ברצלונה

ארמון המוזיקה ברצלונה

ארמון המוזיקה של ברצלונה שנקרא גם פלאו דה לה מוזיקה קטלנה, נחשב לאחת מהאטרקציות הפופלריות ביותר שיש לעיר הנהדרת הזו להציע.

הבאנו לכם את כל המידע שאתם חייבים להכיר במקום, הזמנת כרטיסים מראש בהנחה וטיפים חשובים שאסור לפספס לפני שמגיעים, בואו נצא לדרך!

מידע כללי על פלאו דה לה מוזיקה קטלנה

Palau de la Música Catalana ממוקם בשכונת סנט פרה בברצלונה, ליד הרובע הגותי. אולם הקונצרטים הוא אתר מורשת עולמית של אונסק”ו ונחשב לאחת הדוגמאות הטובות ביותר של אדריכלות מודרניסטית קטלונית.  הוא תוכנן על ידי האדריכל הקטלאני המפורסם Lluís Domènech i Montaner והושלם ב-1908.

המקום מארח מגוון מופעים מוזיקליים, לרבות קונצרטים של מוזיקה קלאסית, מקהלות, תזמורות ואירועי תרבות נוספים. האודיטוריום הראשי של פלאו דה לה מוזיקה קטלנה יכול להכיל כ-2,000 צופים. הוא נחשב לאחד מאתרי התיירות הפופלריים ביותר בברצלונה בעיקר ועמוס מאוד בעונת הקיץ.

כרטיסים לארמון המוזיקה של ברצלונה

המקום מציע סיורים נהדרים ויש המון מה לראות בו, מומלץ מאוד להזמין כרטיסים מראש על מנת לשריין את המקום שלכם, הבאנו לכם כמה אופציות להשוואת מחירים ושריון מקום מראש, דרך אתר Tiqets תהנו מ-5% הנחה נוספים על כל כרטיס בהקלדת קוד קופון: TICLI (מומלץ להזמין כרטיס עוקף תורים!)

מחיר ממוצע: 17$

מחיר ממוצע: 18$

מחיר ממוצע: 17$

  • כתובת: C/ Palau de la Música, 4-6, 08003 Barcelona
  • שעות פתיחה:

ארמון המוזיקה ברצלונהמה רואים בארמון המוזיקה בברצלונה

הפנים של ארמון המוזיקה ידוע בפרטים הארכיטקטוניים המדהימים שלו, הכולל פסיפסים מורכבים, חלונות ויטראז’ ופסלים. אולם הקונצרטים הראשי, הנקרא Sala de Concerts, מרשים במיוחד, עם העוגב הגדול שלו ואלמנטים דקורטיביים מעודנים.

האולם מוכר באקוסטיקה יוצאת הדופן שלו, מה שהופך אותו למקום אידיאלי להופעות מוזיקליות. ארמון המוזיקה מארח מגוון רחב של קונצרטים ואירועים, לרבות קונצרטים של מוזיקה קלאסית, רסיטלים, מופעי מקהלה ועוד. הוא משמש כמקום הבית של Orfeó Català, אחת מחברות המקהלה המפורסמות ביותר בקטלוניה. בביקור בארמון המוזיקה תוכלו לקחת סיורים מודרכים כדי לחקור את היופי הארכיטקטוני של הבניין וללמוד על ההיסטוריה שלו. הסיורים כוללים בדרך כלל גישה לאולם הקונצרטים, לחדרי החזרות, לאולם Lluís Millet ולחללים בולטים אחרים בתוך הבניין.

היסטוריה של המקום

בניית פלאו דה לה מוזיקה קטאלנה הוזמנה על ידי Orfeó Català, אגודת מקהלות קטלאנית בולטת, כחלל ייעודי להופעותיהם המוזיקליות. Lluís Domènech i Montaner, הידוע בסגנונו האדריכלי המודרניסטי, נבחר כאדריכל לפרויקט. הבנייה החלה בשנת 1905 ונמשכה כשלוש שנים. קונצרט הפתיחה נערך ב-9 בפברואר 1908, עם הופעה של מקהלת Orfeó Català. במהלך השנים אירח אולם הקונצרטים מספר רב של מוזיקאים ותזמורות בעלי שם עולמי, מה שחזק את מעמדו כמקום מוביל להופעות מוזיקליות. בשנת 1971, פלאו דה לה מוזיקה קטלנה עבר שיפוצים משמעותיים כדי לשחזר ולשפר את המאפיינים הארכיטקטוניים והאמנותיים שלו. פרויקט השיפוץ בוצע על ידי האדריכלים Òscar Tusquets וקרלס דיאז, יחד עם אומנים ואומנים. אולם הקונצרטים נפתח מחדש לקהל ב-1989 לאחר שיפוצים אלו. ביקור בפאלאו דה לה מוזיקה קטלנה:

  • חסכו זמן וכסף – הזמינו כרטיסים לארמון המוסיקה עם 5% הנחה, בחרו תאריך ושריינו מקום:

שאלות ותשובות על המקום

הבאנו לכם גם שאלות פופלריות של מטיילים ותשובות, כדאי להכיר לפני ההגעה למקום!

בתוך ארמון המוזיקה, תוכלו להתפעל מהפרטים הארכיטקטוניים המדהימים, כמו פסיפסים מורכבים, חלונות ויטראז' ופסלים. אולם הקונצרטים הראשי, הנקרא Sala de Concerts, מרשים במיוחד, הידוע בעוגב הגדול שלו ובאלמנטים דקורטיביים מעודנים.

מטרו: תחנת המטרו הקרובה ביותר לארמון המוזיקה היא Urquinaona, אותה משרתים קווים L1 (אדום) ו-L4 (צהוב). מתחנת המטרו, הליכה קצרה לאולם הקונצרטים.

אוטובוס: קווי אוטובוס שונים משרתים את הסביבה של המקום. תחנות האוטובוס הקרובות ביותר נמצאות בדרך כלל ב-Via Laietana או ברחובות סמוכים כגון Carrer de Sant Pere Més Alt או Carrer de Sant Pere Mitjà. אתה יכול לבדוק את אתר התחבורה הציבורית של ברצלונה או להשתמש באפליקציית תחבורה כדי למצוא את נתיב האוטובוס המתאים ביותר למיקומך.

מוניות או נסיעה שיתופית: מוניות ושירותי שיתוף נסיעות זמינים באופן נרחב בברצלונה. אתה יכול פשוט לבקש מונית או להשתמש באפליקציית שיתוף נסיעות כדי להוריד אותו ישירות בארמון המוזיקה.

הליכה: אם אתם במרכז העיר, תוכלו לשקול ללכת ברגל לארמון המוזיקה, במיוחד אם אתם נהנים לחקור את רחובות ברצלונה. אולם הקונצרטים ממוקם במיקום מרכזי ונגיש בקלות ברגל מנקודות ציון ושכונות שונות.

 

מפת הגעה למקום:

4.8/5 - 16 הצבעות

כתבות אחרונות

עוד אטרקציות שתאהבו
Close
Back to top button