ברצלונה

אקווריום ברצלונה

טיול באקווריום של ברצלונה הוא חוויה מהנה וכיפית בין אם אתם משפחות עם ילדים או זוגות. הבאנו עבורכם את כל המידע על המקום, תשובות לשאלות נפוצות, כרטיסים בהנחה וטיפים חשובים לפני ההגעה.

מידע כללי על האקווריום

אקווריום ברצלונה, הידוע גם בשם L’Aquarium de Barcelona, ​​הוא אחד האקווריומים הגדולים באירופה. הוא ממוקם בפורט וול, הנמל הישן של העיר , ונגיש בקלות באמצעות תחבורה ציבורית.

באקווריום יש מגוון של חיים ימיים, כולל כרישים, קרניים, פינגווינים ומינים רבים ושונים של דגים. אחת האטרקציות המרכזיות בו היא האוקיינריום, המהווה בית למגוון מיני דגים, וכן מנהרה המאפשרת למבקרים ללכת דרך המיכל ולצפות בדגים בזוויות של 360.

בנוסף לתערוכות שלו, יש גם חנות מתנות, מספר מסעדות ובית קולנוע. הוא פתוח כל השנה ומהווה יעד פופולרי עבור תיירים ומקומיים כאחד.

כרטיסים לאקווריום ברצלונה כרטיסים לאקווריום ברצלונה

מומלץ להזמין כרטיסים מראש לאקווריום ברצלונה בעיקר בעונת התיירות עקב תורים גדולים. הבאנו לכם כמה אופציות לשריון כרטיסים עם כרטיסי עוקפי תור ומחירים אטרקטייבים של ספקי כרטיסים מוכרים:

בלעדי לטיקלי, הזינו קוד קופון TICLI דרך אתר Tiqets ותהנו מ-5% הנחה!

מחיר ממוצע:

הזמנת כרטיס:

100 ש"ח

הזול ביותר

ספק: Tiqets

104 ש"ח

ספק: Getyourguide

  • הכרטיסים הינם כרטיסים שעוקפים את התורים.
  • כרטיס דיגיטלי – להצגה עם דרכון וטלפון נייד.
  • כניסה לכל אזור האקווריום וההופעות.
  • כתובת: del Port Vell, Moll d’Espanya, s/n, 08039 Barcelona
  • שעות פתיחה: 10:00-20:00

שאלות פופלריות של מטיילים

ריכזנו עבורכם את השאלות הפופלריות שעולות למבקרים באקווריום ותשובות עליהן:

ממוקם בפורט וול, הנמל הישן של ברצלונה, ונגיש בקלות באמצעות תחבורה ציבורית. אתם יכולים לקחת את המטרו לתחנת Drassanes או את האוטובוס לתחנת Port Vell. האקווריום נמצא גם במרחק הליכה מאטרקציות תיירותיות פופולריות רבות, כגון הרובע הגותי ולה רמבלה.

יש מגוון של חיים ימיים, כולל כרישים, קרניים, פינגווינים ומינים רבים ושונים של דגים. אחת האטרקציות המרכזיות בו היא האושנריום, המהווה בית למגוון מיני דגים, וכן מנהרה המאפשרת kfo ללכת דרך המיכל ולצפות בדגים מכל הזוויות. באקווריום יש גם תערוכות ותוכניות חינוכיות, כולל אגף המוקדש לים התיכון ולמערכות האקולוגיות שלו.

משך הזמן הדרוש לביקור תלוי בכמה זמן תרצו לבלות בתערוכות. בדרך כלל, מטיילים מבלים בין 1-2 שעות בחקר האקווריום. עם זאת, מי שרוצה להשתתף בפעילויות נוספות, כמו האכלת הכרישים או השתתפות בסיור מודרך, עשוי להזדקק ליותר זמן.

כן, הוא מקום נהדר לילדים בכל הגילאים. באקווריום יש תערוכות ותכניות אינטראקטיביות שנועדו לעסוק ולחנך ילדים על החיים הימיים ועל חשיבות השימור. האושינריום, עם המנהרה ומגוון הדגים שלו, הוא תמיד להיט בקרב ילדים קטנים.יש גם אזור משחקים לצעירים.

כן, מומלץ מאוד להזמין כרטיסים מראש. הכרטיסים גם עוקפים את התורים בכניסה וגם יש מבצעים שונים עונתיים דרך הזמנה מראש. להזמנת כרטיס לחצו כאן.

כן, יש מספר מסעדות ובתי קפה באתר. תוכלו ליהנות מארוחה או חטיף בקפיטריה או במרפסת העליונה, המציעה נופים מדהימים של הנמל. באקווריום יש גם חנות מתנות שבה אתם יכולים לרכוש מזכרות ופריטים אחרים.

כן, מותר  לצלם. עם זאת, השימוש בצילום פלאש אסור, מכיוון שהוא עלול לפגוע בחלק מחיי הים. אתם מוזמנים לשתף את התמונות שלכם במדיה החברתית באמצעות ההאשטאג #AquariumBCN.

  • חסכו כסף ועמידה בתור – הזמינו כרטיסים לאקווריום עם 5% הנחה עלינו:

מפת הגעה לאקווריום:

4.8/5 - 27 הצבעות

חוות דעת טיקלי

בידור וכיף
מתאים לילדים
תחזוקה ומתקנים
תמורה למחיר

סך הכל ניקוד

לה אקווריום של ברצלונה הוא ללא ספק אחת מהאטרקציות המרכזיות של העיר. המקום רב פעילויות ומתאים גם למשפחות עם ילדים ומומלץ מאוד לסמן אותו כיעד שלכם בטיול בעיר.

כתבות אחרונות

עוד אטרקציות שתאהבו
Close
Back to top button
×