מקסיקו

מוזיאון פרידה קאלו מקסיקו

מוזיאון פרידה קאלו שוכן במקיסקו סיטי ונחשב לאחד המפורסמי שבמוזיאוני העיר. הבאנו לכם את כל המידע שצריך להכיר במקום, הזמנת כרטיסים, מה רואים ומידע כללי שחשוב לדעת לפני ההגעה.

מידע כללי על המוזיאון

מוזיאון פרידה קאלו, הידוע גם כקאזה אזול (הבית הכחול), הוא מוזיאון המוקדש לחייה וליצירות האמנות של האמנית המקסיקנית פרידה קאלו. המוזיאון ממוקם בשכונת קולוניה דל כרמן בקויואקאן במקסיקו סיטי., ושוכן באותו בניין שבו נולדה, גדלה, ולאחר מכן התגוררה עם בעלה, צייר הקיר דייגו ריברה.

המוזיאון כולל אוסף של חפציה האישיים של קאלו, כולל בגדיה, תכשיטיה וחפצים אישיים אחרים, כמו גם רבים מהציורים, הרישומים והסקיצות שלה.  מכיל גם אוסף של אמנות פרה-קולומביאנית שקאלו וריברה אספו במהלך חייהם.

הוא יעד תיירותי פופולרי, המושך אליו מבקרים מכל העולם המתעניינים בחייו ובאומנותו של קאלו.  פתוח לקהל הרחב כל יום למעט ימי שני, וניתן לרכוש כרטיסים מראש.

מוזיאון פרידה קאלו מקסיקו כרטיסים כרטיסים למוזיאון פרידה קאלו מקסיקו

אפשר להזמין כרטיסים מראש למוזיאון פרידה קאלו ולהבטיח את הכניסה שלכם, להלן כמה אופציות להזמנת כרטיסים למוזיאון מספקים שונים. לאחר ההזמנה הכרטיס מגיע אלייכם למייל, המחיר הממוצע לכרטיס הוא 20-30 יורו תלוי בעונה.

הזינו קוד קופון TICLI דרך אתר Tiqets ותהנו מ-5% הנחה על כל כרטיס למוזיאון.

מחיר ממוצע:

הזמנת כרטיס:

95 ש"ח

ספק: Tiqets

136 ש"ח

כולל שייט ואוכל

ספק: Getyourguide

80 ש"ח

ספק: Viator

  • שעות פתיחה: 10:00-20:00 בימי שני המקום סגור.
  • כתובת: Calle 8 entre 5ta Avenida y el Mar, Centro, 77710 Playa del Carmen, Q.R

המוזיאון שווה ביקור ?

אם אתם חובבי יצירות האמנות של פרידה קאלו או מעוניינים ללמוד עוד על חייה ועל ההקשר התרבותי והפוליטי שבו היא חיה, אז המוזיאון בהחלט שווה ביקור. אוסף החפצים האישיים ויצירות האמנות של קאלו במוזיאון מספקים תובנה ייחודית על חייה ויצירתה, והמוזיאון עצמו שוכן באותו בניין ממש בו היא חייה ויצרה.

מלבד אוסף המוזיאון, כדאי לחקור גם את שכונת קאזה אזול בה נמצא המוזיאון. Coyoacán הוא חלק תוסס והיסטורי של מקסיקו סיטי, עם שפע של בתי קפה, מסעדות וחנויות שאפשר להנות מהם.

  • חסכו זמן וכסף הזמינו מראש כרטיסי עם הנחה למוזיאון:

שאלות תשובות

להלן שאלות פופלריות של מטיילים במקום ותשובות עליהם.

מומלץ מאוד לקנות כרטיסים מראש, במיוחד בשיא עונת התיירות וסופי שבוע. ניתן לרכוש כרטיסים מקוונים עד חודשיים מראש.

מכיל אוסף משמעותי של יצירות של פרידה קאלו, כולל ציורים ורישומים . כמה מיצירותיה המפורסמות ביותר המוצגות במוזיאון כוללות "דיוקן עצמי עם שרשרת קוצים וציפורי דבש", "העמוד השבור" ו"שתי פרידות". בנוסף ליצירותיה של קאלו, מוצגות במוזיאון גם יצירות של בעלה, דייגו ריברה, וכן אמנים נוספים מתקופת הרנסנס המקסיקני, כמו חוסה קלמנטה אורוזקו ודיוויד אלפארו סיקוורוס. במוזיאון יש גם אוסף של אמנות וחפצי אמנות פרה-היספניים, אשר נאספו על ידי קאלו וריברה והוצגו בביתם. אוסף המוזיאון מספק  תובנה ייחודית על חייו ואומנותו של אחת האמניות הגדולות ביותר במקסיקו אי פים.

  1. מטרו: קחו את קו 3 (הקו הירוק) של המטרו לתחנת "Coyoacán". משם, זה בערך 15 דקות הליכה למוזיאון.
  2. אוטובוס: ישנם מספר קווי אוטובוס שעוצרים ליד המוזיאון, כולל מסלול "Coyoacán-Villa de Cortés" ומסלול "Metro Tasqueña-Centro Coyoacán".
  3. מוניות/אובר: מוניות ואובר זמינות באופן נרחב במקסיקו סיטי ויכולות לקחת אתכם ישירות למוזיאון. הקפידו לאשר את מחיר הנסיעה לפני הכניסה למונית.
  4. אופניים: שכונת Coyoacán ידידותית לאופניים, ויש כמה חנויות להשכרת אופניים באזור. רכיבה על אופניים היא דרך מצוינת לחקור את השכונה ולהגיע למוזיאון.

מפת הגעה למקום:

4.8/5 - 33 הצבעות

חוות דעת טיקלי

יצירות ותערוכות
מתאים לילדים
תמורה למחיר

סך הכל ניקוד

המוזיאון המיוחד של קאלו נחשב לאחד המבוקשים במקסיקו סיטי ומתאים מאוד לאוהבי היצירות והאמנות. אם אתם מגיעים עם ילדים מומלץ גם לשלב את סיור הסירה והנישנושים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
×