רומא

מג’יקלנד רומא כרטיסים ומידע

פארק השעשועים מג’יקלנד רומא (MagicLand) נחשב לאחת האטרקציות הפופלריות ביותר בעיר ומתאים לכל המשפחה. הבאנו לכם מידע חובה על הפארק, כרטיסים מוזלים וטיפים למטיילים שכדאי להכיר לפני שמגיעים!

מידע כללי על פארק מג’יקלנד

הפארק המפורסם ממוקם כ-20 קילומטר בלבד ממרכז רומא מה שהופך את הגישה אליו לקלה במיוחד. במקום תמצאו שלל אטרקציות שבניהם רכבות הרים מהירות, הופעות, אטרקציות מים ותצוגות עם דמויות מחופשות ותהלוכות.

בנוסף לכל הפאן תמצאו במקום שלל אופציות לסעודה עם אוכל מהיר וגם מסעדות על טהרת האוכל האיטלקי, אנחנו ממליצים לנסות את גלידת הקינוח הקפוא האיטלקית – תענוג לחך!

יתר על כל הדברים תמצאו בפארק גם מופעי זיקוקים בערב וחגים מיוחדים, מומלץ לשריין כרטיסים מראש לדילוג התורים ולהבטיח את המקום שלכם.

כרטיסים לפארק מג’יקלנד רומא

כמו שציינו מומלץ להזמין כרטיסים למג’יקלנד רומא מראש, מחיר הכרטיס נא בטווחים של 20-30 דולר, תלוי בעונה.

  • הזינו קוד קופון TICLI ותהנו מ-5% הנחה על כל כרטיס!

להזמנת כרטיסים:

מחיר ממוצע:

הזמנת כרטיס:

24$

ספק: Tiqets

  • כתובת: Via della Pace, 00038 Valmontone RM.
  • שעות פתיחה: 10:30-18:00 (מומלץ להגיע מוקדם).

מתקנים שאסור לפספס בפארק

להלן המתקנים שאסור לכם לפספס בפארק:

  1. שוק (הלם):  אחת מרכבות ההרים הטובות ביותר ב-MagicLand. כוללת היפוכים מרובים, מהירויות גבוהות ונפילות אינטנסיביות, המספקים חוויה שואבת אדרנלין למחפשי ריגושים.
  2. Huntik 5D: נסיעה אפלה ואינטראקטיבית שמבוססת על סדרת האנימציה הפופולרית “Huntik: Secrets & Seekers”. משלבת ויזואליות תלת מימדית, הדמיית תנועה ואפקטים מיוחדים כדי ליצור חוויה סוחפת ועתירת אקשן.
  3. ורטיגו בחלל: כפי שהשם מרמז, האטרקציה הזו לוקחת אתכם למסע ספינינג מסחרר באווירה עתידנית בנושא חלל. בשילוב של גובה, מהירות ותנועת סיבוב כדי לספק חוויה קצת מבלבלת חושים 🙂
  4. אודיסיאה: רכבת הרים ידידותית למשפחות מתאימה לכל הגילאים. , מהירויות מתונות ומסע מרגש בעולם מיתי.
  5. אניגמה: רכבת הרים הפוכה  מספקת חווית נסיעה ייחודית ומרגשת. לאוהבי הריגושים.
  6. ג’ונגל רפידס: רכיבת מים על תעלת בולי עץ עם טיפות ונתזים לאורך הנסיעה. הרפתקה בתוך הג’ונגל ובסוף ירידה חדה.

הפארק מציע עוד שלל מתקנים והופעות לכל המשפחה וניתן לבלות בו לפחות יום שלם!

  • חסכו זמן, עקפו את התור ושריינו מקום עם 5% הנחה במתנה למגי’קלנד:

שאלות פופלריות של מטיילים ותשובות

להלן ריכוז של שאלות ותשובות על טיול בפארק שיעשו לכם סדר בטיול:

כן, הפארק מציע מגוון אפשרויות לאוכל. ישנן מספר מסעדות, חטיפים וקיוסקים לאוכל המגישים מגוון של מאכלים, כולל התמחויות איטלקיות, מזון מהיר ומנות בינלאומיות.

בדרך כלל אסור להכניס אוכל ושתייה מבחוץ לפארק. עם זאת, ישנם אזורי פיקניק ייעודיים זמינים מחוץ לכניסה הראשית שבהם אתם יכולים ליהנות מארוחות שארזתם מראש.

כן, מומלץ מאוד לקנות כרטיסי כניסה מראש, מה שיעזור לכם לעקוף את תורי הכניסה ובכך לייעל את היום שלכם, כמו כן בהרבה מהמקרים יש מבצעים והנחות למזמינים באינטרנט. להזמנת כרטיסים לפארק לחצו כאן.

מפת הגעה לפארק:

4.8/5 - 43 הצבעות

חוות דעת

מיקום
מתקנים ואטרקציות
מתאים לילדים
תחזוקה ושירות
תמורה למחיר

סך הכל ניקוד

פארק מג'יק לאנד הוא אחד מהפארקים הכי טובים שיש לאזור רומא להציע, אומנם לא מדובר בפארק כמו דיסנילנד בפריז, אך עדיין תוכלו בכיף להנות במקום עם כל המשפחה, המחירים גם זולים במיוחד.

כתבות אחרונות

עוד אטרקציות שתאהבו
Close
Back to top button
×