רומא

וילה בורגזה

וילה בורגזה שנמצאת בעיר רומא נחשב לאטרקציה מרכזית שיש המון מה לראות ולעשות בה. הבאנו לכם את כל המידע על המקום, כרטיסים בהנחה, מה רואים, איך מגיעים והמלצות שאסור לפספס לפני שמגיעים למקום הייחודי.

וילה בורגזה רומא – מידע כללי למטיילים

וילה בורגזה (Villa Borghese) הוא למעשה פארק ציבורי גדול הממוקם בלב רומא. המקום משתרע על שטח של כ-80 דונם וכולל מגוון של גנים, מוזיאונים ואטרקציות פופולריות בקרב מקומיים ותיירים כאחד.

אחת האטרקציות הבולטות בוילה בורגזה היא גלריה בורגזה, השוכנת בווילה יפהפייה מהמאה ה-17 בתוך הפארק. הגלריה מכילה אוסף מרשים של אמנות ופיסול, כולל יצירות של ברניני, קאראווג’ו ורפאל.

אטרקציות פופולריות נוספות בתוך הפארק כוללות את “Bioparco di Roma“, גן חיות גדול המשמש בית למגוון רחב של בעלי חיים, ואת Casina di Raffaello, מוזיאון קטן המוקדש לחייו וליצירתו של אמן הרנסנס המפורסם.

ישנם מספר גנים ואגמים בתוך הפארק, כמו גם מספר שבילי הליכה ציוריים וזהו אחר מאתרי החובה בעיר הציורית.

כרטיסים לוילה בורגזה

יש כמה סוגי כרטיסים ואופציות להזמנת כרטיסים, רוב האנשים מזמינים כרטיסים לגלריה בורגזה (Borghese Gallery) ואפשרי לעשות זאת עם סיור מודרך, הבאנו לכם את כל האופציות האפשרויות להזמנה, להלן האופציות להזמנת כרטיסים למוזיאון:

  • הזינו קוד קופון TICLI דרך אתר Tiqets ותהנו מ-5% הנחה על כל כרטיס.

מחיר ממוצע:

הזמנת כרטיס:

29$

26$

ספק: Tiqets

35$

ספק: Viator

  • כרטיסי כניסה למוזיאון הגלריה.
  • כרטיסים דיגטליים באישור מיידי.

כרטיסים לסיור מודרך בוילה בורגזה

האופציה המומלצת יותר היא לקחת סיור עם מדריך. בנוסף לזה שאתם מקבלים כרטיס שעוקף את התורים, יהיה לכם הסברים מדויקים על האתרים והחוויה מהנה הרבה יותר. יש לבחור את התאריך ואת שעת הסיור, בכניסה יוצמד לכם המדריך אלה האופציות להזמנת כרטיסי סיור במקום:

מחיר ממוצע:

הזמנת כרטיס:

80$

ספק: Tiqets

70$

56$

ספק: getyourguide

60$

ספק: Viator

  • כרטיסים עוקפי תור.
  • סיור מודרך של שעתיים.
  • אוזניות שמע.
  • גישה לגנים בסוף הסיור.
  • כרטיסים דיגטליים באישור מיידי.
מוזיאון גלריה וילה בורגזה
פסלים מפורסמים והמון מה לראות במוזיאון המפורסם. צילום Tiqets

מה רואים במוזיאון הגלריה של וילה בורגזה

להלן כמה מהיצירות המפורסמות ביותר במוזיאון שאסור לפספס בטיול שלכם:

  1. Apollo and Daphne,  ג’אן לורנצו ברניני – פסל שמספר את סיפורם המיתולוגי של האל אפולו והנימפה דפנה. הפסל ידוע בפרטים המורכבים שלו והעוצומות שהוא משדר.
  2. David, ג’אן לורנצו ברניני – פסל שמציג את הגיבור המקראי דוד, וידוע בקומפוזיציה שלו, בין המפורסמים שבמקום.
  3. The Deposition, קאראווג’ו – ציור שמתאר את הרגע שלאחר צליבתו של ישו, וידוע בשימוש הדרמטי שלו באור ובצל.
  4. Paolina Borghese , אנטוניו קנובה – פסל  של אחותו של נפוליאון בונפרטה, פאולינה, בתור האלה ונוס. הפסל ידוע ביופיו ובחושניותו.
  5. Sacred and Profane Love, טיציאן – ציור של שתי נשים, האחת לבושה בלבן המייצגת אהבה קדושה והשנייה בשחור המייצגת אהבה חולנית. הציור ידוע בשימוש שלו בצבע ובסמליות.
  6. The Rape of Proserpina, ג’יאן לורנצו ברניני – פסל שמציג את סיפורו המיתולוגי של האל פלוטו שחטף את האלה פרוסרפינה.

במקום יש גם גנים קסומים ועוד עשרות יצירות ואוספים, חלקם בני אלפי שנים.

  • חסכו זמן וכסף – הזמינו כרטיסים לגלריה בורגזה עם 5% הנחה על כל כרטיס כבר בפנים:

שאלות תשובות של מטיילים

להלן שאלות פופלריות של מבקרים במקום ותשובות עליהן:

כן, מומלץ להזמין כרטיסים מראש ולהבטיח את המקום שלכם, בשיא העונה האתר עמוס והכי טוב זה להזמין כרטיסים עם סיור מודרך שגם עוקף את התורים. לבדיקת זמינות כרטיסים לחצו כאן.

הגלריה פתוחה מיום שלישי עד ראשון, בין השעות 9:00-19:00. המוזיאון סגור בימי שני, חג המולד וראש השנה.

לא, אסור לצלם בתוך גלריית בורגזה. זאת כדי להגן על יצירות האמנות ולהבטיח שלכל המבקרים תהיה חוויה נעימה וללא הפרעות.

ביקור טיפוסי בגלריה בורגזה נמשך כשעתיים עד שלוש.

כן, יש קוד לבוש לביקור במקום. אתם נדרשים ללבוש לבוש הולם, שכולל חולצות עם שרוולים ומכנסיים,  או חצאיות המכסות את הברכיים.

  1. במטרו: תחנת המטרו הקרובה ביותר לגלריית בורגזה היא ספניה (קו A). משם, תוכלו ללכת 10-15 דקות דרך הפארק  היפהפה כדי להגיע למוזיאון.
  2. באוטובוס: ישנם מספר קווי אוטובוס שעוצרים באזור, כולל אוטובוסים מספר 52, 53, 63, 83, 92, 217, 360, 910 ו-926. בדקואת לוחות הזמנים של האוטובוסים המקומיים כדי לקבל את המעודכנים ביותר מֵידָע.
  3. במונית: מוניות זמינות רבות ברחבי רומא ויכולות להיות דרך נוחה להגעה. הקפידו לקחת רק מוניות מורשות ורשמיות כדי למנוע הונאות.
  4. ברגל: אם אתם כבר במרכז העיר, הגלריה נמצאת במרחק הליכה מנקודות ציון מרכזיות רבות כמו המדרגות הספרדיות, מזרקת טרווי ופיאצה נאבונה. פשוט השתמש במפה או ב-GPS כדי לנווט לשם.
  5. ברכב: אמנם אפשר לנסוע לאתר, אבל החניה באזור יכולה להיות בעייתית ויקרה. מומלץ להשתמש בתחבורה ציבורית או ללכת ברגל במידת האפשר.

יש עוד המון מה לראות באזור המיוחד להלן כמה אטרקציות שתוכלו לשלב בטיול שלכם:

  1. טרסות פינקיו: ממוקמת בנקודה הגבוהה ביותר בפארק, מרפסת Pincio מציעה נופים מדהימים של העיר רומא ומהווה מקום פופולרי לצילום תמונות.
  2. Bioparco di Roma:  גן חיות פופולרי המאכלס מגוון רחב של בעלי חיים, כולל נמרים, פילים וקופים.
  3. מקדש אסקופיוס - Temple of Aesculapius: המקדש היפהפה הזה ממוקם על אי באמצע אגם קטן ומהווה מקום פופולרי לפיקניקים והרפיה.
  4. תיאטרון הגלוב - The Globe Theatre: העתק של תיאטרון הגלוב המפורסם בלונדון ומשמש להצגות שייקספיריות והפקות תיאטרון אחרות.
  5. Casa del Cinema - בית הסינמה: בית קולנוע המציג סרטים קלאסיים ועכשוויים כאחד, והוא מארח גם פסטיבלי קולנוע ואירועי תרבות נוספים.
  6. Museo Carlo Bilotti מוזיאון קארלו בילוטי: מוזיאוןשמכיל את יצירותיו של קרלו בילוטי, אמן איטלקי עכשווי, ומארח גם תערוכות זמניות של אמנים אחרים.

מפת הגעה למקום:

4.7/5 - 26 הצבעות

חוות דעת

ארכיטקטורה ועיצוב
תחזוקה ושירות
מתאים לילדים
מיקום
תמורה למחיר

סך הכל ניקוד

ללא ספק סיור במוזיאון הגלריה ופארק בורגזה זוהי חווית חובה ברומא, הפארקים, היצירות ושלל האטרקציות הופכות את האתר לאחד הפופלריים ביותר בבירת איטליה.

כתבות אחרונות

עוד אטרקציות שתאהבו
Close
Back to top button
×