פארקי שעשועים מומלצים בעולם

לגולנד גרמניה

פארק לגולנד גרמניה (LEGOLAND Deutschland) הוא פארק שעשועים הממוקם בגונצבורג, בוואריה באזור היער השחור. הוא נפתח ב-17 במאי 2002, ומאז הפך ליעד פופולרי עבור משפחות וחובבי לגו כאחד. הבאנו לכם את כל המידע שצריך להכיר לפני שמגיעים למקום, הזמנת כרטיסים, מלונות וטיפים חשובים לטיול.

מידע כללי על הפארק

הפארק כולל למעלה מ-55 אטרקציות, בינהן רכבות הרים, מופעים ותערוכות, כולן עשויות מלבני לגו. כמה מהאטרקציות הפופולריות ביותר בפארק כוללות את סיור במפעל הלגו שתוכלו לגלות איך מייצרים את הלבנים ומידע מעניין.

יש גם כמה רכבות הרים, טיולי מים ומתקני שעשועים לילדים בכל הגילאים. בנוסף לרכיבות ולאטרקציות, יש גם מגוון אפשרויות לסעודה, החל מחטיפים מהירים ועד מסעדות ישיבה, כמו גם מספר חנויות מתנות שמוכרות ערכות לגו, מזכרות ובגדים.

הפארק פתוח עונתית, בדרך כלל ממרץ עד נובמבר, עם תאריכי פתיחה וסגירה ספציפיים המשתנים משנה לשנה. מומלץ לרכוש כרטיסים מראש ולהזמין מלון באזור הפארק.

כרטיסים ללגולנד גרמניה

אפשר לשריין כרטיסים לפארק לגולנד בגרמניה מראש ובכך להבטיח את המקום שלכם, הבאנו לכם 2 אופציות. אחת עם קופון הנחה ושריון מראש ושנייה עם אופציה לביטול חינם עד יום לפני ההגעה מספקים מוכרים:

הקופון של טיקלי! הקלידו קוד קופון TICLI דרך אתר Tiqets ותהנו מ-5% הנחה על כל כרטיס!

מחיר ממוצע:

הזמנת כרטיס:

168 ש"ח

ספק: Tiqets

160 ש"ח

ספק: Getyourguide

  • כרטיסים דיגטליים שמגיעים ישירות למייל.
  • יש להדפיס את הכרטיסים או להציג אותם בכניסה עם דרכון.
  • בוחרים תאריך ומשריינים מקום.
  • המחירים עשויים להשתנות בהתאם לעונות הביקוש.
  • ילדים מתחת לגיל 3 לא צריכים להזמין כרטיס.

מלונות באזור לגולנד גרמניה

מומלץ מאוד לשריין מלון באזור הפארק המפורסם על מנת להנות מחוויה מושלמת ונוחות בשהייה שלכם. יש מלונות שמתאימים למשפחות עם ילדים ומומלצות מאוד על ידי מבקרים ישראלים וגם – קרובות לפארקים, להלן 4 מלונות שכדאי להכיר באזור:

#

שם המלון ומרחק:

מחיר ממוצע:

דירוג מבקרים:

הזמנת חדרים:

1

מלון הירש

6.1 ק"מ מהפארק.

420 ש"ח

לזוג.

8.5/10

2

מלון בטינה

5 ק"מ מהפארק.

650 ש"ח

לחדר משפחה.

9/10

3

מלון רומר

4.9 ק"מ מהפארק.

630 ש"ח

לחדר משפחה.

8.5/10

4

מלון לינד

3.6 ק"מ מהפארק

570 ש"ח

לזוג וילד

8.5/10

מתקנים ואטרקציות פופלריות במקום

הפארק כולל עשרות אטרקציות ומתקנים שונים, הנה כמה פעילויות ואטרקציות שאסור לפספס בפארק:

 

  1. מינילנד: העתקי לגו מיניאטוריים של ציוני דרך גרמניים מפורסמים, כולל שער ברנדנבורג וטירת נוישוונשטיין.
  2. לגו נינג’גו: אזור סוחף וכיפי הכולל רכיבות ואטרקציות המבוססות על סדרת לגו נינג’גו הפופולרית.
  3. ארץ הפיראטים: מוקדש לכל מה שקשור לנושא פיראטים, עם אטרקציות כמו ה-Pirate Splash ו-Pirate Wave Breaker.
  4. אזור הדמיון:  מתמקד ביצירתיות ומעודד את אתכם לבנות ולשחק עם לבני לגו. כולל מגוון של תערוכות אינטראקטיביות, כולל סיור במפעל לגו ומגרש המשחקים דופלו.
  5. לגו סיטי: מיועד לילדים צעירים יותר וכולל רכבות הרים ואטרקציות כמו נמל לגו סיטי ונמל התעופה לגו סיטי.
  6. ממלכת האבירים: מעוצב כמו ימי הביניים ועם אטרקציות שוות  כמו טורניר האבירים ותחתית הדרקון.
  7. ארץ הרפתקאות:  עוסק כולו בחקר והרפתקאות, עם אטרקציות כמו מדור הג’ונגל X והרפתקאות הממלכה האבודה.

אלו הן רק כמה מהאטרקציות הפופולריות שתוכלו לצפות מהן בפארק הנהדר. עם כל כך הרבה מה לראות ולעשות, יש משהו לכולם בפארק השעשועים הנהדר הזה.

 

מדובר על אחד הפארקים המומלצים ביותר שיש לגרמניה להציע וניתן להנות בו עם חוויות לכל המשפחה, מומלץ לשריין מקום מראש על מנת לחסוך זמן עמידה בתורים, כמו כן תוכלו לקבל הנחה לפעמים בשריון מקום מראש

  • חסכו זמן וכסף – שריינו מקום לפארק עם 5% הנחה על כל כרטיס, בחרו תאריך והזמינו עם הנחה מתנה:

לגולנד גרמניה שאלות פופלריות ותשובות

ענינו לכם על השאלות הפופלריות ביותר של מבקרים שמגיעים לטיול בפארק:

מומלץ להזמין כרטיסים כמה שיותר זמן מראש, במיוחד אם אתם מתכננים לבקר בעונת השיא. זה יעזורלכם להבטיח את המחירים הטובים ביותר ולהבטיח את הכניסה לפארק. להזמנת כרטיסים לחצו כאן.

שעות הפתיחה  משתנות בהתאם לתקופת השנה. בעונת השיא (בדרך כלל יוני עד ספטמבר), הפארק פתוח בין השעות 10:00-18:00 או 20:00, תלוי ביום. במהלך עונת המעבר, הפארק פתוח בדרך כלל מ-10:00 עד 17:00 או 18:00.

מחירי הכרטיסים  משתנים בהתאם לכמה גורמים כמו גיל המבקר, הזמן בשנה ואירועים מיוחדים. נכון לשנת 2023, כרטיס ליום אחד למבוגר עולה בסביבות 50-60 אירו, בעוד שכרטיס לילד עולה בסביבות 44-54 אירו

מומלץ להביא נעלי הליכה נוחות, קרם הגנה, כובע ובקבוק מים שניתן למילוי חוזר. הפארק מציע גם לוקרים להשכרה אם אתם צריכים מקום לאחסון חפציכם בזמן שאתם נהנים מהאטרקציות. כמו כן חלק מהמתקנים הם עם אטרקציות מים אז יש לשקול לקחת בגדים להחלפה.

  1. במכונית: לגולנד גרמניה ממוקם ב-Günzburg, המקום מאוד נגיש עם מכונית. הפארק ממוקם ליד הכביש המהיר A8, המחבר בין מינכן לשטוטגרט. אם אתם משתמשים ב-GPS, כתובת הפארק היא LEGOLAND Allee 1, 89312 Günzburg.
  2. בתחבורה ציבורית: ישנן מספר אפשרויות תחבורה ציבורית כדי להגיע לפארק. תחנת הרכבת הקרובה ביותר היא Günzburg Bahnhof, שמגיעים אלייה שלל רכבות. מתחנת הרכבת ניתן לקחת אוטובוס הסעות ישירות לכניסה לפארק. ישנם גם שירותי אוטובוס סדירים מערים סמוכות כמו Ulm ואוגסבורג.
  3. במטוס: שדות התעופה הקרובים ביותר לאתר הם נמל התעופה של מינכן ונמל התעופה של שטוטגרט, שניהם ממוקמים כ-1.5-2 שעות נסיעה ברכב. תוכלו גם לקחת רכבת מנמל התעופה של מינכן ל-Günzburg Bahnhof, ולאחר מכן לקחת אוטובוס הסעות לכניסה לפארק.
  4. באוטובוס הסעות: הפארק מציע שירותי אוטובוס הסעות מערים סמוכות כמו מינכן, שטוטגרט ואוגסבורג. שירותים אלו מופעלים על ידי חברות צד שלישי ודורשים הזמנה מראש.

מפת הגעה לפארק:

4.7/5 - 23 הצבעות

חוות דעת טיקלי

בידור וכיף
תחזוקה ומתקנים
מתאים לילדים
תמורה למחיר

סך הכל ניקוד

פארק הלגו של גרמניה נחשב לאטרקציה נהדרת באזור היער השחור, המקום מתאים מאוד למשפחות עם ילדים ותוכלו בכיף לבלות יום שלם עם כל המתקנים. מומלץ לקחת מלון בסביבות הפארק ללילה.

כתבות אחרונות

עוד אטרקציות שתאהבו
Close
Back to top button