אמסטרדם

מאדאם טוסו אמסטרדם

יום ביקור במוזיאון מאדאם טוסו אמסטרדם הוא חוויה חובה לכל מי שמגיע לבקר בבירת הולנד. הבאנו לכם מידע על כרטיסים למקום (עם הנחה), מה רואים, תשובות לשאלות נפוצות וכל המידע שחייב להכיר על המוזיאון המפורסם באירופה.

מידע כללי על מאדאם טוסו הולנד

מאדאם טוסו הוא מוזיאון שעווה פופולרי הממוקם באמסטרדם. הוא כולל דמויות שעווה דמויות חיים של סלבריטאים, דמויות היסטוריות ואנשים מפורסמים אחרים מתחומים שונים כמו ספורט, מוזיקה, פוליטיקה ובידור.

המוזיאון מציע לכם הזדמנות להכיר את הכוכבים האהובים עליכם ולהצטלם עם איתם. כמה מהדמויות המפורסמות המוצגות במאדאם טוסו הולנד כוללות את שחקן הכדורגל ההולנדי יוהאן קרויף, המלכה ההולנדית מקסימה, הדיג’יי ההולנדי ארמין ואן ביורן, השחקן ההוליוודי ג’ורג’ קלוני והזמרת הבריטית אדל.

במקום יש גם תערוכות אינטראקטיביות כמו חווית מציאות מדומה ומסלול אופנה בו תוכלו לדגמן. המוזיאון ממוקם בכיכר דאם המפורסמת.

כרטיסים למאדאם טוסו אמסטרדםכרטיסים למאדאם טוסו אמסטרדם

מומלץ מאוד לקנות כרטיסים מראש למוזיאון מאדאם טוסו באמסטרדם. המקום נחשב לאחד מיעדי התיירות הפופלריים ביותר בעיר ועמוס מאוד בשיא העונה. הבאנו לכם כמה אופציות לקניית כרטיסים דיגיטליים (מציגים במקום עם דרכון) וגם הנחה:

רק דרך אתר Tiqets הזינו קוד קופון TICLI וקבלו 5% הנחה נוספים על כל כרטיס:

מחיר ממוצע:

הזמנת כרטיס:

87 ש"ח

הזול ביותר

ספק: Tiqets

97 ש"ח

ספק: Getyourguide

110 ש"ח

ספק: Viator

  • הכרטיסים הינם דיגיטליים ומגיעים ישירות למייל.
  • יש להציג אותם בכניסה עם דרכון.
  • ילדים מגיל 3-15 זוכים להנחה של 4 יורו (יש לבחור את השילוב).
  • כתובת: Dam 20, 1012 NP Amsterdam.
  • שעות פתיחה: 10:00-18:00.

אז שווה לבקר במוזיאון השעווה של אמסטרדם ?

מוזיאון מאדאם טוסו נחשב לאחד מאתרי הטיול הכי פופולריים בהולנד והוא מקום נהדר לצפייה וצילום בדמויות מוכרות. ילדים גם יתלהבו מהדמויות של המפורסמים והאטרקציות הפעילות במוזיאון. מדובר על אתר חובה באמסטרדם לכל מי שמגיע בפעם הראשונה.

  • חסכו זמן וכסף שריינו מקום למוזיאון עם 5% הנחה עלינו:

שאלות תשובות של מטיילים

הבאנו לכם שאלות נפוצות של מבקרים במוזיאון ותשובות עליהן:

פתוח שבעה ימים בשבוע מ-10:00 בבוקר עד 18:00 בערב. ייתכן שהמוזיאון יפתח עד מאוחר יותר בשיא עונת התיירות.

הביקור הממוצע במקום לוקח בערך 1-2 שעות. אך משך הביקור שלכם עשוי להשתנות בהתאם לעניין שלך בדמויות השעווה ובתערוכות אחרות.

כן, בהחלט כדאי לקנות כרטיסים מראש  על ידי רכישת כרטיסים מקוונת מראש,תוכלו לחסוך כסף בדמי הכניסה למקום ולהימנע מתורים ארוכים בדלפק הכרטיסים. בנוסף, קניית כרטיסים מראש מבטיחה לכם זמן כניסה מובטח ותכנון מיטבי של הבילוי בעיר. בעונות שיא התיירות, המוזיאון יכול להיות עמוס למדי, כך שרכישת כרטיסים מראש היא דרך חכמה להימנע מהמוני תיירים ולהבטיח ביקור ללא לחץ. לרכישת כרטיסים לחצו כאן

המוזיאון מחולק ל-7 אזורים נפוצים, הנה מה שתראו ותלמדו בכל אזור:

  1. המלוכה ההולנדית: דמויות מפורסמת של משפחת המלוכה ההולנדית כמו: המלך וילם-אלכסנדר, המלכה מקימה והנסיכה ביאטריקס. אתם יכולים לצלם תמונות עם הדמויות וללמוד על ההיסטוריה של המלוכה ההולנדית.
  2. מנהיגי העולם:  כמה ממנהיגי העולם המשפיעים ביותר בהיסטוריה, כולל ברק אובמה, נלסון מנדלה ווינסטון צ'רצ'יל.
  3. כוכבי ספורט: כוכבי הספורט המפורסמים בהיסטוריה, כולל כריסטיאנו רונאלדו, ליונל מסי ורפאל נדאל.
  4. כוכבי פופ: דמויות שעווה של כמה מכוכבי הפופ המפורסמים ביותר בעולם, כולל ליידי גאגא, ג'סטין ביבר וביונסה.
  5. מפורסמים של הוליווד:  הכוכבים הגדולים בתעשיית הבידור, כולל מרילין מונרו, ג'וני דפ ובראד פיט, ג'נפיר אניסטון.
  6. גיבורי על:  ספיידרמן, איירון מן ובאטמן ועוד רבים ומוכרים.
  7. תערוכות אינטראקטיביות: בנוסף לדמויות השעווה, המוזיאון מציג מגוון תערוכות אינטראקטיביות. שבהם תוכלו לבדוק את כישורי הכדורגל שלכם מול שוער וירטואלי, להצטלם עם דמויות שעווה דמויות חיים, ואפילו להשתתף בחוויית מציאות מדומה.

כדי להגיע למוזיאון השעווה של אמסטרדם, תוכלו לקחת תחבורה ציבורית כמו חשמלית, אוטובוס או מטרו לכיכר דאם.  המוזיאון ממוקם במרכז אמסטרדם, רק כמה צעדים מכיכר דאם.

אם אתם מגיעים מהתחנה המרכזית של אמסטרדם, תוכלו לקחת חשמלית 4, 9, 14, 16, 24 או 25 ולרדת בתחנת Dam. משם, זו הליכה קצרה אל האתר.

לחלופין, תוכלו גם לקחת את המטרו לתחנת Nieuwmarkt או Rokin, שתיהן נמצאות במרחק הליכה מהמוזיאון. אם אתם מעדיפים לנהוג, ישנם מספר חניונים בקרבת מקום בהם תוכלו להחנות את רכבכם. עם זאת, קחו בחשבון שחניה במרכז העיר יכולה להיות די יקרה.

מפת הגעה למקום:

4.8/5 - 30 הצבעות

חוות דעת טיקלי

בידור וכיף
מתאים לילדים
מתאים לילדים
מיקום
תמורה למחיר

סך הכל ניקוד

מוזיאון השעווה של אמסטרדם נחשב לאחת מהאטרקציות הפופלריות בעיר. בין אם אתם מבקרים עם ילדים, או כזוג. כל אחד יוכל להנות מתמונות עם המפורסמים וגם מהאטרקציות הנוספות שהמקום מציע.

כתבות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד אטרקציות שתאהבו
Close
Back to top button