ברצלונה

פורט אוונטורה

פארק פורט אוונטורה – הפארק הכי כיפי בספרד!

פורט אוונטורה הוא פארק שעשועים פופולרי הממוקם בסאלו, מרחק שעה מברצלונה. זהו אחד מפארקי השעשועים הגדולים באירופה ויש בו מגוון רכבות הרים, אטרקציות, מופעים ואזורים מיוחדים. הבאנו לכם את כל המידע על הזמנת כרטיסים בהנחה למקום, מתקנים, חוות דעת ותשובות לשאלות פופלריות.

סוגי הפארקים במקום

הפארק מתחלק למעשה ל-3 תתי פארקים:

  1. פארק פורט-אוונטורה: זהו פארק השעשועים הראשי באתר הנופש, הכולל מגוון אזורי נושא עם רכבות הרים ואטרקציות.
  2. פרארי לנד: פארק נפרד  המוקדש למותג פרארי. יש בו מספר רכבות הרים ואטרקציות במהירות גבוהה, בנוסף גם מסעדות וחנויות בנושאים של מותג הרכבים המפורסם פרארי.
  3. פארק המים הקריבי: פארק מים הממוקם בתוך אתר הנופש פורט אוונטורה, הכולל מגוון אטרקציות מים ואטרקציות של רכבות הרים, כולל בריכות גלים, נהרות אבובים ומגלשות מים (רק בקיץ בדרך כלל בסוף מאי).

כרטיסים לפארק פורט אוונטורה הזמנת כרטיסים לפארק פורט אוונטורה

יש כמה סוגי כרטיסים ולמעשה כל פארק דורש תשלום בנפרד, הכי מומלץ זה להזמין כרטיסי “קומבו” משולבים של כמה פארקים במחיר הנחה. להלן האופציות שלכם לשריון מקום:

  • הקופון של טיקלי – 5% הנחה (כולל כפל מבצעים) הקלידו קוד קופון: TICLI דרך אתר Tiqets

סוג כרטיס:

מחיר ממוצע:

הזמנת כרטיס

כרטיס לפארק הראשי בלבד.

50 יורו

כרטיס לפארק הראשי + פרארי.

59 יורו

פופולרי

כרטיס לפארק הראשי + פרארי + עולם המים.

85 יורו

מומלץ!

כרטיס לפארק הראשי + עולם המים.

72 יורו

הכרטיסים כוללים:

  • דילוג על התור לפרארי לנד.
  • דילוג תורים על הכניסה לפארק הראשי.
  • דילוג תורים על הכניסה לפארק המים.
  • גישה למופעים ללא תוספת תשלום.
  • אתם יכולים להשתמש בכרטיסים שלכם בכל תאריך.

כרטיסים לפורט אוונטורה עם אוטובוס מברצלונה

אופציה נוספת, למי שלא יכול להגיע עצמאית זה להזמין כרטיסים עם אוטובוס שנוסע לפארק בבוקר וחוזר בערב.

  • נקודת האיסוף היא: Carrer d’Alí Bei 80, 08013, Barcelona
  • יש להגיע בשעה 8:45 עם הכרטיס שהזמנתם.
  • חברת ההסעות נקראת:  Julia Travel.
  • האוטובוס יוצא חזרה מנקודת ההורדה בשעה 18:30, יש להגיע רבע שעה לפני.

פורט אוונטורה כרטיסים ומידע
רכבות הרים לילדים וגם לבוגרים ליום כיף שלא נגמר!

טיפים למטיילים בפארק פורט אוונטורה

להלן כמה טיפים חשובים שכדאי לדעת לפני שמגיעים לטייל בפארק:

  • תכננו מראש: רכשו כרטיסים מראש (בעיקר בשיא העונה שמתחילה במאי) והזמינו מלון ונסיעות בקרבת המלון.
  • ביגוד מתאים: פארק פורט אוונטורה הוא פארק שעשועים גדול עם הרבה הליכה, אז הביאו נעליים וביגוד שנוח לכם. לא לשכוח גםקרם הגנה, משקפי שמש וכובע,בעיקר בעונה החמה.
  • הביאו תיק גב: ארזו תרמיל עם דברים חיוניים כמו בקבוקי מים, חטיפים, מפת הפארק ומטען לנייד.
  • תקחו סיבוב במתקנים: הרכבות של הפארק נחשבות לבין המומלצות באירופה, תנסו לעלות על כל המתקנים.
  • צפו במופעים: יש כמה מופעים מעולים, כולל קרב יריות במערב הפרוע ומופע ריקוד Can-Can. נסו לצפות לפחות במופע אחד בביקור שלכם.
  • הפסקות: עם כל כך הרבה מה לראות ולעשות, קל להיות המום. קח הפסקות, שב והירגע. תיהנו מהאווירה ומהנוף היפה של הפארק.
  • עקבו אחר הכללים: הקפידו על כל הכללים והתקנות של הפארק. הם שם כדי להבטיח את שלומכם ושל אחרים, אז נא לכבד אותם.

אז שווה לבקר בפארק פוורט אוונטורה?

הפארק המיוחד נחשב לאטרקציה מרכזית בספרד ואם אתם מחובבי הפארקים, רכבות ההרים ואטרקציות האקשן, המקום מומלץ מאוד לביקור. בטח למשפחות עם ילדים.

האתר נמצא לא רחוק מברצלונה וליד אזורי תיירות מרכזיים של ספרד, כך שתוכלו לשלב אותו נהדר כחלק מהטיול שלכם במדינה הנפלאה.

  • קופון ל-3 הפארקים במחיר מוזל  ו-5% הנחה נוספים – שריינו מקום עוד היום:

מלון פורט אוונטרה

אופציה נוספת למי שרוצה לשלב בין הפארקים עצמם ולינה באזור היא לקחת חדר במלון הפארק. על כל לילה שאתם מזמינים אתם למעשה מקבלים גישה לכל הפארקים (גם בכניסה וגם בעזיבה). זו יכולה להיות אופציה מצוינת למי שרוצה לחוות את המקום כמו שצריך.

להזמנת חדרים למלון דרך בוקינג לחצו כאן >

 

אתם שאלתם אנחנו עונים

ליקטנו לכם גם שאלות נפוצות של מטיילים ותשובות עליהן על הפארק המהנה:

שעות הפתיחה של פארק השעשועים עשויות להשתנות בהתאם לזמן השנה וליום בשבוע. בדרך כלל, הפארק נפתח בשעה 10:00 בבוקר ונסגר בשעה 19:00 בערב, אך בעונת השיא ובסופי שבוע הוא עשוי להישאר פתוח עד מאוחר יותר בערב.

כן, מומלץ להזמין כרטיסים מראש לפארק. מדובר על הפארק העמוס ביותר בברצלונה והזמנת כרטיס מראש תחסוך לכם זמן בעמידה בתורים. בנוסף לכך בהרבה מהמקרים יש הנחות ומבצעים דרך הזמנת כרטיסים דיגיטליים וגם תוכלו למנוע בעיות של אשראי שלא עובר וכד'. להזמנת כרטיסים לחצו כאן.

מחירי הכרטיסים עשויים להשתנות בהתאם לתקופת השנה והאם תרכשו כרטיסים מראש או לא. בדרך כלל, כרטיס ליום אחד למבוגר עולה בסביבות 50-60 יורו, בעוד שכרטיס לילד עולה בסביבות 45-55 יורו. בדרך כלל  ברכישה באינטרנט יש הנחות נוספות.

כן, ישנן מגבלות גובה לרכיבות מסוימות במקום כדי להבטיח את בטיחותכם. מגבלת הגובה משתנה בהתאם לנסיעה, אך נעה בדרך כלל בין מטר אחד ל-1.4 מטר.

אוכל ושתייה שמביאים מבחוץ אינם מותרים בתוך הפארק, אך יש שפע של אפשרויות לסעודה זמינות ברחבי הפארק.

הזמן הטוב ביותר לביקור משתנה ומאוד תלוי בהעדפות האישיות שלכם. אם אתם מעדיפים פחות אנשים וזמני המתנה קצרים יותר, עדיף לבקר במהלך בעונות המעבר, בדרך כלל מספטמבר עד יוני. עם זאת, אם אתם רוצים לחוות את הפארק בתקופה המרגשת ביותר שלו, שקלו לבקר בעונת השיא מיולי עד אוגוסט.

חשוב ללבוש ביגוד ונעליים נוחים , מכיוון שסביר להניח שתלכו ותעמדו לפרקי זמן ארוכים. בנוסף, אם אתם מתכננים לרכוב על אטרקציות מים, כדי להביא בגדים להחלפה או ללבוש בגדים שיכולים להתייבש במהירות.

  • ברכב: הפארק ממוקם בסאלו, ספרד, ונגישה בקלות ברכב. אם אתם נוסעים מברצלונה, סעו בכביש המהיר AP-7 דרומה לכיוון טרגונה וצאו ביציאה לפורט אוונטורה.
  • ברכבת: ישנן מספר תחנות רכבת ליד המקום, כולל תחנת סאלו ותחנת פורטאוונטורה. תוכלו לקחת רכבת מברצלונה או מערים סמוכות אחרות לאחת מהתחנות הללו, ואז ללכת ברגל או לקחת מונית לפארק.
  • באוטובוס: ישנם אוטובוסים סדירים שנוסעים מברצלונה ומערים סמוכות אחרות לפארק. תחנת האוטובוס בסאלו ממוקמת במרחק הליכה קצר מהפארק.

כתובת מדויקת: Av. Pere Molas, Tarragona

משך הזמן המומלץ לבלות בפורטאוונטורה תלוי במספר גורמים, כמו מספר הפארקים שבהם תרצו לבקר, הרכיבות והאטרקציות שאתם רוצים לחוות, וקצב הטיול הכולל שלכם ואם אתם עם ילדים, או זוג כמובן.

אם אתם רוצים לבקר בכל הפארקים באתר הנופש , כולל פארק פורט-אוונטורה, פרארי לנד ופארק המים הקריביים, כדאי לתכנן לבלות באתר הנופש לפחות יומיים כדי ליהנות באופן מלא מכל האטרקציות.

אם יש לכם זמן מוגבל ואתם יכולים לבקר רק בפארק אחד, כמו פארק פורטאוונטורה, כדאי לתכנן לבלות בו יום שלם כדי לחוות את רוב הרכיבות והאטרקציות. חלק מהמבקרים אפילו בוחרים לבלות יומיים בפארק הראשי כדי לגלות אותו במלואו ואת כל האזורים והאטרקציות מבלי להיות בלחץ.

זכרו שהפארק עשוי להיות מעט צפוף מאוד, במיוחד בעונות השיא (הקיץ) ובסופי השבוע, מה שיכול להשפיע על משך הזמן שאתם מבלים בהמתנה בתורים לרכבות ההרים והאטרקציות. כדי להפיק את המרב מזמנכם במקום, מומלץ לתכנן את הביקור מראש, לתעדף את הנסיעות והאטרקציות שאתם רוצים לחוות ולשקול רכישת כרטיסים מהירים או אקספרס כדי לדלג על התורים ולמקסם את זמנכם בפארק.

 חוות דעת מטיילים

להלן חוות דעת של מבקרים בפארק, מתעדכן קבוע:

פורט אוונטורה
4.3
מבוסס על 103679 ביקורות
powered by Google
Andrea MartiniAndrea Martini
22:12 16 May 24
מאוד אהבנו את מספר המשחקים. רק בקיץ, ההמתנה הייתה קצת ארוכה.
Zack CulrossZack Culross
21:56 16 May 24
florian paturaudflorian paturaud
20:38 16 May 24
פארק יפהפה עם הרבה אטרקציות. הפארק מטופח והמופעים יפים. מצד שני, הרבה המתנה לכל האטרקציות. הימנע מסופי שבוע וחגים. גם אוכל די יקר.
Saph' le MotardSaph' le Motard
20:15 16 May 24
המתנה אינסופית, ניהול שערורייתי, זמני המתנה מדהימים (עד 6 שעות לדקה של כיף)...שערורייה טהורה. עדיף לנסוע עוד 5 שעות כדי להגיע לאירו-פארק, על זה אין ספק!
tamara laguna moraltamara laguna moral
19:48 16 May 24
Modesto GModesto G
00:45 30 Mar 24
יש להוסיף ביצים 😄
Juan GarciaJuan Garcia
21:03 29 Mar 24
Montse RamosMontse Ramos
20:36 29 Mar 24
NuriaNuria
20:20 29 Mar 24
הלך לנו די טוב, החסרונות, האטרקציות הסגורות וסטמפידה שסגרה לנו את זה אחרי חצי שעה של המתנה ונאלצנו להסתובב.
Pol SánchezPol Sánchez
20:01 29 Mar 24
David RamírezDavid Ramírez
19:45 24 Dec 23
Miguel Angel AlegríaMiguel Angel Alegría
19:33 24 Dec 23
אטרקציות מרהיבות.
Aarón Arévalo PérezAarón Arévalo Pérez
18:39 24 Dec 23
Alex NavarroAlex Navarro
18:29 24 Dec 23
Kin NetoKin Neto
18:08 24 Dec 23
jason kellyjason kelly
23:49 06 Nov 23
אחד מפארקי השעשועים הטובים ביותר שהייתי בהם והייתי ברבים בכל רחבי העולם. רכיבות נהדרות ואף אחד לא עושה ליל כל הקדושים כמו פורטאוונטורה. החיסרון היחיד הוא שאיכות המזון ירדה מאוד מאז שהייתי שם בפעם האחרונה ב-2010
Daniela PanaitDaniela Panait
23:08 06 Nov 23
Mario UrquizaMario Urquiza
22:21 06 Nov 23
פורט אוונטורה סופר חמוד...אני ממליץ ללכת בכל עת של השנה...👏🏼👏🏼
Javier83Javier83
21:59 06 Nov 23
הייתי שם פעמיים וזה תמיד היה נהדר.
Lea Le brunLea Le brun
23:02 19 Sep 23
פארק שעשועים גדול מאוד עם חללים המוקדשים לצוות קטן וגדול מאוד מסביר פנים בלי לחכות היה לי יום מצוין
PATRICIA CASTROPATRICIA CASTRO
22:35 19 Sep 23
Oscar DarderOscar Darder
21:07 19 Sep 23
הסקירה שלי לא מתכוונת להעריך ישירות את החברה העשירה עד כדי כך שהיא רק רואה את עצמה מרוויחה וצוברת עוד כסף בחשבונותיה.כשל ענק ראשון, הקיבולת היא 100X100, התורים אינסופיים כמו שנים ללא מגיפה, מרחקי הבטיחות לא מכובדים וגם העובדים לא מזהירים בעניין זה.יש עישון ברחבי הפארק מבלי לראות את העובדים מודיעים על האירוע.לוחות המודעות למשך האטרקציות הם שקרים טהורים, אם זה מציין שעה, זה 2, ואם הוא מסמן 2 זה 3.ברור שמי שמשלמים על האקספרס הם בעדיפות אבל זה כל כך מוגזם שעוברים 10 אקספרס ו-4 רגילים, כמו הטיטאניק העניים מתה והמעמד הגבוה חי.הדבר החיובי היחיד הוא שהנכים הם בראש סדר העדיפויות.המחירים של הכל מוגזמים, אבל מובנים שכן העלויות של הכל יקרות. מה שצריך לאסור זה מכירה של מים כל כך יקרים, בדיוק כמו שדות התעופה, זה הדבר הכי מגעיל שהחברה הזו עושה שיש לו יותר רווחים מהפסדים, אפשר להוקיע למכור ליטר מים ב-4 יורו, הסוף
Sean WilkieSean Wilkie
20:57 19 Sep 23
הלכנו עם ילד בן שנתיים שהיה פנוי, שילמנו 77 יורו לכל מבוגר x 2 מעט מאוד נסיעות שהוא הצליח לצאת אליה בגלל מגבלות גובה פלוס הרבה נסיעות לא פתוחות, ריסוק כולל ובטח שלא דיסני
מַרהִיב
ran yedidyaran yedidya
12:00 15 Jul 23
פארק ענק, המון מתקנים, חלקם ישנים וחלקם חדישים, בתוך הפארק יש מתחם נוסף של פרארי עם 2 מתקני אקסטרים ומתקנים לילדים. ישנו פארק מים צמוד בו לא ביקרתי.הפארק מחולק לאזורים המעוצבים בהשראת המערב הפרוע, סין, איטליה ואולי שכחתי אחד או שניים.במתחם יש המון דוכני מזון וחנויות מזכרות, כמו כן יש עמדות התרעננות (מים ושירותים).מחוץ למתחם יש כמה בתי מלון (ממש מומלצים) חלקם במרחק של כמה מטרים וחלקם דורשים הליכה של עד 15 דקות.מתקני הפארק רבים ומגוונים, החל ממתקני שעשועים לילדים (ישנו מתחם שלם) ועד למגלשות הרים מהטובות שעליתי עליהם, אבל -התורים למתקנים שלא בשיא העונה, בין שעה לשעתיים וחשוב לציין שמתקנים רבים אינם מתוחזקים כראוי מבחינה טכנית ויש המון תקלות. זה אומר שפעמים רבות מצאנו את עצמנו עומדים בחום, מיוזעים, מיואשים וממתינים שהמתקן ישוב לעבוד ולכך יש להגיע מוכנים נפשית, יש המון רגעים של תסכול.טיפים.קחו לפחות יומיים במלון אם לא יותר במידה ואתם מעוניינים להספיק הרבה.בסוף היום (23:00) יש מופע מרהיב באיזור איטליה שזו הכניסה הראשית (לא של בתי המלון), כדאי להגיע לפני כדי לתפוס מקום.בימים חמים כדאי להסתובב עם בגד ים, בקיני ובכלל כמה שפחות כי חם וגם יש מתקנים בהם נרטבים.במתקנים הרטובים מחייבים נעליים אז הכינו בתיק כפכפי אצבע אם אתם לא רוצים להרוס נעליים חדשות (כמוני).
מאיר נחמאיר נח
08:22 09 Jul 23
פארק בסדר גודל מטורף אבל.....1. לא מצדיק את המחיר (קניתי כרטיס משולב כולל פרארי לנד) 73€.2. בנוסף למחיר ההזוי עבור קיצור תורים הוספתי עוד 60€ לעשר כניסות (מתקנים שונים) במסלול המהיר סה"כ עלות 550 ₪ לכרטיס.3. עלות שתיה מתוקה (קולה) 4.95€.4. יש לקחת בחשבון שהמתקנים נמצאים באזור פתוח ולרוב ללא צל, עדיף לבוא עם כובע וקרם הגנה.5. ניתן להכניס אוכל ושתיה לפארק.6. קיימים מתקנים עם מגע של מים.7. ללא הכרטיס המהיר לא היינו מצליחים לעלות על מספר רב של מתקנים. התור למתקנים ארוך מאוד, בסביבות השעה פלוס (כרטיס מהיר המתנה של 15 דקות)8. מחיר לחניה בשטח הפארק כ 14€ למשך כל היום.8. חוויה כללית סביר.בהצלחה
הלכנו זוג + ילד בן 4.5.הילד נהנה כל כך ולא רצה לחזור למלון. מדובר בפארק שעשועים מושקע ברמות לא יורד מהרמה של היורו דיסני הוא מחולק למתחמים : רחוב שומשום לקטנים , סין, הודו, מקסיקו ועוד. לא מספיק יום אחד בו. צריך לפחות יומיים.בפארק קיים גם אזור של פארק מים ואזור לחובבי רכבי פארארי. הכניסה יקרה אך שווה את המחיר. ניתן להוזיל אם לנים במלון של הפארק.
Seli GhanSeli Ghan
12:00 25 May 23
הפארק הזה לא מקבל מספיק יחסי ציבור!! פארק מעולה עם המון מתקנים לילדים צעירים וגם לבן שקצת מפחד….
מאיה שחרמאיה שחר
13:39 16 May 23
מקום מעולה, מרווח מאוד, נקי מאוד, מתאים לכל המשפחה, יש הרבה ללכת ברגל, כל רגע מגלים מקום חדש, יש תורים ולכן אי אפשר להספיק הכל ביום אחד, מצד שני לא כולם מתחברים להכל אז כל אחד עושה מה שמתאים לו. חווייה מומלצת מאוד
ערן מןערן מן
22:45 09 Apr 23
פארק חובה למי שאוהב את הזאנרפארק ענק עם המון אטרקציות לכול הגילאיםיש רכבות הרים מטורפותשווה את המחיר50 יורו כניסה8 יורו לכול כיוון רכבת מברצלונה
מאיר ששוןמאיר ששון
07:47 10 Mar 23
אנחנו היינו בפתיחה לא כל הפארקים היו פתוחים רק זה עם הרכבות.הילד נהנה מאוד למרות שהתורים למתקנים השווים היו ארוכים.שווה לבוא מאפריל שכל הפארקים פתוחים
רפי בוטבולרפי בוטבול
06:52 28 Sep 22
אתר מרשים. חוויה מרגשת. אטרקציות מדהימות. יום שלם של כייף וחוויות שמפעילות את כל החושים... שווה כל רגע. מצוין!!!
עינת ארליךעינת ארליך
04:42 27 Nov 19
פארק שעשועים של universal.בפארק יש מתקנים שמתאימים לכל גיל.יש שם כמה רכבות הרים, מטורפות!! חוויה מטורפת!!ביקרנו עכשיו, בתקופת halloween, תצוגות מהממות, והופעות מקסימות.
js_loader

20 המתקנים שאסור לפספס בפארק :

 

מפת הגעה לפארק:

4.8/5 - 21 הצבעות

חוות דעת טיקלי

בידור וכיף
מתאים לילדים
מיקום
תחזוקה ומתקנים
תמורה למחיר

סך הכל ניקוד

פארק פורט אוונטורה שנמצא לא רחוק מברצלונה נחשב לפארק הטוב ביותר בספרד. חוויות מים, מגלשות והרבה כיף לכל המשפחה הופכים את המקום ליעד חובה לכל מי שמגיע לטיול בעיר.

כתבות אחרונות

Back to top button