ברצלונה

סיור בקאמפ נואו – מוזיאון הכדורגל ברצלונה

סיור בקאמפ נואו שהוא גם מוזיאון הכדורגל של קבוצת הפאר ברצלונה נחשב לאטרקציה חובה לכל חובב כדורגל ולא רק, הבאנו לכם את כל המידע על מה רואים במקום, כרטיסים מוזלים וטיפים ששווה לכם להכיר לפני ההגעה!

מוזיאון קאמפ נואו - סיור ומידעמידע כללי על סיור במוזיאון קאמפ נואו

קאמפ נואו נחשב לאחד האיצטדיונים המפוארים ביותר בעולם ויום סיור בו הוא אטרקציה נהדרת גם למשפחות וגם לזוגות. חווית הטיול במקום היא מיוחדת מאוד ויש המון מה לראות, מחדר ההלבשה של השחקנים, אזור הגביעים, חנויות מזכרות, סיור VR ועוד.

מומלץ לשריין כרטיסים מראש, עם או בלי מדריך. אין קוד לבוש מסוים וכדאי להגיע לפחות כ-30 דקות לפני מועד הזמנת הכרטיס.

כרטיסים למוזיאון קאמפ נואו

מומלץ מאוד לשריין כרטיסים לסיור במוזיאון קאמפ נואו מראש ויש כמה אופציות, הבאנו לכם את כל האפשרויות שיש והזמנת כרטיסים מוזלים.

  1. כרטיס לסיור ללא מדריך. (מחיר ממוצע 30$)
  2. כרטיסים עם מדריך (כולל חדר הלבשה ומתנות, מחיר 150$)
  3. כרטיס לסיור עם משקפי VR. (חווית 4 מימדים, מחיר 40$)

הזינו במהלך ההזמנה את קוד הקופון TICLI ותהנו מ-5% הנחה על כל כרטיס!

ticketלהזמנת כרטיס עם מדריך וחדר הלבשה לחצו וכאן

  • הכרטיסים הינם כרטיסים דיגטליים ומגיעים ישירות למייל.
  • יש להציג בכניסה עם תעודת זהות.
  • יש לבחור את חלון הזמן שבו תרצו להגיע לביקור במהלך ההזמנה.
  • המוזיאון פתוח כל יום מ-9:00 עד 19:30.
  • כתובת: C. d’Arístides Maillol, 12, 08028 Barcelona

מה רואים בסיור בקאמפ נואו

אלה הם הדברים המרכזיים שתראו בסיור:

  1. מוזיאון: הסיור מתחיל בדרך כלל בביקור במוזיאון של הקבוצה, בו תוכלו להתעמק בהיסטוריה העשירה של המועדון. המוזיאון מציג גביעים שונים, מזכרות, תצוגות אינטראקטיביות ומיצבי מולטימדיה, המדגישים את הישגי המועדון ואת שחקניו האגדיים.
  2. חדר הגביעים: בתוך המוזיאון, תמצאו את חדר הגביעים, המציג את התארים הרבים שזכתה בו ברצלונה במהלך השנים.
  3. מנהרת השחקנים וחדרי ההלבשה: כשאתם ממשיכים בסיור, תקבלו הזדמנות ללכת במנהרת השחקנים, ולדמיין את האווירה המחשמלת בימי המשחק. ייתכן שתהיה לכם גם הזדמנות לבקר בחדרי ההלבשה.
  4. המגרש: הסיור לוקח אתכם לתצפית קרובה למגרש, ומאפשר לכם לחוות את הנוף שממנו מתחרים השחקנים. תוכלו לדמיין את שאגת הקהל ולהתבונן במרחבי האצטדיון.
  5. חדר עיתונות: תבקרו בחדר העיתונות, שבו מאמנים ושחקנים מקיימים מסיבות עיתונאים ופונים לתקשורת. אזור זה מספק תובנה לגבי הפעילויות מאחורי הקלעים המתרחשות לפני ואחרי משחקים.
  6. אולפן טלוויזיה: חלק מהסיורים מציעים ביקור באולפן הטלוויזיה, בו משודרים ראיונות ותוכניות ניתוח. ניתן ללמוד על פעולות התקשורת המתקיימות בתוך האצטדיון.

המקום מפואר מאוד ותוכלו לעשות בו תמונות נהדרות וגם לקנות מזכרות בחנות המזכרות של המוזיאון.

  • חסכו זמן וכסף – בחרו תאריך לסיור במוזיאון ותהנו כבר מ-5% הנחה מוזנים מראש:

שאלות תשובות

הבאנו לכם כמה שאלות פופלריות של מבקרים במקום ותשובות עלייהן:

משך הסיור בקאמפ נואו נע בדרך כלל בין שעה לשעתיים, תלוי בחבילת הסיור שתחברו ועד כמה אתם אוהבים להצטלם. הסיור הרגיל אורך בדרך כלל כ-90 דקות.

אפשר לקנות כרטיסים במקום, אבל מומלץ מאוד להזמין כרטיסים מראש, במיוחד בעונות שיא התיירות שמתחילה ביוני. ככה תוכלו להבטיח את המקום שלכם וגם לעקוף את התורים.

כן, צילום מותר בדרך כלל במהלך הסיור, למעט באזורים מוגבלים מסוימים. תוכלו  לתפוס רגעים בלתי נשכחים, לצלם תמונות של האצטדיון ולשתף את החוויות שלך עם בני משפחה וחברים.

להלן הדרכים הכי טובות להגיע למקום:

  1. במטרו: מערכת המטרו של ברצלונה היא דרך נוחה להגיע לאצטדיון. קחו את L3 (קו ירוק) או L5 (קו כחול) ורדו בתחנה שנקראת "Les Corts" או "Collblanc". שתי התחנות נמצאות במרחק הליכה מקאמפ נואו.
  2. באוטובוס: מספר קווי אוטובוס פועלים בסביבת הקאמפ נואו. תוכלו לבדוק באתר הרשמי של ברצלונה אוטובוס או להשתמש באפליקציית ניווט כדי למצוא את מסלול האוטובוס המתאים ביותר בהתבסס על המיקום שלכם.
  3. במונית: מוניות זמינות רבות בברצלונה, ותוכלו לבקש מוניות בקלות או למצוא תחנת מוניות. פשוט תגידו לנהג שאתם רוצה לנסוע ל"קאמפ נואו", והוא ייקח אתכם ישירות לאצטדיון.
  4. ברכב:  אפשר לנווט ברכב למקום, אם כי זה לא מומלץ עקב עומסיי חנייה ופקקים.

 

 

מפת הגעה למקום:

להלן מפה להגעה, ניתן להשתמש גם בוויז ולנווט.

4.8/5 - 26 הצבעות

חוות דעת

עיצוב ותחזוקה
מתאים לילדים
שירות ומיצגים
תמורה למחיר

סך הכל ניקוד

סיור בקאמפ נואו נחשב לאטרקציה חובה בעיר, הוא מציג בצורה נהדרת את העבר, ההווה והעתיד של קבוצת הכדורגל המפורסמת בעולם ונותן נקודת מבט ייחודית שכל אחד יכול להתחבר אלייה.

כתבות אחרונות

Back to top button