אבו דאבי

כרטיסים לפארק המים יאס וורלד אבו דאבי

פארק המים יאס וורלד אבו דאבי

ללא ספק פארק המים יאס וורלד (yas waterworld)נחשב לאחד הטובים שיש באמירויות ובטח שבאבו דאבי, הבאנו לכם מידע על הזמנת כרטיסים לפארק והשוואת מחירים. מה יש בתוך הפארק, חוות דעת של מבקרים וגם תשובות לשאלות פופלריות – זה כל מה שצריך להכיר לפני שמגיעים.

מידע כללי על עולם המים באבו דאבי

עולם המים “יאס” הוא אחד מפארקי המים הגדולים באיחוד האמירויות וממוקם באי יאס המפורסם בעיר. הפארק משתרע על שטח של למעלה מ-15 דונם וכולל למעלה מ-40 רכיבות, אטרקציות ומגלשות משוכללות.

הוא שואב השראה מהמורשת והתרבות האמירית, ורבים מהאטרקציות נקראות על שם אגדות וסיפורים מקומיים. עיצוב הפארק משלב ארכיטקטורה ומאפיינים אמירים מסורתיים, כגון מגדלי רוח, כדי לספק חוויה ייחודית ועוצרת נשימה.

הפארק פתוח כל השנה, עם שעות נוספות במהלך חודשי הקיץ. בנוסף לאטרקציות יש  גם אפשרויות למסעדות, לרבות מזון מהיר, בתי קפה ונישנושים. בפארק מספר חנויות בהן ניתן לקנות מזכרות ובגדי ים, וכן שירותי השכרת לוקר ומגבות.

הנחיות לפני הזמנת כרטיס

  • הכרטיס מגיע ישירות למייל שלכם ויש להציגו בכניסה עם תעודה מזהה.
  • חלק מהמתקנים בפארק מצריכים גובה של מעל 1.10 (מטר).
  • מומלץ להגיע לא מאוחר מדי.
  • הכרטיסים בתוקף ליום אותם שריינתם בתאריך.

כרטיסים ליאס וורלד אבו דאבי

יש כמה אופציות שונות להזמנת כרטיסים, הבאנו לכם את כל הדרכים הכי טובות לשריון כרטיסים לפארק המים יאס אבו דאבי, הכרטיסים הם דיגטליים ומגיעים ישירות אלייכם למייל לאחר הזמנה ויש להציגם בכניסה.

בלעדי לטיקלי – 5% הנחה על כל כרטיס, הזינו קוד קופון TICLI ותהנו מהנחה בלעדית דרך אתר Tiqets.

מחיר ממוצע:

הזמנת כרטיס:

227 ש"ח

הזול ביותר

ספק: Tiqets

390 ש"ח

כרטיס ל-2 פארקים

ספק: Getyourguide

החל מ-280 ש"ח

ספק: Viator

כרטיס משולב – יאס וורלד + פארק פרארי

אופציה נוספת היא להזמין כרטיס משולב (בהנחה) גם לעולם המים יאס וגם לפארק השעשועים פרארי, במידה ואתם מזמינים כרטיסים אלו מומלץ להגיע מוקדם מאוד לפארקים כי זה ליום אחד שתצטרכו להספיק הכל, במידה ואתם לא רוצים להיות בלחץ אפשר להזמין כל כרטיס בנפרד. המחיר הממוצע מתחיל מ-370 ש”ח.

להזמנת הכרטיס המשולב ל-2 הפארקים לחצו כאן

מה המתקנים המומלצים בפארק?

להלן כמה מהמתקנים שאסור לפספס:

  1. Bandit Bomber: רכבת ההרים  הארוכה ביותר במזרח התיכון, והיא לוקחת אתכם למסע מרגש עם אפקטי מים ולייזר.
  2. Dawwama: רכיבה מאסיבית בצורת משפך שיכולה להכיל עד שישה רוכבים בו זמנית. דאוואמה תסובב אתכם בסיבובים בשילוב של השפרצות מים.
  3. Bubble’s Barrel: אם אתם חובבי גלישה, אתם תאהבו את הנסיעה הזו! מדובר על גל שעשוי מיריעה הניתן לגלישה הגדול בעולם, עם גלים בגובה של עד 3 מטרים.
  4. Marah Fortress: מקום מושלם לילדים קטנים. מגרש משחקים אינטראקטיבי גדול עם מגלשות, תותחי מים ודלי ענק ששופך מים על כולם.
  5. Slithers Slides: סדרה של מגלשות צינורות שיקחו אתכם דרך מנהרות חשוכות ואזורים פתוחים עם פיתולים. כל מגלשה נותנת חוויה שונה ומומלץ לעשות את כולן.
  6. Rush Rider: נסיעה מהנה ואינטראקטיבית שלוקחת אותך להרפתקת מציאות מדומה דרך המדבר. תרגישו כאילו אתם רוכבים על אופנוע וחומקים ממכשולים בלב המדבר – חובה!

יש עוד המון רכיבות ואטרקציות נהדרות שמתאימות לכל המשפחה ומומלץ להגיע מוקדם.

  • חסכו זמן וכסף – הזמינו כרטיסים מוזלים לפארק, בחרו תאריך ושריינו כרטיס עם הנחה:

פתוח מ-10:00 בבוקר עד 18:00 בערב בכל יום. עם זאת, בקיץ לפעמים הוא נפתח עד מאוחר יותר (קיץ של ישראל).

 

כן, הזמנת כרטיס מראש תחסוך לכם זמן בתורים של ההזמנה בכניסה, בנוסף לכך המחירים באינטרנט עשויים להכיל מבצעים והנחות שלא תמצאו במקום.

לאחר שתזמינו את הכרטיסים הם יגיעו אלייכם ישירות למייל עם ברקוד, יש להציג את הכרטיס הדיגיטלי בכניסה דרך הנייד ואפשר גם להדפיסו, בנוסף צריך להביא דרכון ואמצעי זיהוי של רוכש הכרטיסים.

יש מגוון אפשרויות לאכול ומסעדות: כולל מזון מהיר, ארוחות מזדמנות ואוכל משובח. אתם  יכולים לבחור ממטבח מזרח תיכוני, המבורגרים, כריכים ומנות בינלאומיות אחרות.

הזמן הטוב ביותר לבקר בפארק הוא במהלך החודשים הקרירים יחסית באמירויות -  יותר בין אוקטובר למאי. זה הזמן שבו מזג האוויר הכי נעים, והפארק פחות עמוס. כמו כן, מומלץ לבקר בפארק בימי חול כדי להימנע מהמונים בסופי השבוע.

תוכלו לקחת מונית, לנסוע ברכב פרטי, או להשתמש בשירות אוטובוס ההסעות של יאס אקספרס, הפועל בין מיקומים שונים באי יאס, כולל בתי מלון ושדה התעופה. האוטובוס פועל כל 20 דקות והוא חינם למבקרי הפארק בהצגת כרטיס.

חוות דעת של מבקרים בעולם המים:

Yas Waterworld Abu Dhabi
4.5
מבוסס על 15479 ביקורות
powered by Google
Lucas PalmaLucas Palma
17:07 08 May 24
מים ומתיזים
Hani SalehHani Saleh
15:07 08 May 24
Mar WMar W
14:22 08 May 24
צפוף ביום ראשון. המקום די קטן. תור לקניית כרטיסים - אלוהים יודע על מה אנשים דנים שם. האוכל לא הכי טוב, זמן המתנה של 15 דקות לצ'יפס מחומם. Sea World הייתה חוויה באיכות הרבה יותר טובה.
Amani AttounAmani Attoun
11:03 08 May 24
Matthew Van HallMatthew Van Hall
06:52 08 May 24
Manish MathurManish Mathur
15:07 21 Mar 24
Imran ShafiqueImran Shafique
11:01 20 Mar 24
Oksana MalenkoOksana Malenko
06:57 20 Mar 24
Gertrude NeuholdGertrude Neuhold
17:05 19 Mar 24
Karamjeet GillKaramjeet Gill
14:10 19 Mar 24
A7med MohammedA7med Mohammed
09:10 02 Feb 24
Waseem YameenWaseem Yameen
17:16 01 Feb 24
Mohamed WaseemMohamed Waseem
00:52 01 Feb 24
מקום יפהפה לשוטרים מים💦💦💦
Bharat Vakharia (BV)Bharat Vakharia (BV)
11:12 31 Jan 24
moosa abdimoosa abdi
20:44 16 Dec 23
Mustafa SafdariMustafa Safdari
10:56 16 Dec 23
Koshy AbrahamKoshy Abraham
19:57 15 Dec 23
Irina KlIrina Kl
00:45 15 Dec 23
Ali AhmedAli Ahmed
23:51 29 Oct 23
Carubonara XDCarubonara XD
21:51 29 Oct 23
כן, זה הרבה יותר טוב ממה שחשבתי. יש לו שירות מגניב טוב, מגלשות טובות יותר, גלישה שעולה יותר זמן המתנה מכיוון שהם אפילו מלמדים אותנו מהבסיס ויכולנו לגלוש בסביבות 1.30 דקות אבל היה שווה לחכות.Alhamdulillahirabbilaalameen זה היה מקום תפילה. אני מקווה שהם שמו חלל תפילה עם חצי עמידה לכיוון, כמו גם שיהיה קל יותר לאנשים שרכבו במגלשות המים להתפלל גם עם הסוויטה הרטובה.. מגלשות המגלשות לנפילה חופשית של Mat היו פנטסטיות, וכןבעיה קלה נוספת שמצאתי על כולם הייתה הרצפה מתחת למים!!! זו חייבת להיות רצפת הספוג שאני ממליץ עליה אבל הרצפות היו רצפות חצץ מה שגרם לנו לפציעות רבות אם שפשפנו את עורנו ברגליים בברכיים וכו'.אז אל תלבש סנדלים או כל דבר אחר כדי להגן על כפות הרגליים שלך, שכן המסלול בו אנו הולכים הוא גם מחוספס מדי, כמו גם הוא עשוי להיות כדי לא להחליק, אבל זה קשה מדי. זה יקר לאזרחים רגילים אבל קיבלנו חצי מהצעת המחיר וכך הלאה סובחנאללה!!החיסרון היחיד היה זה, וכן, כרגיל, המחיר לבגדים יהיה גבוה בכל צורת משחק שכזו, וזה היה ממש. חוץ מזה, לך לגמרי על זה ואל תשכח אל תלבש כותנה או שמלה אחרת אם אתה נכנס למים. רק חומרי פוליאסטר או סוויטת ים כאלה, במיוחד תחתונים. ניתן לנהל משא ומתן על עליונים. בבקשה. סובחנאללה!! שמעתי שלבנות לבד יהיה זמן חודשי או זמן מסוים... סובהנאללה אני מתערב שאני אלך על זה רק בתווים הקרובים ואני אקבל מידע על זה בקרוב. אינשאה אללה. Asthaghfirllah ו Alhamdulillahirabbilaalameen לכל דבר.
SR DEENSR DEEN
02:39 12 Sep 23
Islam Alshaf3yIslam Alshaf3y
01:49 12 Sep 23
JsnJsn
19:06 11 Sep 23
Fahad AFahad A
18:12 11 Sep 23
דורון טלקרדורון טלקר
14:56 20 Jun 23
פארק מדהים....ברמה של וולדיסני באורלנדו עם לא יותר .רק של החברה המתחרה ורנר BWמקום ענק מקורה וסגור .מלא אטרקציות לכל הגלאים ממש מיוחד.חוץ ממסעדות ששם יחסית יקר (ולא ניתן להכניס שתייה וחטיפים לפארק מלבד מים).מחיר כ 240 ש"חלנו במלון הילטון ליד וקיבלנו כרטיסים מהמלון בחינם.המתקן השווה ביותר היה לטעמי הבטמן .
עוז בן שלושעוז בן שלוש
18:31 13 Apr 23
פארק מים מטורף.מלא מגלשות באיכות גבוהה ביותר.לכל מתקן יש מלא אבובים ומזרנים כך שלא מחכים הרבה בתור.האוכל קצת יקר אבל סביר יחסית למקום כזה.מומלץ לבוא מוקדם.
גילה סיטיגילה סיטי
21:23 05 Jan 23
פארק מים לא ענק וזה מה שעושה אותו ממש נחמד. בריכת גלים נקייה שניתן לשהות בה בכייף גם בלי גלים. מקומות ישיבה רבים. אפשרויות אוכל לא רעות אבל לא זולות (ארוחה בשרית ב 75 שח לאדם, לא זול כאשר מדובר במשפחה). ניתן להכניס מים ופירות אך לא יותר (בודקים את התיקים בכניסה). יש לוקרים אבל זה מיותר כי אף אחד לא נוגע בכלום.
ירון אדיביירון אדיבי
14:43 22 Dec 22
יקר אך שווה את הכסף. מתוחזק מגוון ומתאים לכל הגילאים
שלומי מזרחישלומי מזרחי
12:47 21 Dec 22
מקום נפלא לילדים !להעביר את כל היום שם בכיף!
Tali Tobi ZidonTali Tobi Zidon
15:04 30 Sep 22
פארק מוצלח עם המון מגלשות ואזור גם לילדים קטניםניתן להשכיר אוהל עם כספת מקרר כיסאות ומגבות
Ged StarGed Star
14:13 01 Sep 22
חוויה מומלץ להיג בשעות הבוקרהגענו בקיץ ועדיין מומלץ המיים צונניםאין הרבה תור בכלל
J.E. T AVIVJ.E. T AVIV
22:44 26 Mar 22
פארק מים ברמה גבוהה יפה מאוד ,עם מים בשפע כל כך שאפשר לחשוב שאתה נמצא בסקנדינביה ולא בארץ מדברית,יש מתקנים רבים ולכל גיל יש מתקנים המתאימים לו.הניקיון והסדר הנשמרים על ידי אנשי הצוות גם טובים מאוד למעט בנוחיות שם הרצפה רטובה ואתה לא יודע אם זה מפיפי או מהמים וצריך לדעתי לעשות גם שם הזרמת מים קלה בצורה כלשהי שידעו שנקי ושזה מים.בקיצור שווה ביקור.
js_loader

מפת הגעה לפארק המים יאס:

4.7/5 - 32 הצבעות

חוות דעת טיקלי

כיף ובידור
מתאים לילדים
תחזוקה ומתקנים
תמורה למחיר

סך הכל ניקוד

פארק המים יאס וורלד נחשב לאחת מהאטרקציות הטובות ביותר שיש לאבו דאבי להציע והוא בין הטובים ביותר בפארקי המים של איחוד האמירויות. המקום מומלץ ליום כיף משפחתי וכל אחד ימצא מה לעשות בה.

כתבות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button