פריז

כרטיסים לדיסנילנד פריז

אז אתם מחפשים כרטיסים לדיסנילנד פריז ולא יודעים במה לבחור? רוצים לקנות כרטיסים מוזלים וקצת מבולבלים? טיקלי כאן בשביל לעשות לכם סדר והזמנת כרטיס בקלות ליורודיסני!

חשוב מאוד לפני ההזמנה הבאנו לכם קוד קופון הנחה של 5% על כל הכרטיסים: הקלידו קוד קופון TICLI

סוגי כרטיסים בדיסנילנד פריז

אלה הם סוגי הכרטיסים שחשוב להכיר לפני שמזמינים:

  1. כרטיס ליום אחד – מאפשר כניסה ליום אחד לאחד מהפארקים (דיסנילנד פארק או וולט דיסני סטודיוז פארק) או לשניהם, תלוי בסוג הכרטיס שתבחרו.
  2. כרטיס למספר ימים – ניתן לרכוש כרטיסים ל-2, 3 או 4 ימים ברציפות, המאפשרים גישה לשני הפארקים במהלך תקופת התוקף.

כרטיס ליום אחד לדיסנילנד פריז 

הכרטיס הנפוץ ביותר ליום אחד לפארק אחד, או ל-2 פארקים של דיסנילנד. במהלך ההזמנה ניתן לבחור לכמה פארקים נכנסים, שימו לב שילדים מתחת לגיל 3 לא חייבים בכרטיס! כרטיסים אלה כוללים כניסה ל-2 הפארקים מראש.

יש לכם 2 אפשרויות:

  1. להזמין כרטיס לתאריך מראש במחיר מוזל.
  2. להזמין כרטיס מעכשיו לעכשיו (התאריך העכשווי) כרטיס זה יקר יותר ולא תמיד זמין.

סוג כרטיס:

החל מ:

רכישה:

  • כרטיס ליום אחד בתאריך מראש

€56

  • כרטיס ליום אחד מעכשיו לעכשיו.

€105

כרטיס לכמה ימים בדיסנילנד פריז

אופציה נפוצה נוספת למי שממש אוהב את הפארקים ורוצה לנצל ולעות על כל מתקן, היא להזמין כרטיס לכמה ימים. ההמלצה שלנו היא לפחות ליומיים כדי למצות כמו שצריך את הפארקים הנהדרים.

להזמנה:

החל מ:

רכישה:

€170

הנחיות להזמנה ושימוש בכרטיסים

ריכזנו לכם כמה הנחיות שיעזרו לכם להשלים את רכישת הכרטיסים בצורה יעילה ונוחה:

  • לילדים עד גיל 12 יש מחיר מוזל יותר ויש לבחור את סוג הכרטיס בהזמנה.
  • על מנת שתפתח האופציה להזמנת כרטיס לילד, יש להזין לפחות מבוגר אחד.
  • הכרטיסים מגיעים אלייכם ישירות למייל/נייד ויש להציג אותם בכניסה.
  • הכרטיסים הינם עוקפים את תורי הכרטיסים בפארקים.
  • למשפחות עם ילדים מומלץ לפחות להיות כיומיים בפארק.
  • יש להציג את הכרטיסים בכניסה עם תעודה מזהה.
  • מחירי הכרטיסים משתנים על פי תאריכים, ימי השבוע וביקוש.
כרטיסים לדיסנילנד פריז
אל תשכחו את מופע האורות והזיקוקים כל ערב!

כרטיסים מוזלים לדיסנילנד פריז

כפי שציינו בהתחלה, ניתן להזין קוד קופון TICLI בהזמנה שאתם מבצעים ולקבל כ-5% הנחה עבור כל כרטיס לפארקים של דיסני. אופציה נוספת ומהירה יותר היא פשוט לבחורה תאריך בטבלת התאריכים שצירפנו לכם (קוד הקופון כבר מוזן אוטומטי), הטבלה היא עבור כרטיסים ליום אחד (פארק אחד, או שניים לבחירה)

עוד אופציות לכרטיסים דרך אתר GYG

אתר GYG הוא אתר נהדר ומומלץ להזמנת כרטיס לדיסני, המחירים זולים מאוד וניתן לשריין מקום בקלות ואף לבטל את הכרטיסים, יש לבחור תאריך ולבדוק זמינות כרטיסים:

Powered by GetYourGuide

שאלות נפוצות על הזמנת כרטיסים ליורודיסני

ריכזנו עבורכם שאלות פופלריות של מבקרים בדיסנילנד על הזמנת הכרט

loader-image

כן, ילדים עד גיל 3 נכנסים ללא עלות לפארקים ולא צריך להזמין להם כרטיסים. ילדים מגילאי 3-12 זכאים למחיר מוזל של עד 10% נוספים מהמחיר המקורי (ניתן לבחור את הגילאים בתהליך ההזמנה)

כן, ניתן לבטל את הכרטיס עד 72 שעות לפני ההגעה לפארקים. לכן מומלץ מאוד לתאם את ההגעה שלכם לדיסני לא ביום הראשון, או השני, אלה שלישי-רביעי והלאה.

יש, יש אופציה לשלב בכרטיס שלכם ובהגעה עקיפת תורים. כיום לעומת פעם עבור כל מתקן תצטרכו לשלם באותו רגע של ההגעה למתקן ועבור כל כרטיס בנפרד, מה שהופך את "עקיפת התור" ליקרה מאוד ויכולה להגיע לעשרות יורו עבור כל מתקן שעולים עליו משפחה.

כן, הכרטיסים מאפשרים כניסה חוזרת באותו יום, כך שניתן לצאת לארוחה או למנוחה ולשוב מאוחר יותר.

  1. עונת השפל (ינואר עד מרץ, ספטמבר עד נובמבר) - פחות צפוף, מזג אוויר קריר יותר ומחירים נמוכים יותר.
  2. אמצע השבוע - בדרך כלל פחות עמוס מאשר סופי שבוע וחגים.
  3. מחוץ לחופשות בית הספר - המנעו מביקור במהלך חופשות כמו חג המולד, חופשת הפסחא וחופשת הקיץ, כאשר הפארקים הומים באלפי תיירים ומקומיים.
  4. תחילת הבוקר או אחר הצהריים - רוב המבקרים מגיעים בשעות הבוקר המאוחרות, כך שהגעה מוקדמת או מאוחרת יותר יכולה להקטין את זמני ההמתנה.

  1. רכבת (RER) הדרך הנוחה והפופולרית ביותר על ידי ישראלים להגיע לדיסנילנד היא ברכבת ה-RER (Réseau Express Régional). כל שעליכם לעשות זה לעלות על קו RER A (הקו האדום) ולרדת בתחנת Marne-la-Vallée/Chessy. הרכבות יוצאות מתחנות מרכזיות בפריז כמו Nation, Châtelet-Les-Halles ו-Charles de Gaulle-Étoile. המסע אורך כ-40 דקות, והתחנה ממוקמת ממש בכניסה לפארק. פשוט ונוח!
  2. הסעות מהמלון: אם אתם מתארחים באחד ממלונות דיסני או במלון שותף, בדקו אם הוא מציע שירות הסעות לפארק. פשוט תשאלו בקבלה או תבדקו באתר האינטרנט של המלון. זוהי דרך נהדרת להגיע לדיסנילנד בנוחות וללא כאב ראש של ניווט.
  3. אוטובוס: אם אתם מעדיפים לנסוע באוטובוס, אתם יכולים לקחת את קווי Magical Shuttle או VEA. הם מציעים הסעות לדיסנילנד פריז מנקודות שונות בעיר, כולל שדות התעופה.
  4. מכונית: במידה והחלטתם לשכור רכב או להגיע ברכבכם הפרטי, אל דאגה! הפארקים של דיסני נמצאים רק כ-45 קילומטרים ממזרח לפריז, והודות לשילוט ברור, קל למצוא את הדרך. פשוט הזינו את Marne-la-Vallée ב-GPS שלכם וסעו בכביש ה-A4. בפארק עצמו תמצאו חניונים רחבי ידיים, אז אין צורך לחשוש ממציאת מקום חניה.

לסיכום, בחירת הכרטיסים הנכונים וההכנה המתאימה יכולים להפוך את הביקור שלכם בדיסנילנד פריז לחוויה בלתי נשכחת. בין אם אתם מתכננים ביקור של יום אחד או של מספר ימים, יש מגוון רחב של אפשרויות כרטיסים שיתאימו לצרכים ולתקציב שלכם. זיכרו להזמין מראש, לתכנן בהתאם ולנצל הטבות, או קופונים במידה ויש. כדי למקסם את הזמן שלכם בפארק. והכי חשוב אתם הולכים לטייל בפארקהקסם של דיסני – אז תהנו מכל רגע 🙂

4.8/5 - 23 הצבעות

Back to top button