מגזין טיקלי

כרטיסים לליגת האלופות 2024

הזמנת כרטיסים לליגת האלופות בשנת 2024 היא פשוטה וקלה במיוחד, הבאנו לכם את כל המידע על הזמנת כרטיסים בצורה פשוטה ויעילה, משחקים פופלריים שכדאי להכיר וטיפים חשובים שיעזרו לכם בתהליך!

מאיפה מומלץ להזמין כרטיסים לליגת אלופות?

אתר טיקט קומפר נחשב לאחד מהאתרים המומלצים ביותר להזמנת כרטיסים לליגת האלופות מהסיבה הפשוטה – הוא נותן השוואת מחירים בין ספקי הכרטיסים הפופולריים ביותר בעולם וההזמנה היא פשוטה ויעליה דרך אזורים במגרש, כמו כן מפעילי האתר הם ישראלים וניתן לשנות את השפה לעברית מה שעוזר מאוד בתהליך ההזמנה.

להזמנת כרטיסים דרך טיקט קומפר לחצו כאןticket

משחקי ליגת האלופות 2024 והזמנה ישירה

הבאנו לכם טבלה שמרכזת את המשחקים הפופלריים ביותר של ליגת האלופות לחודש הקרוב, מומלץ מאוד לשריין כרטיסים מראש על מנת שתוכלו להבטיח את המקום שלכם:

#

משחק:

תאריך:

השוואת מחירים ורכישה:

1

ארסנל - באיירן מינכן (לונדון)

9.4.24

2

ריאל מדריד - מנצ'סטר סיטי (מדריד)

9.4.24

3

פריז סן ז'רמן - ברצלונה (פריז)

10.4.24

4

ברצלונה - פריז סן ז'רמן (ברצלונה)

16.4.24

5

באיירן - ארסנל (מינכן)

17.4.24

6

מנצ'טסר סיטי - ריאל מדריד (מנצ'סטר)

17.4.24

  • הכרטיסים הינם כרטיסים שמגיעים ישירות למייל שלכם.
  • יש להציג בכניסה עם תעודה מזהה של הרוכש.
  • מומלץ להגיע לפני תחילת המשחק (שעה) למעבר אבטחה וכניסה נוחה.

טיפים לרכישת כרטיסים לליגת האלופות שכדאי לכם להכיר

ריכזנו עבורכם רשימה של טיפים וכללים שחשוב לדעת לפני שמגיעים למשחקים.

  • רכישה מספקים מוכרים: תמיד רכשו כרטיסים מספקי כרטיסים מוכרים, אם המחיר זול מדי והאתר לא מוכר אתם עלולים לא בהכרח לקבל את הכרטיסים!
  • טווח מחירים: הבינו שמחירי הכרטיסים יכולים להשתנות במידה רבה על סמך שלב התחרות, הקבוצות המשחקות, משמעות המשחק ומיקום המושב באצטדיון כמו כן בדרך כלל בהזמנה מראש תוכלו לחסוך כסף.
  • לינה: הזמינו את המלונות שלכם זמן רב מראש, במיוחד אם המשחק הוא בעיר שבה חללים בבתי מלון עשויים להתמלא במהירות. כמו כן כדאי לבדוק את המרחק של המלון מהאיצטדיון.
  • תגיעו מוקדם: ביום המשחק, כוונו להגיע לאצטדיון הרבה לפני הפתיחה. ייתכנו תורים ארוכים, בדיקות אבטחה ועיכובים בלתי צפויים אחרים.

בשורה התחתונה – מומלץ מאוד להזמין כרטיסים לליגת האלופות מראש, בטח ככל שהשלבים מתקדמים, יש לבחור דרך ספקים מוכרים וכמובן להשוות את המחיר שעשוי להשתנות בהפרשים של מאות דולרים (הספקים קונים את הכרטיסים ולמעשה לפעמים מספסרים בהם) 

5/5 - 2 הצבעות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button