לונדון

אולפני הארי פוטר בלונדון

אולפני הארי פוטר בלונדון הם למעשה סטודיו עצום שיש בו המון אטרקציות מיוחדות בהשראת סדרת הספרים והסרטים. הבאנו לכם את כל המידע שצריך לדעת לפני. מה רואים במקום, איך מגיעים, הזמנת כרטיסים בהנחה (כולל נסיעות) וטיפים חשובים ומעודכנים!

הארי פוטר לונדון מידע כללי על סטודיו הארי פוטר

אולפני הארי פוטר, באנגלית “Warner Bros. Studio Tour London”, היא תערוכת קבע בליבסדן באזור לונדון. המקום מציג את יצירת סדרת סרטי הארי פוטר, עם תפאורה, תלבושות, אביזרים ומידע מאחורי הקלעים על האופן שבו הסרטים נוצרו.

אתם יכולים לבקר באולם הגדול, סמטת דיאגון, משרדו של דמבלדור ותפאורות אייקוניות רבות אחרות מהסרטים. יש גם תערוכות אינטראקטיביות, כמו הזדמנות לרכוב על מקל מטאטא או לנסות בירת חמאה.

הסיור אורך כ-3 שעות, ויש להזמין כרטיסים מראש (עקב עומס מבקרים לא ניתן לקנות במקום בדרך כלל).

האולפנים ממוקמים כ-20 מייל (32 ק”מ) צפונית-מערבית למרכז לונדון, וניתן להגיע אליהם ברכב, ברכבת או באוטובוס.

כרטיסים לאולפני הארי פוטר בלונדון

כפי שציינו – חובה להזמין כרטיסים מראש על מנת להיכנס וכמעט בלתי אפשרי לקנות במקום! יתרה מכך, בהרבה מהמקרים הכרטיסים נתפסים לשבועיים מראש.

הבאנו לכם 2 אופציות להזמנת כרטיסים למקום שכוללים אוטובוס ממרכז לונדון למקום וגם סיור מודרך, להלן האפשרויות:

  • מבצע! דרך אתר Tiqets הקלידו קוד קופון TICLI וקבלו 5% הנחה על כל כרטיס:

מחיר ממוצע:

הזמנת כרטיס:

127$

119$

ספק: Tiqets

127$

ספק: Getyourguide

  • הכרטיסים כוללים אוטובוס לאולפן האחים וורנר וחזרה (כולל אינטרנט).
  • כניסה לאולפני הארי פוטר ל-4 שעות.
  • הכרטיסים הינם דיגטליים ויש להציגם בעלייה לאוטובוס.
  • נסיעה ממוצעת לפארק כ-60 דקות.
  • כתובת היציאה ממרכז לונדון היא: Victoria Coach Station
  • לאחר ההזמנה יש הנחיות מדויקות לשימוש בכרטיס ומפת הגעה.
  • חייב לבחור את שעת ההגעה בהזמנת הכרטיס.

אולפני הארי פוטר סטודיו לונדוןמה רואים באולפני הארי פוטר ?

אלה הם כמה מהאתרים שאתם חייבים להכיר במקום הקסום:

  1. האולם הגדול: הסט הראשון שתפגשו בסיור באולפנים, וזה מקום חובה לראות לכל מעריץ של הארי פוטר. האולם הגדול הוא המקום שבו מתאספים תלמידי הוגוורטס לארוחות, והסט מדויק עם שולחנות ארוכים, נרות צפים וכובע המיון.
  2. סמטת דיאגון: אזור הקניות של מכשפות והמכשפים, מלא בחלונות ראווה צבעוניים, כמו חנות השרביטים של אוליבנדר וחנות הבדיחות של וויזלס וויזלס. הקפידו לחפש את הפרטים הנסתרים וביצי הפסחא!
  3. דגם טירת הוגוורטס: דגם עצום  ששימש לצילומי החוץ של הוגוורטס בסרטים, וזו באמת יצירת אמנות. הדגם מפורט בצורה מורכבת, עם עצים מיניאטוריים, מבנים ואפילו מגרש קווידיץ’ עובד.
  4. היער האסור: תערוכה סוחפת ועוצרת נשימה וגם קצת מפחידה! תוכלו ללכת בשביל דרך היערו להיתקל ביצורים כמו Buckbeak ההיפוגריף וארגוג העכביש הענק.
  5. אפקטים מיוחדים: לאורך הסיור, תוכלו לראות כיצד יוצרי הסרט הביאו את הקסם של הארי פוטר לחיים. ישנן תערוכות על עיצוב יצורים, טכנולוגיית מסך ירוק ואפקטים מעשיים כמו אנימטרוניקה ופירוטכניקה.
  6. בירה חמאה: משקה קצץ מתקתק ללא אלכוהול שהפך להיות מבוקש מאוד ולא רק באולפנים.
  7. חנות המזכרות: חנות המתנות בסוף הסיור מלאה בסחורה של הארי פוטר, משרביטים ועד צעיפי בית ועד צפרדעי שוקולד. מומלץ לקנות מזכרת מקורית וייחודית.

יש עוד אטרקציות נוספות במקום ומומלץ להערך לסיור של לפחות כ-3 שעות!

  • חסכו זמן וכסף – שריינו מקום לפארק עם הסעה ב-5% הנחה על כל כרטיס, בחרו תאריך וקנו כרטיסים:

שאלות פופלריות של מבקרים

להלן ריכוז שאלות פופלריות של מטיילים בפארק ותשובות עליהן:

איך מגיעים לפארק הארי פוטר בלונדון? פארק הארי פוטר ממוקם בליבסדן, שנמצאת כ-20 קילומטרים צפונית-מערבית ללונדון. הדרך הקלה ביותר להגיע היא באוטובוס דרך הזמנת כרטיסים שלוקח אתם ישירות ומחזיר אתכם ממרכז לונדון. להזמנת כרטיסים לחצו כאן.

מחירי הכרטיסים לפארק  משתנים בהתאם לתקופת השנה ולסוג הכרטיס שתרכשו.  המחירים נעים בין 47 ליש"ט לכרטיס מבוגר רגיל ל-200 ליש"ט לסיור . מומלץ להזמין מקום מראש כדי להבטיח את ההגעה.

מומלץ להקדיש לפחות שלוש שעות לביקור, אם כי מבקרים רבים מבלים עד 5 שעות בחקר התערוכות ונהנים מהחוויות האינטראקטיביות השונות. הפארק די גדול ויש הרבה מה לראות ולעשות, אז עדיף להגיע מוקדם ולתכנן את הביקור מראש.

כן,  מותר להכניס אוכל ושתייה, מעבר לכך יש  כמה בתי קפה ומסעדות באתר שבהם תוכלו לרכוש אוכל ושתייה. ראוי לציין כי אסור לצרוך מזון או שתייה בתוך שטחי התערוכה.

מפת הגעה לפארק:

4.9/5 - 21 הצבעות

חוות דעת

בידור וכיף
תחזוקה ושירות
מיקום
מתאים לילדים
תמורה למחיר

סך הכל ניקוד

אולפני הארי פוטר מבית האחים וורנר נחשבים לאטרקציה חובה לחובבי ז'אנר הסרטים והספרים של הארי פוטר, הסיור מעניין מאוד וניתן גם לטעום אוכל בעיצוב מיוחד כמו בסרטים, יום כיף קסום!

כתבות אחרונות

עוד אטרקציות שתאהבו
Close
Back to top button