אמסטרדם

גן החיות באמסטרדם

גן החיות באמסטרדם שנקרא ארטיס הוא אחת מהאטרקציות הפופלריות בעיר ליום כיף. הכנו לכם מדריך פרקטי על מה רואים במקום, כרטיסים ומחיר, טיפים לטיול ותשובות לשאלות נפוצות – בואו נצא לדרך.

ארטיס גן החיות מידע כלליימידע כללי על ארטיס

גן החיות המפורסם של אמסטרדם ארטיס שוכן ממש במרכז העיר. מדובר על אחד מגני החיות העתיקים ביותר באירופה והוא נוסד בשנת 1838.

תגלו במקום מגוון חיות רבות כמו: יונקים, ציפורים, דגים, זוחלים, חרקים ואקווריום עם דגים נדירים.

בנוסף לתערוכות החיות שלו, גן החיות של אמסטרדם ידוע גם בארכיטקטורה ההיסטורית ובגנים המעוצבים שלו. בגן החיות יש כמה מבנים היסטוריים, כולל האקווריום, ספריית ארטיס ובית הפיל ויש גם פינת ליטוף בה הילדים יכולים לפגוש חיות מקרוב.

גן החיות באמסטרדם
כלב ים חביב מגן החיות.

כרטיסים לגן החיות באמסטרדםכרטיסים לגן החיות באמסטרדם

מומלץ להזמין כרטיסים מראש לגן החיות ולחסוף זמן עמידה בקופות. בנוסף בהרבה מקרים יש הנחות ומחירים טובים יותר בהזמנה אונליין. להלן כמה אופציות להזמנת כרטיסים לגן החיות:

הזינו קוד קופון TICLI באתר Tiqets ותהנו מ5% הנחה על כל כרטיס!

מחיר ממוצע:

הזמנת כרטיס:

102 ש"ח

95 ש"ח

ספק: Tiqets

103 ש"ח

ספק: Getyourguide

  • הכרטיסים הינם כרטיסים דיגיטליים שמגיעות ישירות למייל, כל שיש לעשות זה להציג בכניסה עם דרכון.
  • כתובת: Plantage Kerklaan 38-40, 1018 CZ Amsterdam
  • שעות פתיחה: כל יום מ-9:00-18:00

גן החיות באמסטרדםאטרקציות בגן החיות של אמסטרדם

תערוכות בעלי חיים
אחת האטרקציות המרכזיות בגן החיות של אמסטרדם היא, כמובן, בעלי החיים. גן החיות הוא ביתם של למעלה מ-900 מינים שונים של בעלי חיים, החל מיונקים וציפורים ועד זוחלים, דגים וחרקים. כמה מהתערוכות הפופולריות ביותר כוללות:

  1. מתחם הפילים והג’ירפות:. מתחם הפילים הוא מקומם של עדר של פילים אסייתים, כולל כמה פילונים צעירים וגם ג’ירפות. אתם יכולים לצפות בבעלי החיים המלכותיים משוטטים בבית הגידול המרווח שלהם, טובלים במים, משחקים אחד עם השני ומנשנשים מדי פעם אוכל שמביאים להם.
  2. בית הגורילות: במקום תמצאו, גורילות, שימפנזים, אורנגאוטנים ולמורים. אפשר לצפות בבעלי החיים  האינטליגנטיים באינטראקציה עם הסביבה ועם עצמם, מתנדנדים וקופצים על חבלים, משחקים בצעצועים וכמובן מטפחים את עצמם.
  3. ביתן הפרפרים:  תערוכה פופולרית בגן החיות של אמסטרדם, כאן אפשר לטייל בין מאות פרפרים צבעוניים מכל רחבי העולם. הביתן מלא בצמחים טרופיים, מפלים ונחלים ויש בו אווירה קסומה של שלווה.
  4. חיות הלילה: תצוגה ייחודית ומרתקת המאפשרת  לחוות את עולמם הלילי של בעלי חיים הפעילים בדרך כלל לאחר רדת החשיכה. ניתן לראות עטלפים, ינשופים ויצורים ליליים אחרים בסביבות המחיה הטבעיות שלהם.
  5. החתוליים: לחובבי האריות זה המקום בשבילכם, פה אפשר לראות חתולים גדולים, כולל אריות, נמרים וברדלסים.
  6. פינת חי לילדים: פינת ליטוף היא אטרקצייה נהדרת לילדים בגן החיות, פשר לנהל אינטראקציה נעימה עם חיות חמודות כמו: עיזים, כבשים, ארנבות ועוד.. וגם להאכיל אותן.
  • כרטיסים עם 5% הנחה עלינו – בחרו תאריך ושריינו מקום עם הנחה כבר בפנים:

שאלות פופלריות ותשובות

להלן שאלות נפוצות של מטיילים במקום ותשובות עליהן:

כן, מותר לצלם תמונות בגן החיות  לשימוש אישי. עם זאת, צילום מסחרי מצריך אישור מהנהלת גן החיות.

כדי להגיע לגן החיות, תוכלו להשתמש בתחבורה ציבורית כמו אוטובוסים או חשמליות. תחנת החשמלית הקרובה ביותר לגן החיות היא ארטיס, אליה ניתן להגיע על ידי נסיעה בקווי החשמלית 9 ו-14. בנוסף, קווי האוטובוס 22 ו-357 עוצרים גם הם בסמוך לגן החיות. תוכלו להשתמש באתר התחבורה הציבורית של אמסטרדם או באפליקציה לנייד כדי לתכנן את המסלול ולרכוש כרטיסים. אם אתם מעדיפים לנהוג, יש גם חניון זמין ליד גן החיות.

4.7/5 - 24 הצבעות

חוות דעת טיקלי

בידור
מתאים לילדים
תחזוקה ושירותים
תמורה למחיר

סך הכל

ביקור בגן החיות המלכותי של אמסטרדם הוא אטרקציה נהדרת וניתן לצפות במקום בהמון חיות. אם אתם מחפשים ללמוד ולהכיר חיות מיוחדות, או לעשות תמונות נהדרות - זה המקום בשבילכם.

כתבות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button