אבו דאבי

כרטיסים לפארק וורנר אבו דאבי

פארק וורנר אבו דאבי

אם אתם מחפשים כרטיסים לפארק וורנר אבו דאבי ומידע לפני הגעה, הגעתם בדיוק למקום הנכון. הבאנו לכם מידע על הפארק והמתקנים שלו, חוות דעת של מטיילים, הזמנת כרטיסים והשוואת מחירים וגם דרכי הגעה וטיפים לפני הטיול.

מידע כללי לפני הזמנת הכרטיס

אם אתם רוצים ללכת ליותר מפארק אחד (יאס עולם המים ופארק פרארי) מומלץ להזמין כרטיסים לכמה פארקים ביחד (הנחה משמעותית) יש כמה אופציות והן:

  • כרטיסים עוקפים תור.
  • חנייה בחינם.
  • כניסות ללא תוספת תשלום למופעים.
  • יש אפשרות להזמנת כרטיס משולב לכמה פארקים ביחד.

אופציות כרטיסים:

  • כרטיס כניסה ליום אחד לפארק וורנר.
  • כרטיס ליום אחד ל-2 פארקים (איזה שאתם רוצים  משלושתם).
  • כרטיס לכל הפארקים ל-3 ימים.

הזמנת כרטיסים לפארק וורנר אבו דאבי

להלן האופציות להזמנת כרטיסים לפארק, לאחר ההזמנה הכרטיס מגיע לכתובת הדואר אלקטורני שלכם ויש להציגו בכניסה. הכרטיס של שלושת הפארקים הוא במחיר המשתלם ביותר ולמעשה נותן לכם בשווי שלו כניסה לפארק אחד בחינם!

סוג כרטיס:

מחיר ממוצע:

הזמנת כרטיס

כרטיס כניסה לפארק וורנר ליום אחד.

299 ש"ח

כרטיס ל-2 פארקים לבחירה ביום אחד.

350 ש"ח

פופולרי

כרטיס ל-3 ימים ל-3 פארקים.

500 ש"ח

מומלץ!

חוות דעת מבקרים בפארק:

Warner Bros World Abu Dhabi
4.6
מבוסס על 20309 ביקורות
powered by Google
Carl KhabbazCarl Khabbaz
18:16 09 May 24
המקום מעולה וצריך יומיים כדי לחקור במלואו. אם אין לכם יומיים, הקפידו לחקור מבעוד מועד כדי שתוכלו לתכנן בקפידה את האטרקציות בהן תרצו לבקר.
Kunal SanghviKunal Sanghvi
09:32 09 May 24
Daim TariqDaim Tariq
07:20 09 May 24
turki al harbyturki al harby
22:56 08 May 24
יפה מאודאני ממליץ עליו בחום למשפחה
ahmed esmailahmed esmail
19:40 22 Mar 24
Naveen SharmaNaveen Sharma
19:24 22 Mar 24
פארק שעשועים טוב אם יש לך ילדים איתך. יש מעט טיולי ריגוש שגם מבוגרים יאהבו.הערה: אם אתם קבוצה של מבוגרים בלבד ומעדיפים ריגוש אז Fe
sameer guptasameer gupta
17:13 22 Mar 24
hosein sadeghihosein sadeghi
15:11 22 Mar 24
Bhinee GambhirBhinee Gambhir
15:04 22 Mar 24
Santhosh KumarSanthosh Kumar
01:26 04 Feb 24
מקום נהדר לילדים ליהנות
Simo AlsimoSimo Alsimo
21:33 03 Feb 24
Shaher HijaziShaher Hijazi
20:39 03 Feb 24
Suleman Shah (Syed)Suleman Shah (Syed)
18:34 17 Dec 23
Sharad JainSharad Jain
17:24 17 Dec 23
חוויה משעשעת נהדרת
Damien LoifertDamien Loifert
16:34 17 Dec 23
Pushpa KumaraPushpa Kumara
16:15 17 Dec 23
חווית הרפתקאות מדהימה
James EbedaJames Ebeda
15:51 17 Dec 23
באמת ממסד ברמה עולמית. מהמתקנים לנסיעות ועד לאנשים האדיבים שעובדים שם. תודה רבה על הזיכרונות הנפלאים ואני מאחל שכל מוסד ברחבי העולם יעמוד בסטנדרטים שלך.אני בהחלט אחזיר את הילדים שלי לאיחוד האמירויות ברגע שהם יהיו קצת יותר מבוגרים וגבוהים יותר כדי שיוכלו לרכוב על כל הרכיבות!שוב תודה לכל הצוות של WBW אבו דאבי.
Abhishek JainAbhishek Jain
00:51 31 Oct 23
מקום מצוין, ילדים יהנו מאוד..
Abdulaziz AlbalawiAbdulaziz Albalawi
15:05 30 Oct 23
אחת החוויות הנפלאות בחיי היא יצירתיות תודה לאחים שלנו באמירויות נאחל להם הצלחה שה' ישמור עליהם ויברך אותם במולדתנו.
Imad ShahImad Shah
14:15 30 Oct 23
Marc AmstoutzMarc Amstoutz
11:48 30 Oct 23
פארק עשוי היטב ונקי במיוחד, לא ידוע לפארק שעשועים. הכל בפנים, אפילו תביאו אפוד כי הם מנצלים קצת את המיזוג. היקומים מצליחים, במיוחד Gotham City, יקום באטמן עוצר נשימה. The Dark Rides מרשימים וישמחו ילדים מגיל 5 ומעלה.העדיפו ביקור במהלך השבוע, כי בסופי שבוע התורים מתארכים, בעיקר אחר הצהריים. ותזהו מראש את הרכיבות שאתם יכולים לקחת בהתאם לגודל הילדים כי לא באמת תמיד יודעים לאן אתם נוסעים.אנחנו שהכרנו פארקים רבים הופתענו לטובה ושוכנענו!השהות שלנו במלון הילטון יאס איילנד כללה כרטיסים לאורך כל השהות לכל 4 הפארקים.
Rohini KathuriaRohini Kathuria
08:45 30 Oct 23
mohammed Alwazzanmohammed Alwazzan
21:51 12 Sep 23
משהו פנטסטי, למען האמת, מהנה במיוחד למבוגרים ולילדים. אני ממליץ עליו
Mohammed AlkhameesMohammed Alkhamees
21:37 12 Sep 23
omar mujomar muj
18:24 12 Sep 23
mohammad ashkananimohammad ashkanani
15:48 12 Sep 23
Phil PricePhil Price
13:48 12 Sep 23
פלורה ברסלרפלורה ברסלר
19:28 06 May 23
מאוד יפה,כדי לבוא ב 17:30-18:00,באותו כרטיס גם לכנס להופעת אורות
רגב שוורץרגב שוורץ
20:58 24 Mar 23
פארק "עולם האחים וורנר" (WB) הממוקם באי יאס (Yas island) באבו דאבו.פארק ענק ומרהיב המעניק חוויה ייחודית, מעשירה וסופר מהנה.הכניסה לפארק מרשימה וממותגת היטב, יש ציורים, פסלים ומייצגים של הדמויות והכוכבים של הסרטים והסדרות המפורסמות של האחים וורנר (סופרמן, באטמן, וונדר וומן, באגס באני, סוקיבו דו, הפלאש, טוויטי, הפילנסטונים, תום וג'רי, דולנד דאק ועוד) בכל רחבי הפרק על המון מסכים, במות, מייצגים, בובות של הדמויות, שלטים וניואנסים נבחרים לכל סדרה מפורסמת או סרט של האחים וורנר. המון מבנים מעוצבים, משופצים ומאובזרים בהתאם לכל סדרת טלוויזיה או סרט מפורסם של האחים וורנר.השהייה בפארק מרשימה, הפארק מושקע וממותג סופר גבוהה גם בתכנים, בעיצוב, במוזיקת אווירה מותאמת, במייצגים תלת מימד, בפסלים, במסלולים במיוחדים שמעניקים "חוייה מהסרטים", ברכבות הרים, באטרקציות, במתקני השעשועים, במסלולי הפנאי והאקסטרים, במסעדות, בשבילים המועצבים ובכל פינה במתחם.הפארק מעניק חוויה ייחודית, מאוד מהנה ומגוונת וטכנים שיכולים להתאים לטווח גילאים נרחב.השירות בפארק היה טוב ואדיב.יש מסכים עם זמני ההמתנה המשוערים כמעט בכל כניסה לאטרקציה או למתחם מסויים בפארק דבר המסייע בייעול זמני ההמתנה בתורים.יש אפשרות לאחסן את הציוד אישי והתיקים בלוקרים מסודרים בתוספת תשלום.ניתן לרכוש כרטיסים בקופות בכניסה, דרך אתר האינטרט הרשמי (WB) וגם דרך אתרים אחרים שמציעים כרטיסי כניסה לפארק הזה ולפארקים מדהימים נוספים באזור (פארק עולם הפרארי, פארק עולם מים) במחירי חבילה משתלמים יותר.לסיכום, פארק מומלץ מאוד לכל מי שמגיע לאזור של אבו דאבי.
lika bazellika bazel
09:51 11 Jan 23
מקום מושלם לקחת את הילדים הקטנים ולבלות במשך שעות! כיף לחזור להיות ילדים במקום כזה.מאוד מומלץ לקחת את הכרטיסים של המסלול המהיר, אחרת זמני ההמתנה על כל מתקן יכולים להגיע לשעה!חבל להגיע למקום כזה ולבזבז אותו על זמני המתנה.מומלץ מאוד למשפחות עם ילדים.
Rachela Lev-RanRachela Lev-Ran
13:09 31 Dec 22
מקום מרשים ביותר המפגין את כל הפאר והעושר הרב של האמירויות .Very impressive palace that shows how much money there is in Abu Dhabi
Yaron ShaharYaron Shahar
16:32 15 Nov 21
וואו - איזה פארק - לא לוותר אם אתם באבו-דאבי וחובבי פארקים. כרטיס כניסה באונליין 295 דירהם, בקופות עולה יותר - שווה לבדוק באתר שלהם - יש כל מיני דילים - למשל כרטיס יומי לשני פארקים ביאס איילנד ( פארק פרארי או פארק המים ) - הפארק מקורה וממוזג עד כדי קור ( כדאי להביא בגד חמים ) חניה חופשית בצמוד ( ביקרנו בנובמבר 2021 , הפארק היה ריק ונפתח בשעה 12:00 יכול להיות שקשור בקורונה או בגלל שמבקשים תעודת מתחסן / pcr ) , הכל חדש מודרני ו מתוקתק , מחטאים כל הזמן את המתקנים לפני שמעלים אנשים , מחירים סבירים במסעדות - ארוחת המבורגר כולל צ’יפס ושתיה 60 דירהם. מתקנים ממש מגניבים כל אחד ימצא משהו מתאים. כיף גדול. מומלץ לבדוק דילים במלונות הצמודים - הילטון יאס איילנד או מלון ברוס וורנר - ייתכן ומחירי החדר כוללים כניסה לפארק - לקחת בחשבון שהאי מרוחק חצי שעה נסיעה מהעיר
js_loader

 

שעות הפתיחה של הפארק עשויות להשתנות, אך בדרך כלל הוא פתוח מ-11:00 בבוקר עד 20:00 בערב.

הכרטיסים מגיעים אלייכם למייל לאחר ההזמנה וכל מה שיש לעשות זה להציגם בכניסה לפארקים עם תעודה מזהה.

פארק וורנר נחשב לאטרקציה מאוד פופלרית באבו דאבי ועשויים להיות תורים בהזמנת כרטיסים בכניסה שיבזבזו לכם את הזמן, לכן כדאי מאוד להזמין כרטיסים ולשריין מקום דרך האינטרנט, בנוסף בדרך כלל יש הרבה מבצעים והנחות להזמנת כרטיסים מראש.

כמה האטרקציות הפופלריות ביותר כוללות את: Batman: Knight Flight, Green Lantern: Galactic Odyssey, ו-Tom and Jerry: Swiss Cheese Spin.

  • ברכב: אפשר לנסוע לפארק וורנר. הפארק נגיש בקלות ברכב ויש חנייה בשפע.
  • בתחבורה ציבורית: הפארק  נגיש באמצעות קווי אוטובוס ממקומות שונים באבו דאבי ודובאי. תחנת האוטובוס הקרובה ביותר לפארק היא תחנת האוטובוס Yas Island Ferrari World.
  • במונית:  מוניות זמינות בקלות וניתן להזמין אותן ברחוב או להזמין דרך אפליקציות נסיעות.
  • באמצעות שירות הסעות: הפארק מציע שירות הסעות ממקומות שונים באבו דאבי ודובאי.

מפת הגעה לפארק וורנר:

4.8/5 - 13 הצבעות

חוות דעת טיקלי

בידור וכיף
מתאים לילדים
מתקנים ותחזוקה
תמורה למחיר

סך הכל ניקוד

פארק וורנר נכנס לרשימת 3 הפארקים המובילים של אבו דאבי, המקום שופע אטרקציות ודמויות מוכרות מסרטים. המקום נהדר למשפחות עם ילדים ופחות לזוגות לבד ואתם מגיעים עם משפחה מומלץ לשריין כרטיס למקום.

כתבות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button