ברצלונה

פארק טיבידאבו ברצלונה

פארק טיבידאבו - חוויה אטרקטיבית בלב ברצלונה

 אחד המקומות שחובה לבקר בהם בברצלונה הוא פארק טיבידאבו (Parc d’Atraccions Tibidabo), פארק השעשועים הוותיק והאהוב ביותר בקטלוניה. הפארק שוכן במרומי הר טיבידאבו, הנקודה הגבוהה ביותר בברצלונה, ומשלב בין אטרקציות מודרניות מלאות אדרנלין לבין קסם נוסטלגי מיוחד במינו.

הבאנו לכם את כל המידע שצריך להכיר בפארק: כרטיסים מוזלים, איך מגיעים, מה האטרקציות שיש וטיפים ששווה להכיר – בואו נצא לדרך!

מידע שצריך להכיר לפני שמגיעים לפארק טיבידאבו

הפארק ממוקם ברחוב Plaza del Tibidabo, ממש בפסגת ההר בגובה 512 מטר מעל פני הים. ניתן להגיע לפארק בקלות באמצעות תחבורה ציבורית. אופציה אחת היא לקחת את הרכבת התחתית (Metro) קו L7 מכיכר קטלוניה (Plaça de Catalunya) עד לתחנת Avinguda Tibidabo, ומשם לעלות באוטובוס מספר 196 או בחשמלית הכחולה (Tramvia Blau) היישר לפארק.

שעות הפתיחה של פארק טיבידאבו משתנות בין עונות השנה, אך ברוב ימות השנה הוא פתוח בין השעות 11:00-19:00 (ובקיץ עד 22:00) בסופי שבוע, חגים וחופשות בית ספר.

מחיר הכניסה הבסיסי לפארק נע בין 28 ל-35 אירו לאדם (מחיר מוזל לילדים, מבוגרים ונכים). רצוי לרכוש כרטיסים מראש על מנת להמנע מתורים ארוכים בקופות ולהבטיח את המקום שלכם.

כרטיסים לפארק טיבידאבו ברצלונה

כמו שציינו, מומלץ להזמין כרטיסים מראש לפארק טיבידאבו ברצלונה על מנת להבטיח את המקום שלכם, להלן אופציות להזמנת כרטיסים:

הקלידו קוד קופון TICLI ותהנו מ-5% הנחה על כל האטרקציות והכרטיסים

אטרקציות ורכבות הרים בפארק טיבידאבו

 פארק טיבידאבו מתפרס על שטח עצום ומציע עשרות מתקנים ואטרקציות המתאימים לכל הגילאים והטעמים – החל ממתקני אקסטרים מסחררים, דרך רכבות הרים מרגשות, ועד למשחקי מיומנות וקרוסלות קסומות.

1. Muntanya Russa

אחד המתקנים הכי מרגשים בפארק הוא ללא ספק רכבת ההרים Muntanya Russa, שנחשבת לרכבת ההרים הוותיקה ביותר בספרד. המסלול המפותל שלה מטפס אל צלע ההר בגובה של כ-500 מטרים ומספק למבקרים נוף עוצר נשימה של ברצלונה ונמלה, לצד זריקות אדרנלין ופיתולים לא צפויים.

2. ה – Viking

רכבת הרים שלא פחות מסעירה היא הViking, סירת ענק הנעה על מסילה ומתנדנדת בזוויות של עד 60 מעלות, כשברקע מתנגנת מוזיקה אפית כמו מסרט הרפתקאות. חובבי ריגושים יעריכו גם את הHurakan, רכבת הרים מהירה ותלולה המדמה טיסה בתוך סופת הוריקן, עם נפילות חופשיות וסיבובים חדים.

רכבות הרים בפארק טיבידאבו
שלל רכבות הרים לכל המשפחה

3. מתקנים לילדים

לילדים הקטנים והמשפחות, הפארק מציע שפע אפשרויות מרתקות ומהנות. אפשר לבלות שעות על גבי הקרוסלות והמתקנים הקלאסיים והצבעוניים, כמוTalaia (גלגל ענק כשל נמל),Avió (מטוסים קטנים),Pony Rodeo (רכיבת פוני),Chupa Chups (נדנדת טבעות ממותגת), ועוד.

4. Cinema 4D Dididado

אטרקציה אהובה במיוחד היא ה-Cinema 4D Dididado, מיני מסע מהפנט בארבעה מימדים בחללית בדמיון, הכוללת אפקטים מיוחדים של רוח, תנועה וריחות.

בנוסף יש בפארק עוד עשרות רכיבות, פינת חי מיוחדת, פינת חלל ועוד שלל רב של אטרקציות שיכסו לכם יום שלם של טיול מהנה וכיפי!

חסכו זמן וכסף – הזמינו כרטיסים לפארק טיבידאבו עם 5% הנחה, בחרו תאריך והקופון כבר בפנים:

שיאי עולם של בורג' ח'ליפהטיפים חשובים לביקור בפארק

ריכזנו לכם כמה טיפים חשובים שכדאי להכיר לפני שאתם מגיעים לפארק המיוחד!

  • הגיעו מוקדם על הבוקר כדי להימנע מתורים ארוכים למתקנים הפופולריים.
  • קנו את הכרטיסים שלכם מראש באינטרנט כדי לחסוך זמן יקר בקופות.
  • תביאו בגדים ונעליים נוחות , קרם הגנה וכובע, שכן חלק מהמתקנים נמצאים באזורים פתוחים.
  • קחו בקבוק מים, כי השתייה חשובה מאוד במיוחד ביום חם.
  • נצלו את מפת הפארק כדי להתמצא ולתכנן את המסלול האופטימלי שלכם בין האטרקציות.
  • הקציבו מספיק זמן לפחות ל-5 המתקנים הכי מרכזיים, כמו רכבות ההרים.
  • אם באתם עם ילדים קטנים, כדאי להתחיל במתקנים העדינים יותר וליהנות מהחלק התחתון של הפארק.
  • חפשו ברחבי הפארק נקודות צילום מיוחדות ופינות ישיבה צבעוניות לתמונות יפות.
פארק טיבידאבו ברצלונה - כרטיסים וכיף לכל המשפחה
לא לפספס את Muntanya Russa

בשורה התחתונה, פארק טיבידאבו בברצלונה הוא חוויה מיוחדת ובלתי נשכחת לכל המשפחה וגם לזוגות. הנוף הפנורמי עוצר הנשימה של ברצלונה הנשקף מגובה הר טיבידאבו הוא הבונוס המתוק שמעטר את אחד הפארקים האטרקטיביים והאהובים ביותר באירופה כולה. אז תכננו את הביקור מראש, ארזו תיק, קנו כרטיסים וצאו אל ההרפתקה שלא תשכחו!

שאלות ותשובות נפוצות

ריכזנו לכם שאלות פופלריות על פארק השעשועים המיוחד של ברצלונה:

loader-image

רצוי להזמין כרטיסים אונליין כדי להימנע מהמתנה בתורים הארוכים בקופות. כמו כן, יש לעתים הנחות והטבות למזמינים ברשת. להזמנת כרטיסים לפארק לחצו כאן.

לרוב רכבות ההרים בפארק ישנם הגבלות גובה (בדרך כלל מינימום 130 ס"מ) וגיל (מינימום 12). עם זאת, יש כמה יוצאים מן הכלל ולכן מומלץ לבדוק את השילוט המדויק בכל מתקן.

מומלץ להביא לפחות סווטשירט או ז'קט קל, כי למרות שבקיץ מזג האוויר בברצלונה חם, בגובה כזה של ההר מורגשת לעתים צינה קרירה, בעיקר בשעות הערב.

4.9/5 - 22 הצבעות

כתבות אחרונות

עוד אטרקציות שתאהבו
Close
Back to top button