אבו דאבי

אקווריום אבו דאבי

אבו דאבי היא עיר שיש בה המון מה להציע, טיול באקווריום אבו דאבי נחשב לאחת האטרקצות הפופלריות שיש בעיר. הבאנו לכם את כל המידע שצריך להכיר במקום, הזמנת כרטיסים עם הנחה, חוות דעת ותשובות לשאלות נפוצות.

מידע כללי על המקום

האקווריום של אבו דאבי הוא עולם תת ימי מרגש הממוקם באי יאס.  זהו יעד פופולרי למטיילים בכל הגילאים המתעניינים בחיים ימיים ורוצים לחקור את העולם המרתק של האוקיינוס.

במקום יש תערוכות של מגוון חיות ימיות , כולל למעלה מ-200 מינים של דגים, כרישים, קרניים ויצורי ים אחרים. התערוכות נועדו לספק חוויה סוחפת ולהציג את החיים הימיים המגוונים המצויים במפרץ הערבי ובכל העולם

אחת מנקודות השיא המרכזיות של האקווריום היא המנהרה, שלוקחת אתכם לטיול מהפנט בלב האקווריום. המנהרה נועדה לתת נוף פנורמי של 270 מעלות של העולם התת-ימי, עם להקות דגים, קרניים וכרישים ששוחים מעלייכם במרחק נגיעה.

  • חסכו זמן וכסף, בדקו תאריך ושריינו מקום לאקווריום עם 5% הנחה עלינו:

כרטיסים לאקווריום אבו דאבי

ניתן להזמין כרטיסים מראש לאקווריום אבו דאבי ובכך לחסוך זמן המתנה בעונת התיירות. הכרטיסים הינם כרטיסים דיגטליים שמגיעים ישירות אלייכם למייל ויש להציגם בכניסה, הבאנו לכם כמה אפשריות לבדיקת זמינות כרטיסים:

  • באתר Tiqets יש לכם קופון הנחה של טיקלי, הזינו קוד קופון TICLI וקבלו 5% הנחה על כל כרטיס.

מחיר ממוצע:

הזמנת כרטיס:

98 ש"ח

הזול ביותר

ספק: Tiqets

107 ש"ח

ספק: Getyourguide

120 ש"ח

ספק: Viator

אופציה נוספת היא להזמין כרטיס משולב למוזיאון הלובר + האקוורים במחיר מוזל של 15% הנחה.

להזמנת הכרטיס המשולב לחצו כאן

  • כתובת: Al Qana – Rabdan – Abu Dhabi.
  • שעות פתיחה: 10:00-22:0.

שאלות ותשובות על האקווריום

ליקטנו עבורכם שאלות פופלריות של מטיילים במקום ותשובות עליהן:

אסור למבקרים לגעת או להאכיל את חיות המים. זאת על מנת להבטיח את שלומם של המבקרים והן של בעלי החיים, ולמנוע כל פגיעה או הפרעה למערכת האקולוגית הימית.

הביקור הממוצע באקווריום לוקח בערך 1-2 שעות, תלוי בעניין ובקצב שלכם עם זאת, אתם חופשיים להישאר כל עוד אתם רוצים ולחקור את כל התערוכות בזמנכם.

כן, ישנן מספר מסעדות ובתי קפה, כולל מתחם אוכל, בית קפה ומסעדה עם נוף לים. תוכלו ליהנות ממגוון של חטיפים, משקאות וארוחות תוך התבוננות מהנופים המדהימים של החיים הימיים.

כן,  הוא יעד מצוין למשפחות עם ילדים. יש שפע של תערוכות ותצוגות אינטראקטיביות שנועדו לחנך ולבדר את הקטנים, כמו גם אזור משחקים לילדים. ההליכה במנהרה היא גם מועדפת בקרב ילדים, שכן הם זוכים לראות את החיים הימיים מקרוב.

מותר לכם לצלם תמונות וסרטונים בתוך המתחם, כל עוד הן מיועדות לשימוש אישי בלבד. עם זאת, אסור להשתמש בחצובות או בציוד מקצועי אחר ללא אישור מראש מההנהלה.

האקווריום  ממוקם באי יאס באבו דאבי,. ישנן מספר דרכים להגיע לשם:

  1. ברכב: אם אתם נוהגים, תוכלו לנסוע בכביש המהיר שייח ח'ליפה E11 ולעקוב אחר השילוט לאי יאס. יש חנייה בשפע בקניון יאס, שנמצא בסמוך לאקווריום.
  2. בתחבורה ציבורית: ניתן לקחת את האוטובוס או המטרו לאי יאס, אליו מגיעים האוטובוסים של יאס אקספרס ואוטובוס ההסעות של האי יאס. אוטובוס יאס אקספרס פועל מהעיר אבו דאבי ועוצר במקומות שונים באי יאס, כולל קניון יאס. אוטובוס ההסעות של האי יאס פועל ממלונות שונים באי יאס ועוצר גם בקניון יאס.
  3. במונית: מוניות זמינות באבו דאבי וניתן להגיע אליהן מכל מקום בעיר. כמו כן, ניתן להזמין מראש מונית דרך אחת מחברות המוניות הרבות באבו דאבי.

לאחר הגעתכם לאי יאס, האקווריום  ממוקם בתוך קניון יאס. כל שעליכם  לעשות הוא לעקוב אחר השילוט לאקווריום, אשר ממוקם בקומת הקרקע של הקניון.

אקווריום אבו דאבי שאלות תשובות חוות דעת על אקווריום אבו דאבי

להלן חוות דעת של מבקרים באקווריום, מתעדכן על בסיס קבוע:

The National Aquarium Abu Dhabi
4.7
מבוסס על 3698 ביקורות
powered by Google
Mushfig EminovMushfig Eminov
20:05 10 Apr 24
Mandy SchumacherMandy Schumacher
05:56 09 Apr 24
האקווריום הלאומי מומלץ מאוד לילדים קטנים שנהנים להסתכל על דגים. אם תזמינו את החבילה הגדולה תוכלו לצאת לשייט בסירה ולראות כרישים וכו'. תצפית, בתוספת סיור במרפאה
Alex AlexAlex Alex
05:36 09 Apr 24
הייתי שם עם ההורים שלי. מקום פנטסטי. ימי חול סופר שקט ורק מעט אנשים שם
Mihai SaliceanMihai Salicean
08:39 22 Feb 24
Juned KhanJuned Khan
10:11 21 Feb 24
Pradhnya NaikPradhnya Naik
02:01 21 Feb 24
bolaji oduolabolaji oduola
07:25 05 Jan 24
פַנטַסטִי
arif rachmanarif rachman
05:29 05 Jan 24
김신한김신한
01:29 05 Jan 24
מקום יפהפה ומאוהב לבקר בו
Juhi RoddamJuhi Roddam
12:26 04 Jan 24
חינוכי ומהנה לילדים!
Mark NuttallMark Nuttall
11:25 18 Nov 23
מצוין, והרבה יותר טוב כחוויה מהמיזם המסחרי שהוא SeaWorld.זהו אקווריום בגודל בינוני, ולכן לא לוקח הרבה זמן לעקוף אותו, אבל הוא הרבה יותר זול ויש לו יותר תחושה מאשר מקומות אחרים.
Ainura TursunovaAinura Tursunova
21:46 17 Nov 23
ממליצה 👍
Its_me_Steph NIts_me_Steph N
18:34 17 Nov 23
Abdulmajeed AL KhouriAbdulmajeed AL Khouri
18:11 17 Nov 23
Shakti TiwariShakti Tiwari
19:05 01 Oct 23
Ayshathul AfraAyshathul Afra
17:26 01 Oct 23
Anne CarringtonAnne Carrington
03:10 01 Oct 23
zakaria maroofzakaria maroof
20:51 30 Sep 23
Arwa KanchwalaArwa Kanchwala
13:36 30 Sep 23
reut levireut levi
17:28 16 May 23
מקום מרהיב ביופיו בילוי של שעתיים בכייף! לא ישעמם לכם לרגע מבטיחה ! ואומר. את זה אחת שחיות ימיות זה לא הכי הקטע שלה
beny apterbeny apter
07:44 17 Apr 23
חוויה מאד נחמדה. הגענו בדיוק כשהאכילו את הדגים והיה מאד נחמד לראות איך הדגים מתנפלים על האנשים שהאכילו אותם. לא לקחת את הסיור beyond the glass. בזבוז זמן וכסף
אהוד נוסןאהוד נוסן
17:27 19 Feb 23
אקווריום חדש (נחנך בשנת 2021), רחב ומזמין. בפרסומים הוא מוצג כגדול ביותר במזרח התיכון. תצוגה מרהיבה, מעניינת ומקורית. המבנה עצמו יפה, ומשתלב היטב במבנים המרכז המסחרי החדש שנבנה לידו (qana).מומלץ מאד, לילדים ולמבוגרים.
Mashhor KhashanMashhor Khashan
07:57 04 Jan 23
מקום נקי, מסודר, אך יחסית קטן, מתאים לבילוי של שעתיים לא יותר
האקווריום הגדול ביותר במזרח התיכון המשתרע על שטח של למעלה מ-9,000 מטרים רבועים ומחולק לעשרה אזורים לפי נושאים שונים.האקווריום ממוקם ברחוב Al Maqta במרינה של אבו דאבי, כעשר דקות נסיעה ממסגד שייח' זאיד המפורסם.אקווריום מהמם שמורכב מכמה עולמות - עשרת האזורים במסע התת ימי: אוצרות הטבע של איחור האמירויות, הריסות ים סוף, מערה אטלנטית, הצוללת, טבע אש, קסם אוקיסיינוס, אוקיינוס קפוא, יערות גשם, האי בו טינה.
js_loader

מפת הגעה לאקווריום: 

4.8/5 - 12 הצבעות

חוות דעת טיקלי

בידור וכיף
מתאים לילדים
תחזוקה ושירותים
תמורה למחיר

סך הכל ניקוד

האקווריום של העיר נחשב לאחת מהאטרקציות הפופלריות שיש, המקום לא גדול במיוחד אך מספק לכם תמונות עוצרות נשימה והתקרבות לכרישים גדולים במיוחד.

כתבות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button