אבו דאבי

פארק פרארי וורלד אבו דאבי  – הפארק הראשון בעולם של מותג פרארי נמצא באבו דבאי באיחוד האמיריות, הבאנו עבורכם מידע על הפארק, הזמנת כרטיסים בצורה קלה ויעילה וגם את התשובות לכל השאלות ומידע שאתם צריכים להכיר לפני הגעה לפארק השעשועים הנהדר.

מידע לפני הזמנת כרטיסים

  • הכרטיסים כוללים חניה בחינם.
  • כולל עקיפת התור.
  • המחיר אינו כולל את האומגה בפארק והוא בתוספת בפארק עצמו.
  • כרטיסים דיגיטליים שמגיעים ישירות למייל ויש להציג בכניסה עם דרכון.
  • כתובת: Yas Island – Yas Leisure Dr – Yas Island – Abu Dhabi
  • שעות פתיחה: 12:00-19:00

כרטיסים לפארק פרארי וורלד אבו דאביכרטיסים לפארק פרארי אבו דאבי

להלן כרטיסים לפארק פרארי אבו דאבי, לאחר ההזמנה אתם תקבלו את הכרטיסים לנייד שלכם ויש להציגם בכניסה, מומלץ לשריין מקום מראש על מנת להמנע בעמידה בתורים.

הזינו קוד קופון TICLI דרך Tiqets ותהנו מ-5% הנחה על כל כרטיס שאתם מזמינים!

מחיר ממוצע:

הזמנת כרטיס:

305 ש"ח

הזול ביותר

ספק: Tiqets

330 ש"ח

ספק: Getyourguide

319 ש"ח

ספק: Viator

כרטיס משולב לפרארי וורלד אבו דאביכרטיס משולב לפארקים של יאס

אופציה טובה במיוחד היא להזמין כרטיס לכמה פארקים שנמצאים באי יאס. למעשה תוכלו לשלב בין עולם המים יאס, לפארק פרארי וגם פארק וורנר במחיר מוזל, או לשלב 2 פארקים ביום אחד:

סוג כרטיס:

מחיר ממוצע:

הזמנת כרטיס

כרטיס ל-2 פארקים לבחירה ביום אחד.

350 ש"ח

פופולרי

כרטיס ל-3 ימים ל-3 פארקים.

500 ש"ח

מומלץ!

טיפים למבקרים בפארק פרארי אבו דאבי

הבאנו לכם כמה טיפים חשובים שצריך להכיר לפני שמגיעים לפארקים:

  • תכננו את הביקור מראש: פרארי וורלד היא אטרקציה פופולרית, לכן כדאי לתכנן את הביקור מראש. הכינו את עצמכם להגעה מוקדם ושריינו כרטיסים מראש.
  • התלבשו נוח: הפארק הוא בתוך מתחם סגור, אבל הוא עדיין יכול להתחמם למדי, אז התלבשו כראוי. מומלץ ביגוד ונעליים נוחות.
  • סעו על רכבות ההרים: פרארי וורלד ידוע ברכבות ההרים הנהדרות שלו, אז אל תפספסו את הנסיעות הללו. הפורמולה רוסה היא רכבת ההרים המהירה בעולם והיא חובה למכורי האדרנלין.
  • נסו את הסימולטורים: בפארק יש גם כמה סימולטורים המאפשרים לכם לחוות את הריגוש שבנהיגה בפרארי. סימולטורים אלה הם כיף גדול לכל הגילאים.
  • אל תפספסו את ההופעות: בפארק יש מגוון הופעות, כולל מופע פעלולים יומי. הקפידו לבדוק את לוח הזמנים ולתפוס לפחות אחת מההופעות הללו.
  • שתו מים: חשוב לשמור על לחות בחום, לכן הקפידו לשתות הרבה מים במהלך הביקור שלכם.
  • הפסקות: עם כל כך הרבה מה לראות ולעשות, הביקור עשוי להיות מעט מתיש. קחו הפסקות קבועות כדי לנוח ולהיטען כדי שתוכלו ליהנות מהפארק במלואו.
  • תעשו חיים! והכי חשוב, זכרו ליהנות וליהנות מביקורכם מהפארק המיוחד.
  • חסכו זמן וכסף – הזמינו כרטיסים לפארקים של אבו דאבי עם 5% הנחה:

מתקנים פופלריים בפארק

אלה המתקנים מומלצים שכדאי להכיר בפרארי וורלד אבו דאבי:

  1. Formula Rossa: רכבת ההרים המהירה בעולם, המגיעה למהירויות של עד 240 קמ”ש. זוהי אטרקציית חובה עבור אקשן.
  2. Flying Aces: לרכבת הרים זו יש את הלופ הגבוה בעולם והלולאה הלא הפוכה הגבוהה ביותר. כולל גם לופ הפוך באפס כבידה, מה שהופך אותו לרכיבה ייחודית מאתגרת במיוחד.
  3. Fiorano GT Challenge: רכבת הרים דו-מסלולית שבה שתי מכוניות דוהרות זו לצד זו על מסילות מקבילות.
  4. Turbo Track: רכבת הרים אנכית שלוקחת אתכם לנסיעה מרגשת במעלה ובמורד מגדל.
  5. Tyre Twist: רכיבת ספינינג בה רוכבים יושבים בפרארי ומסתובבים סביב מסלול.
  6. Karting Academy: מסלול קרטינג בו תוכלו להתחרות זה מול זה.
  7. Driving Experience: סימולטור שמאפשר לכם לחוות איך זה לנהוג ברכב בפרארי על מסלול.
  8. Speed of Magic: רכיבת סימולטור 4-D שלוקחת את אתכם להרפתקה קסומה דרך נופים שונים.
  9. Viva Ferrari: מופע חי המציג את ההיסטוריה של חברת פרארי והצמיחה שלה.

שאלות תשובות של מטיילים

להלן שאלות מרכזיות של מבקרים בפארק ותשובות עליהן:

לאחר שתזמינו את הכרטיסים דרך הספק שתבחרו הם יגיעו אלייכם ישירות למייל עם ברקוד, כל מה שיש לעשות זה להציג אותם בכניסה (אפשר דרך הטלפון ואפשר גם להדפיס) עם תעודה מזהה.

ניתן בקלות להעביר כ4-5 שעות בפארק, אם אתם ממש רוצים לחוות כל מתקן תוכלו להקדיש למקום גם יום שלם.

הפארק פתוח מ-11:00 בבוקר עד 20:00 בערב בימי חול ומ-11:00 בבוקר עד 22:00 בערב בסופי שבוע (שישי ושבת). עם זאת, הזמנים עשויים להשתנות בהתאם לעונות השנה.

אפשר לקנות כרטיסים גם בפארק, אך מומלץ מאוד להזמין כרטיסים מראש, עשויים להיות תורים בכניסה לרכישת כרטיסים ובנוסף בהזמנה מראש בדרך כלל יש הנחות ומחירים אטרקטייבים יותר.

כן, מומלץ להתלבש בצורה צנועה (בעיקר לנשים) ולא עם בגדים שנחשבים באיחוד האמירויות כ"חושפניים".. זו התרבות המקומית.

  • ברכב:  הפארק ממוקם באי יאס, שנמצא כ-30 דקות נסיעה ממרכז העיר אבו דאבי. אתם יכולים להשתמש בניווט GPS כדי לנסוע לפארק או לקחת מונית. כתובת: Yas Island - Yas Leisure Dr - Yas Island - Abu Dhabi
  • בתחבורה ציבורית: תוכלו לקחת את יאס אקספרס, שירות אוטובוס הסעות הפועל בין מיקומים שונים באי יאס, כולל בתי מלון ושדה התעופה, לבין פרארי וורלד. האוטובוס פועל כל 20 דקות והוא חינם למבקרי הפארק.
  • במונית: מוניות זמינות בקלות באבו דאבי וניתן להגיע אליהן מהרחוב או להזמין אותן מראש.

חוות דעת של מבקרים בפארק

Ferrari World Abu Dhabi
4.5
מבוסס על 49820 ביקורות
powered by Google
Anna GrzebieluchAnna Grzebieluch
21:20 05 May 24
אני לא ממליץ. הם לקחו אותנו דרך המסגד בשביל אחד, כמעט ללא כל סיור. אתה לא יכול ללכת לשום מקום.לוקח יותר זמן ללכת דרך הגלריות מתחת למסגד מאשר לבקר במסגד.הצלחנו להשלים סיבוב אחד בפרארי וורלד במשך 4 שעות. הגדול ביותר אינו פועל כנראה כבר כמה חודשים. לאחרים, שעה של המתנה. בסך הכל, ברירה קטנה. אם לא המכוניות, זו הייתה דרמה. אפילו מרפסת התצפית המשקיפה על המסלול נסגרה. אני בהחלט לא ממליץ על זה.
patelharsh_ckvpatelharsh_ckv
21:17 05 May 24
**ביקורת על פרארי וורלד אבו דאבי**במהלך ביקורי בפרארי וורלד באבו דאבי בשנת 2019, היה לי מה שניתן לתאר רק כאחת מחוויות הטיול הטובות בחיי. פארק השעשועים הזה מביא את החלום של כל חובב רכב לחיים ומציע משהו מרהיב למבקרים בכל הגילאים.**נסיעות ואטרקציות מרתקות:** פרארי וורלד ידועה בכך שהיא מכילה כמה מהרכיבות המרגשות ביותר בעולם, כולל פורמולה רוסה, רכבת ההרים המהירה ביותר בעולם. המהירות והדיוק של הנסיעה הזו הם עדות אמיתית למורשת של פרארי במירוץ. מעבר לרכיבות הריגושים, הסימולטורים מציעים הצצה מציאותית לעולם מרוצי הפורמולה 1, שגם חובבים וגם טירונים יכולים להעריך.**אווירה ומוטיב ללא דופי:** האווירה של פרארי וורלד באמת לוכדת את המהות של היוקרה והמצוינות הנרדפת למותג בעל שמה. העיצוב והעיצוב משקפים אווירה אלגנטית ועתירת אנרגיה שגורמת לך להרגיש שאתה חלק מהרפתקה מפוארת.**שירות יוצא דופן:** הצוות בפרארי וורלד היה ידידותי ועוזר באופן עקבי, מה שהפך את כל החוויה לחלקה ומהנה. תשומת הלב שלהם לפרטים והטיפול בלקוחות שיפרו מאוד את הביקור שלי.**למשפחה:** מלבד הרכיבות מעוררות האדרנלין, הפארק מציע גם מגוון אטרקציות המתאימות למבקרים צעירים יותר, מה שהופך אותו ליעד מצוין לטיולי משפחות. ההופעות החיות והפעילויות האינטראקטיביות מבטיחות שיש משהו לכולם ליהנות.**ערך חינוכי:** פרארי וורלד מספקת גם טוויסט חינוכי עם תערוכות המציעות תובנות על ההיסטוריה והמדע של ייצור מכוניות ומירוצים. הסיור במפעל פרארי ומשחק הידע של פרארי היו אינפורמטיביים ומרתקים במיוחד.**מסקנה:** בסך הכל, הטיול שלי לפרארי וורלד היה בלתי נשכח. זה לא רק פארק שעשועים; זו חגיגה של מהירות, חדשנות ואומנות איטלקית. אני ממליץ בחום לבקר בפרארי וורלד אם אתה מוצא את עצמך באבו דאבי; זהו אתר חובה עבור חובבי ריגושים וחובבי רכב כאחד. בין אם אתם חובבי פרארי או סתם מחפשים יום של כיף והתרגשות, פרארי וורלד לא תאכזב.אחת החוויות הטובות ביותר בדובאי 🔥🔥🔥
Rana Zubair KhanRana Zubair Khan
18:05 05 May 24
נפלא וייחודי.
Swapnil JainSwapnil Jain
15:41 05 May 24
מקום נהדר אבל וודאו שיש לכם יום שלם לחוות כי לכל רכיבה יש בערך. זמן המתנה של 30-45 דקות. האוכל מאוד יקר. ודא שאתה אוכל בחוץ או בקניון כדי להגיע לעולם פרארי. אבל אחלה רכיבות
Sona DadoshSona Dadosh
22:30 04 May 24
יפה
בעצם פארק ממש טוב אבל זה מאוד מפלה שמותר לאנשים אחרים לקחת טרמפים על רכבות ההרים ואסור לנו לעשות את זה עם אותו ציוד, מאוד מפלה!!!!! אגודל למטה על זה!
archeradrosarcheradros
22:15 04 May 24
למען האמת זה אפילו לא מצחיק. זה מרגיש כאילו הבניין עצמו נבנה על ידי מהנדסים רגילים וכל התוכן של הפארק יושם על ידי אנשים חסרי כישרון ללא ניסיון בביקור בפארקים אחרים בכלל.יתרונות:- אטרקציית פליינג אסים רגילה- פיוראנו GT מקובל- זמינות של 2 דגמים בקנה מידה קטן לתערוכה- פורמולה רוסה קיבלה שירות, אז אני לא אגיד שום דבר על זה.- אני יכול להציע שיהיו קצת יותר אפשרויות בילוי לילדים. ישנן מספר אטרקציות לילדים.זה הכל.מבין המינוסים:- אם לשפוט לפי דגמי פרארי המשמשים באטרקציות, האטרקציות והתערוכות לא עודכנו כלל כבר 17 שנים.- "סיור" למפעל פרארי מדבר על ייצור דגם ה-599, שהוצא מכלל ייצור כבר 12 שנים.- התערוכה של מכוניות פורמולה 1 מתוך 4 תערוכות מכסה פרק זמן אחד בלבד של 99-03. יש תחושה שמבקרים רבים בפארק נולדו מאוחר מכפי שהמכוניות הללו קבעו שיאים.- אטרקציות בדמות בתי קולנוע עם איכות תמונה כזו ב-24... אני אפילו לא מדבר על הרזולוציה, יש רק מנורות שרופות שחס וחלילה מאירות ב-30% מהפוטנציאל שלהן.- ניתן להיכנס לאטרקציה שיש בה המתנה של 5 דקות בכניסה ולעמוד 20-30-50 דקות.או שהם פשוט יגידו לאחר המתנה "סליחה, האטרקציה מושהית זמנית"הרושם הכללי הוא אכזבה. רק ניצול של המותג ללא תוכן הגון. נראה לי שהזמינות של כרטיס שנתי זה לעג מסוים, אין טעם להישאר כאן יותר מ-40 דקות ומוכרים כניסה רב פעמית...
Eitan Ben MoyalEitan Ben Moyal
20:17 04 May 24
Tanmay MahajanTanmay Mahajan
19:06 04 May 24
סוריאליסטי ומדהים.
Jessica VitugJessica Vitug
02:21 19 Mar 24
אחת ממכוניות ההרים הטובות בהן נסעתי!! בהחלט ירצה לחזור. לרוע המזל הנוסחה הראשית של רכבת ההרים rossa הייתה סגורה ולא היה מידע בעמוד הראשי עליה, למדתי עליה רק ​​כשהגענו לשם. יחזור על זה!
Ronaldo FerreiraRonaldo Ferreira
01:04 19 Mar 24
Orlando GuerraOrlando Guerra
01:16 18 Mar 24
חוויה מדהימה והבניין מדהים! קניון יאס הסמוך מספק גם כל קניות ומסעדות שתצטרכו!
זה פארק שעשועים כל כך טוב,אני מקווה שאוכל לבקר שוב בעיד
Mindaugas MisMindaugas Mis
23:51 17 Mar 24
Sanjeev KumarSanjeev Kumar
19:36 17 Mar 24
Khaled GamalKhaled Gamal
18:22 17 Mar 24
Muhammed HussinMuhammed Hussin
06:09 31 Jan 24
Sm SzblcsSm Szblcs
05:46 31 Jan 24
rajeash yrajeash y
04:49 31 Jan 24
Guggi TabGuggi Tab
21:00 30 Jan 24
Sona c pSona c p
01:30 30 Jan 24
Ali Asghar (Ali)Ali Asghar (Ali)
20:33 29 Jan 24
Elias eLiAsElias eLiAs
19:56 29 Jan 24
פרארי וורלד ממוקם על האי בניאס באבו דאבי. הוא נחשב ליעד עולמי לתיירות, ריגושים ומשחקי הרפתקאות.
Srimurugan T ASrimurugan T A
19:30 29 Jan 24
וואו מקום נחמד הרבה קניות 🛍 👍
Andre RaimundoAndre Raimundo
18:47 29 Jan 24
רכיבות ראשיות מקולקלות או ב"תחזוקה" כאמור. כששאלנו כמה זמן הם סגורים העובדים אמרו שהם לא זוכרים. כששאלנו מתי זה יהיה מוכן הם אמרו שהם לא יודעים.דמיינו שאתם משלמים הרבה כסף על מזנון הברביקיו המדהים ביותר, וכשנכנסים פנימה יש סלט, אורז ונקניקיות. מקווה מאוד שתיהנו מנקניקייה ברמה עולמית.
Tanuj PaulTanuj Paul
02:23 14 Dec 23
abod Alamoudiabod Alamoudi
20:41 13 Dec 23
יעד תיירותי נפלא עם הרבה רעש וכיף לילדים
saloni shahsaloni shah
18:15 13 Dec 23
טיולי ריגוש מדהימים.. הכי טוב לאלו שאוהבים טיולי הרפתקאות
Chandra Kirti GautamChandra Kirti Gautam
16:36 13 Dec 23
Thomas WeissThomas Weiss
15:59 13 Dec 23
היה לנו ממש כיף! בהחלט שווה ביקור!
Kapil NichaniKapil Nichani
00:06 13 Dec 23
חובה לבקר במקום לתיירים. צפוף במהלך סופי השבוע
Segun SmilesSegun Smiles
20:32 12 Dec 23
Parth SharmaParth Sharma
04:03 27 Oct 23
hussna rashidhussna rashid
03:12 27 Oct 23
נהנו מהחוויה
Shelvi Mary PhilipShelvi Mary Philip
23:10 26 Oct 23
Saloni JainSaloni Jain
18:48 26 Oct 23
Abdulaziz AlJahramiAbdulaziz AlJahrami
16:23 26 Oct 23
Sumit chandaSumit chanda
01:06 26 Oct 23
Gabriel KohonGabriel Kohon
00:07 26 Oct 23
Fatih BülbülFatih Bülbül
20:33 25 Oct 23
Eduardo FallaguastaEduardo Fallaguasta
17:34 25 Oct 23
מקום למי שאוהב מכוניות, במיוחד פרארי.
Hari PrasadHari Prasad
02:18 09 Sep 23
Mohammad AlmutairiMohammad Almutairi
23:21 08 Sep 23
פרארי וורלד יפה ומעניין למשחקים ומגוון לכל בני המשפחה יש בו מקומות רבים ושונים לאוכל וקפה בכל היבטי המשחקים יש רכבת צעצוע שזה משחק הרכבת המהיר בעולם זה מאוד יפה ואני ממליץ לכולם להיכנס ל-Ferrari World בימי אמצע השבוע כדי להשיג הנאה מקסימלית. לאחר סיום המשחקים, לכו לקניון Yas. לבלות שם את שאר שעות היום, בהליכה, קניות ואכילה, כי פרארי וורלד זה ישירות מחובר לקניון יאס.
פארק שעשועים יפה ומהנה לחובבי התרגשות, מתח ואקשן ומתאים גם לילדים
Paul OluwolePaul Oluwole
21:26 08 Sep 23
SP's WorldSP's World
20:04 08 Sep 23
צריך להתנסות.. יש בו פארקי שעשועים שונים.
Rana Qasir AliRana Qasir Ali
21:47 07 Sep 23
nauman tasneemnauman tasneem
18:45 07 Sep 23
מורט עצבים, רכיבות מאתגרות, במיוחד רכבת ההרים והטורבו המהירה ביותר, אווירה מעולה, ניקיון, חדרי תפילה נחמדים. תמונות ואוכל יקרים
Emre LacEmre Lac
18:09 07 Sep 23
לאחר נהיגה בפרארי, אני יכול להחשיב את עצמי כחלק מעולם פרארי.
Sofian AwawdehSofian Awawdeh
17:55 07 Sep 23
Eric CaliyoEric Caliyo
17:45 07 Sep 23
פורמולה רוסה היא רכיבה חובה!! הגיע לכאן במהלך העונה מחוץ, מה שאומר שזמני ההמתנה היו פחות מחמש דקות לכל הנסיעות.טיולים לכל הגילאים, ופארק השעשועים מחובר לקניון יאס עם שפע של חנויות לחנויות ומסעדות ובתי קפה ליהנות.
אורלי ביטוןאורלי ביטון
10:44 07 Jun 23
פארק מים מושלם! מלא מלא מתקנים כך שאין המתנה בתורים לשום מתקן! יתרון גדול! רכבת הרים שעוברת בכל הפארק 👍מקום נקי ואסטטי שירות מעולה של העובדים במקום! יש מענה לכל טווח הגילאים👍תנסו ותהנו💙
Shmulik SilveroShmulik Silvero
20:54 18 Apr 23
פארק מקורה מהמם שכולו ממותג פרארי, כולל מתקנים לילדים ומתקני אקסטרים
Mrs big worldMrs big world
21:41 14 Apr 23
מה זה הפארק הפסיכי הזה?!?!?!?לקח לי שבוע להתאפס על עצמי ולהוריד את האדרנלין שהיה שם!ממומלץ וחובה לכל מי שמגיע לאבו דאבי!
Shimrit SatmaryShimrit Satmary
13:59 08 Mar 23
מקום שחובה לבקר בו אם אתם בברצלונה.זו כנסיה שנבנתה ע״י גאודי ועד היום ממשיכים לבנות אותה. מקום עם הרבה היסטוריה. גאודי קבור כאן.מקום עמוס במבקרים, צריך הרבה סבלנות ולהסתובב ולראות אותה מכל הכיוונים. מומלץ לקחת סיור מודרך כדי להבין קצת יותר על מה שנמצא מולנו.
Harel GilorHarel Gilor
08:14 04 Feb 23
פארק מושקע ביותר מאד מסודר ומאורגן
Samah AbbasSamah Abbas
20:18 09 Jan 23
פרק שעשועים גדול ומדהים! שווה את הכסף! יש רכבות הרים טובות ביותר!
גל אפרתגל אפרת
16:36 05 Dec 22
פארק מטורף, חוויה מדהימה. מומלץ לבוא באמצע השבוע שהפארק יחסית ריק.
קוביקוקוביקו
06:32 16 Oct 22
פארק שעשועים ממותג של פרארי, עברו על רוב המתקנים בהליכה לתוך הסימטאות הקטנות בתוך הפארק ולא רק בשדרה המרכזית, יש שם עוד דברים ומתקנים מעולים.
js_loader

 

מפת הגעה לפארק:

4.8/5 - 21 הצבעות

חוות דעת טיקלי

בידור וכיף
מתאים לילדים
תחזוקה ומתקנים
תמורה למחיר

סך הכל ניקוד

פארק פרארי וורלד באבו דאבי נחשב לפארק השעשועים הטוב ביותר בעיר. בין אם אתם משפחות אם ילדים או זוגות שאוהבים אקשן - תכינו את עצמכם למתקנים המושקעים ביותר באמירויות.

כתבות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button