ברצלונה

פארק גואל

כרטיסים מוזלים והמלצות על פארק גואל ברצלונה

פארק גואל (Park Güell) שנמצא בברצלונה נחשב לאחת מהאטרקציות הצבעוניות ביותר שיש לעיר להציע. הכנו לכם את כל מה שצריך לדעת לפני שמגיעים. הזמנת כרטיסים לפארק (מוזלים), מידע כללי על המקום, חוות דעת ותשובות לשאלות נפוצות של מטיילים במקום.

מה זה פארק גואל?

פארק גואל הוא פארק ציבורי הממוקם על גבעת הכרמל ברובע גרציה בברצלונה. הוא תוכנן על ידי האדריכל המפורסם אנטוני גאודי ונבנה בין השנים 1900 ל-1914.

הוא ידוע בגנים היפים שלו, מאפיינים ארכיטקטוניים ייחודיים, ונופים פנורמיים של העיר. אחד המאפיינים הבולטים של הפארק הוא הפסיפסים הצבעוניים המעטרים רבים מהקירות, הספסלים והפסלים שלו. הפסיפסים עשויים מחתיכות שבורות של אריחי קרמיקה, ומסודרים בדוגמאות ועיצובים מורכבים. מאפיין פופולרי נוסף של הפארק הוא אזור המרפסת הגדול, שמציע נופים מדהימים של העיר והים התיכון. המרפסת נתמכת בסדרת עמודי אבן וכוללת ספסל ארוך המעוטר גם בפסיפסים הצבעוניים של גאודי.

הכניסה לפארק כרוכה בתשלום קטן ומומלץ להזמין כרטיסים מראש כדי למנוע תורים ארוכים.

כרטיסים לפארק גואל ברצלונה

ניתן ומומלץ לשריין כרטיסים מראש לפארק גואל דרך האינטרנט ולחסוך עמידה בתור ולהבטיח את המקום שלכם (בעיקר בשיא העונה) , המחיר לכניסה נע בטווחים של 40-50 ש”ח לכרטיס. הבאנו לכם כמה אופציות להזמנת כרטיסים, לאחר ההזמנה הכרטיס מגיע אלייכם ישירות למייל וכל מה שיש לעשות זה להציגו בכניסה עם דרכון. הכרטיסים הם כרטיסים עוקפי תורים.

  • בלעדי לטיקלי, למזמינים דרך אתר Tiqets קוד קופון של 5% הנחה על כל כרטיס, הקלידו: TICLI

מחיר ממוצע:

הזמנת כרטיס:

49 ש"ח

ספק: Tiqets

53 ש"ח

ספק: Getyourguide

  • כתובת: 08024 Barcelona.
  • שעות פתיחה: 9:30-19:30
  • גילאי 0-9 הכניסה בחינם.
  • גילאי 10-17 כרטיס עולה 5-6 יורו.
  • סטודנטים ומבוגרים מעל גיל 65 כרטיס עולה 10-11 יורו.

שימו שיש הגבלת כניסה למבקרים ויש לשריין כרטיסים מראש בשיא העונה (אפריל עד נובמבר!)

אופציה נוספת היא להזמין כרטיס “ברצלונה פאס” במחיר 85-90 יורו שכולל כניסה לכמה אטרקציות בהנחה (10%):

  • טיול באוטובוס באתרים מובילים (מחיר ממוצע 33 יורו).
  • כניסה לסגרדה פמיליה. (מחיר ממוצע 34 יורו).
  • כניסה לפארק גואל. (מחיר ממוצע 13 יורו)
  • הטבות והנחות של 10% למגוון מקומות נוספים.

ticketלהזמנת כרטיס ברצלונה פאס לחצו כאן

  • חסכו זמן וכסף, הזמינו כרטיס עוקף תורים לפארק עם 5% הנחה:

סיור מודרך בפארק גואל

אופציה נוספת להזמנת כרטיסים לפארק היא באמצעות סיור מודרך. הסיור אורך כ-75 דק’ סך הכל על ידי מדריך (באנגלית, צרפתית או ספרדית לבחירה)

בסיור לומדים על ההיסטוריה של האמנות בברצלונה והסברים על עיצובים ומיצגים שונים בפארק, המחיר הוא 22-24 יורו לכרטיס.

ארמון גואל (פלאו גואל)

ארמון גואל הוא יצירת מופת אדריכילת של גאודי ונחשב לאחד מהאתרים המתויירים ביותר של ברצלונה.

אז מה בעצם העניין עם הארמון הזה? קודם כל, הוא תוכנן על ידי לא אחר מאשר אנטוני גאודי, האדריכל הכי מיוחד והכי מקורי שפעל אי פעם בברצלונה. גאודי תכנן את הארמון בשנות ה-80 של המאה ה-19 בשביל הטקסטיל העשיר אאוסבי גואל, שרצה בית מפואר שישקף את מעמדו ואת הונו.

והתוצאה? וואו, איזה מבנה מדהים! כבר כשאתם ניצבים מול החזית המרשימה עם קשתות האבן, עמודים ועיטורים מורכבים, אתם מבינים שהולך להיות פה משהו אחר לגמרי. בפנים מחכים לכם חללים ענקיים עם תקרות גבוהות, ויטראז’ים צבעוניים, פסלים, ריהוט מפואר ועוד אינספור פרטים שכל אחד מהם הוא יצירת אמנות בפני עצמה.

וזה עוד לא הכל – בקומה העליונה של הארמון יש גג מעוצב עם צורות גליות וארובות מעוטרות שנראות כמו פסלים של ממש. עולים לשם במעלית (כן כן, הייתה כבר ב-1888!) ואז יוצאים החוצה למרפסת עם תצפית מעלפת על כל ברצלונה, כולל הנמל והים. זה בהחלט אחד הספוטים הטובים בעיר לתמונה מנצחת לאינסטה!

ארמון גואל ופארק גואל המדריך
האזור העליון בארמון המפורסם
  • כתובת: Carrer Nou de la Rambla, 3-508001 Barcelona, Spain
  • שעות פתיחה: בעונה (אפריל עד נובמבר) מ10:00-20:00 בימי שני סגור!

שאלות ותשובות לפני הגעה

ריכזנו עבורכם שאלות פופלריות של מטיילים לפני הגעה למקום ותשובות עליהן:

ממוקם בשכונת גרציה בברצלונה, וישנן מספר דרכים להגיע לשם. הדרך הקלה ביותר היא לקחת את המטרו לתחנת Lesseps או Vallcarca ואז ללכת במעלה הגבעה אל הפארק. תוכלו גם לקחת אוטובוס כמו 24, 32 או H6 שיוריד אתכם ליד הכניסה לפארק. אם אתם מעדיפים לנהוג, יש חניון ליד הכניסה, אבל בשיא עונת התיירות פחות מומלץ להגיע עם רכב.

כן, אתם צריכים לקנות כרטיס כדי להיכנס לפארק. הכרטיס עולה 12-16 יורו (תלוי בעונה) יורו למבוגרים והוא חינם לילדים מתחת לגיל 7. ניתן לקנות כרטיסים באינטרנט מראש או במשרד הכרטיסים ליד הכניסה. מומלץ לקנות כרטיסים מראש, במיוחד בעונת השיא, מכיוון שהפארק עשוי להיות עמוס עם תורי ענק. לרכישת כרטיס עוקף תורים לחצו כאן.

מומלץ לבלות לפחות 2-3 שעות בפארקים כדי להתרשם מכל האטרקציות והנופים המדהימים של ברצלונה. עם זאת, אם אתם חובבי הארכיטקטורה של גאודי או נהנים לצלם, אולי תרצו להקדיש זמן רב יותר לסיור.

האטרקציות שחובה לראות בפארק גואל כוללות:

  1. המדרגות המונומנטליות: גרם מדרגות מפואר המוביל אל המרפסת הראשית של הפארק, הכולל פסיפסים ופסלים צבעוניים.
  2. חדר ההיפוסטייל: רחבה מקורה הכוללת 86 עמודים, כל אחד בעיצוב ייחודי.
  3. מזרקת הדרקון: פסל דרקון צבעוני שהפך לאחד מסמלי הפארק.
  4. כיכר הטבע: אזור פתוח גדול עם נוף פנורמי של ברצלונה.
  5. הגולגולת: גבעה קטנה עם צלב בראשה, המציעה נופים מדהימים של הפארק והעיר.

כן, אתם יכולים לצלם תמונות, אך יש כמה הגבלות. לא ניתן להשתמש בחצובות או בכל ציוד מקצועי ללא רשות, ולא ניתן לצלם תמונות למטרות מסחריות ללא אישור. כמו כן, מומלץ לכבד את המבקרים האחרים ולא לחסום שבילים או אטרקציות בזמן הצילום.

חוות דעת על פארק גואל

להלן חוות דעת של מטיילים בפארק, מתעדכן על בסיס קבוע:

פארק גואל
4.4
מבוסס על 192688 ביקורות
powered by Google
Enver CaliskanEnver Caliskan
03:07 13 Apr 24
מקום מדהים לתצפיות פנורמיות של העיר בברצלונה
Eliana OliveraEliana Olivera
22:24 12 Apr 24
Luciana MantzLuciana Mantz
22:21 12 Apr 24
무없을무없을
22:21 12 Apr 24
הרגשתי גאודי, אבל היה לי משעמם.
Manuel Vicente TavaresManuel Vicente Tavares
21:31 12 Apr 24
Claudio DíazClaudio Díaz
01:28 25 Feb 24
Fabio Galdos PrettoFabio Galdos Pretto
00:38 25 Feb 24
מקום מעניין
felipe cardenasfelipe cardenas
23:07 24 Feb 24
אחד המקומות האהובים עלי
RISITAS PAISASRISITAS PAISAS
23:07 24 Feb 24
נפלא אבל ציפיתי לבנייה נוספת.
Ivan MacasIvan Macas
22:41 24 Feb 24
Derek AlvaradoDerek Alvarado
02:58 08 Jan 24
Sparky DasrathSparky Dasrath
00:47 08 Jan 24
אחד המקומות המובהקים לבקר בהם בברצלונה לאור הרלוונטיות שלו לגאודי. שטח מרשים, פריסה, ארכיטקטורה ותצפית על העיר. היה מפתיע לראות כל כך הרבה אנשים מבקרים בינואר ללא ספק. אפילו הצליח להיתקל בג'ורדי, מדריך טיולים בשפה האנגלית מסגרדה, מה שלא היה צפוי. חנות המתנות בפארק קטנה מאוד וצפופה אז תכננו את זה. אבל אם תגיעו לראש הבניין, תקבלו תמונה נהדרת של הפארק, כך שרק זה שווה את הדרך. אהבתי את הטיול/הליכה/מדרגות הכללי ואת הנופים הנלווים לברצלונה. 2024.01.04
EUNICE ROBLESEUNICE ROBLES
22:57 07 Jan 24
Garcia AnochatGarcia Anochat
22:21 07 Jan 24
הפארק הזה מוערך יתר על המידה, ברור שהוא לא שווה 10€, עמוס באנשים ולא מאוד מעניין.
Grenten DhuliGrenten Dhuli
22:18 07 Jan 24
אחרי לה סגרדה פמיליה זה היה בהחלט גולת הכותרת של ביקורנו בברצלונה. אם אתם מגיעים בתחבורה ציבורית, הקפידו לרדת מהאוטובוס גבוה יותר על הגבעה. כך תוכלו פשוט ללכת למטה במקום לעלות עד לכניסה. נהנינו מאוד מהמגע של גאודי לכל הדגשים בפארק והחלק הטוב ביותר היה גם הנוף של העיר בזמן השקיעה. כדי להימנע מהמונים גדולים ולחוות חוויה טובה יותר, אני ממליץ להגיע מאוחר אחר הצהריים.
yago burgosyago burgos
22:40 20 Nov 23
הפארק יפה, הצמחייה מאוד יפה ומגוונת, גם האנדרטאות והמבנים מרשימים. חבל שהארגון השאיר לי קצת טעם רע בפה. היה לי מעט זמן לראות אותו והמעגל לנסוע בו לא היה משולט, רוב השבילים מגודרים ואין מסלול הגיוני, לפחות לחלק המרכזי. בנוסף קרסו המדרגות הראשיות. עדיין זה חובה לבקר ואני בוודאי אחזור!
Sara PorfiriSara Porfiri
22:39 20 Nov 23
מגניב מאוד, גאודי נהדר ידע מה הוא עושה. הנחיות לא ברורות לקח לי 20 דקות למצוא את השירותים. אבל יפה, למעלה
biagio triparibiagio tripari
22:36 20 Nov 23
Valeria VolpicelliValeria Volpicelli
22:29 20 Nov 23
מרהיב ולצפות בו בשידור חי זה באמת מרגש.
Gülden ŞimşekGülden Şimşek
22:29 20 Nov 23
סופר 👍
jordi font antonjordi font anton
02:39 04 Oct 23
אדריכלות הופכת לשירה. יפה
John Pérez GodJohn Pérez God
02:21 04 Oct 23
Yvonne BukalaYvonne Bukala
00:31 04 Oct 23
Rafa MontoliuRafa Montoliu
22:52 03 Oct 23
Mariia HulenkoMariia Hulenko
22:20 03 Oct 23
מקום מקורי וציורי. מעניין במיוחד להרהר בפסיפס, המדגיש את יוצא הדופן, המקוריות והתחכום של האדריכלות של גאודי. תצפית מרשימה על העיר נפתחת ממרפסת התצפית של הפארק. עוד מעניינים לדעתי פתרונות הצבע בעיצוב מרכיבי הנוף הארכיטקטוני המשולבים בהצלחה הן עם הנוף האורבני והן עם ירק השיחים והעצים השופעים בפארק. שלמות הצורות האדריכליות והחשיבה היצירתית ביותר של גאודי העניקו לאלמנטים של הפארק סוג של קסם, כאילו עומדת לפניכם חידה מעניינת שתוכלו לפתור ברגע. ברור שפארק גואל הוא מקום חובה לראות בברצלונה. ביקרתי בפארק בבוקר, אז באותה תקופה לא היו כל כך הרבה אנשים, אבל קרוב יותר לצהריים, השטח הפנוי הפך פחות ופחות. עוד יש לציין שבחודשי הקיץ הפארק יכול להרגיש די חם אם תחליטו לבקר בו באמצע היום (בעיקר בכל הנוגע לביקור במרפסת התצפית). יש בית קפה בשטח. יש לרכוש כרטיסים באינטרנט לתאריך ושעה ספציפיים.
Moran BhMoran Bh
15:53 07 Aug 23
הזמנתי כרטיסים מראש באתר. משום מה בגוגל ובשאר האתרים בחיפוש כניסה ראשית לפארק מקבלים את הכניסה הלא ראשית וכדי להגיע אליה יש טיפוס מאד תלול של חצי שעה מתחנת המטרו. מהכניסה בעצם יש בעיקר תצפיות על העיר ואז ירידה עד למרפסת ולאתר המרכזי. לדעתי יותר קל להגיע ישר לשם אם כבר ראיתם תצפיות אחרות בעיר. היה מאד מלא אבל עדיין נהניתי מהפארק עצמו וכמובן מהמבנים המרתקים של גאודי.
ענת פארענת פאר
04:31 02 Aug 23
להזמין כרטיסים לפני שמגיעים!הדרך ארוכה, כמעט ואין מקומות חניה באיזור והפארק עמוס לעייפה באנשיםמומלץ להגיע במונית, אבל לא לפני שמוודאים שהזמנתם כרטיסים (מציגים בכניסה דרך הסלולארי)המקום על צלע ההר - הגיה ברגל דורשת טיפוס/דיווש לבעלי כושר בלבדוקחו בחשבון את החום ... זה פארקשווה להכנס כשנעים, מאד מענייןיצירתי וצבעוני
Amir PerlinAmir Perlin
03:27 02 Jul 23
ביקור חובה כאשר מבקרים בברצלונהתחבורה ציבורית לא נוחה ולא קל להגיעלא היתה מפה באנגלית והאפליקציה של המקום לא עבדה טוב
Doron WeinsteinDoron Weinstein
08:12 30 Jun 23
פארק יפה ומעניין. להצטלם עם הזיקית של גאודי! שבילי טבע נעימים ונוף על העיר. הגענו בצורה נוחה באוטובוס מהעיר וחזרנו משם בהליכה בשדירות היפות של העיר. די חובה למי שמגיע פעם ראשונה לברצלונה. הזמנו כרטיסים מראש אך לא היה בכלל תור או עומס. לא הרגשנו צורך להוסיף תשלום לדברים שם מעבר לכניסה. חנות המזכרות יקרה מאוד, עדיף לקנות בעיר מזכרות של גאודי...
חובה ביקור !פארק מדהים ביופיו ובעיצובו עם חשיבה רבה על כל פינה ופינה, פשוט מדהים
orly shalemorly shalem
14:48 09 May 23
פארק גדול ויפיפה שתכנן האדריכל הגאון גאודי, מעט מרוחק ממרכז העיר, אבל בהחלט שווה את המאמץ להגיע. כדאי להזמין כרטיסים מראש באתר, חוסך זמן המתנה ויותר מכך, מונע את אי הנעימות של ההגעה והאכזבה שכל הכרטיסים אסלו לאותו יום ( קורה לא מעט וגם כשהיינו שם...) הפארק תוכנן לשכונת מגורים של אמידי העיר אבל כשהם לא נענו הפארק ניתן לעיריה והמון המבקרים נהנה מיופיו. הפארק טבול בטבע ירוק, בשבילים עם ספסלים מיוחדים, בקתות מקושטות ומיוחדות פרי דמיונו דל גאודי הגאון שלחלקן ניתן להיכנס, כולל הבית שבו גאודי חי ושמשמש מעין מוזיאון קטן כיום (בתוספת תשלום של 5 יורו). הביתן מציג סרטון קצר על גאודי וחדר נוסף שבו ניתן לראות בשקופיות את הפרוייקטים הנוספים של גאודי (הסגרדה דה פמיליה, קאזה בטיו וקאזה מילה ועוד...). מאוד יפה לטייל בפארק ולראות את העיר ברצלונה מראש ההר. יש גם מרפסת מעוטרת במוזאיקות ופסלים יפיפיים. מומלץ בחום לבלות בפארק מספר שעות.
גאודי הוא אדריכל אדיר, וההתמזגות של העבודות שלו עם הטבע מעוררת השראה גם אם אתם לא אדריכלים.יש להזמין מראש כרטיסים לפארק
Omer LutzkyOmer Lutzky
05:07 07 Apr 23
פארק יפהפה ואחד מהסמלים של ברצלונה. הייתי פה בכל ביקור בעיר, אבל הפעם האחרונה הייתה הכי פחות מוצלחת.כרטיסים אפשר להזמין רק מראש, מה שכבר פוגם בחווייה. גם הביקור עצמו הפך להיות קצת מעיק. במקום אפשרות להסתובב חופשי במרחבי הפארק, כל המסלולים מגודרים, עם סדרנים בכל עבר. מעיק ואף מעצבן, וגם לא מחויב המציאות.עם זאת - עדיין מקום מרהיב ביופיו. לא ממליץ לפספס
הגר נוי זוזלהגר נוי זוזל
15:16 24 Dec 22
המקום ססגוני ומשובב לב ויש משם נוף מקסים לכיוון המרינה, הפארק נמצא במעלה ההר, הגישה אליו כרוכה בעליות תלולות ובהמון מדרגות שלא כולן נעות. לא להגיע במטרו עדיף לקחת מונית. הארגון בתוך הפארק לוקה בחסר,השירותים נמצאים בנקודת היציאה מהפארק, אי אפשר לחזור על עקבותיך, צריך להתחיל את מסלול הפארק מהתחלה כי לא ניתן לעלות במדרגות חזרה למרפסת.
עמלי מרגליתעמלי מרגלית
11:20 11 Oct 22
מאד יפה ומיוחד אומן יוצא דופן.נושא קנית הכרטיסים בשעה קצת מעיבה מכיוון שזה לוקח זמן. לכן כדאי לקנות מראש. ממליצה מאד כולל בית גאודי, שזה לא כלול בכניסה לפארק.
Rinat BerkovichRinat Berkovich
16:49 10 Apr 22
פארק גואל בהחלט שווה ביקור, הפאאק משתרע על שטח עצום, תוכנן להיות שכונת מגורים יוקרתית אף התכנית לא יצאה לפועל.ניתן להתרשם מרחבת השוק המקורה והלא מקורה שתוכננה, משני בתים מיוחדים במפלס התחתון, משבילים ומעברים מיוחדים, נוף יפה ואויר טוב.בפארק ניתן לבקר בביתו של גאודי בתשלום נוסף של 5.5 יורו ובבית ניתן להתרשם מסקיצות התכנון של המקום.חוויה נעימה ויש לקחת בחשבון שבכל הפארק 3 תאי שירותים לנשים על כן להיות סבלניים בתור.
js_loader

מפת הגעה לאתר:

4.8/5 - 34 הצבעות

חוות דעת טיקלי

תחזוקה וטיפוח
נגישות ושירותים
מתאים גם לילדים
תמורה למחיר

סך הכל ניקוד

הפארק המפורסם של גאודי נחשב לאחת מאטרקציות החובה של העיר, ההגעה אליו דורשת הליכה ומומלץ להזמין כרטיסים מראש, יש להקדיש למקום לפחות כ-שעתיים של סיור.

כתבות אחרונות

Back to top button