לונדון

כנסיית ווסטמינסטר

כנסיית ווסטמינסטר היא למעשה מנזר היסטור הממוקמת בלב לונדון. זהו אתר מורשת עולמית של אונסק”ו וידוע בארכיטקטורה הגותית המדהימה שלו, ההיסטוריה העשירה שלו, ומספר קברים מלכותיים ואנדרטאות, הבאנו לכם את כל המידע על המקום, הזמנת כרטיסים, שאלות ותשובות וחוות דעת של מטיילים.

 

מידע כללי על האתר

הכנסייה המקורית באתר זה נוסדה במאה ה-7 על ידי המלך סברט מאסקס, אך הבניין הנוכחי נבנה במאה ה-13 תחת שלטונו של המלך הנרי השלישי. מאז הוא שופץ והורחב פעמים רבות, עם תוספות בולטות כולל קפלת הגבירה, בית הפרק וקפלת הנרי השביעי.

כנסיית ווסטמינסטר מילאה תפקיד חשוב בהיסטוריה האנגלית, ושימשה כאתר להכתרות וחתונות מלכותיות, כמו גם מקום קבורה של מלכים, מדינאים ודמויות בולטות אחרות. כמה מהאנשים המפורסמים ביותר שנקברו או הונצחו במנזר כוללים את אליזבת הראשונה, מרי מלכת הסקוטים, אייזק ניוטון, צ’ארלס דרווין ווינסטון צ’רצ’יל.

  • חסכו זמן וכסף הזמינו כרטיסים לכנסייה עם 5% הנחה עלינו, בחרו תאריך ושריינו מקום:

כרטיסים לכנסיית ווסטמינסטר

כדאי ומומלץ להזמין כרטיסים מראש לאתר המפורסם על מנת למנוע עומסים בכניסה בעיקר בעונת התיירות, הבאנו לכם כמה ספקים מוכרים להזמנה, לאחר הרכישה הכרטיס מגיע אלייכם ישירות לנייד.

לרוכשים דרך אתר Tiqets קופון הנחה נוסף בלעדי לאתר טיקלי, הקלידו קוד קופון TICLI

מחיר ממוצע:

הזמנת כרטיס:

120 ש"ח

הזול ביותר

ספק: Tiqets

122 ש"ח

ספק: Getyourguide

122 ש"ח

ספק: Viator

  • שעות פתיחה: כל יום מ: 9:30-15:30, יום ראשון המקום סגור!
  • כתובת: 20 Dean’s Yard, SW1P 3PA, London

שאלות ותשובות

ריכזנו עבורכם שאלות פופלריות של מבקרים במקום ותשובות עליהן:

מנזר ווסטמינסטר המקורי נבנה במאה ה-7, אך הבניין הנוכחי נבנה במאה ה-13. הבנייה ארכה כמה עשורים, והעבודה נמשכה עד המאה ה-16. במהלך מאות השנים, הבניין שונה והורחב כך שיכלול קפלות נוספות, קברים ומאפיינים נוספים.

מומלץ מאוד לרכוש כרטיסים מראש בעיקר בשיא עונת התיירות, התור בכניסה יכול להיות מעל לחצי שעה.

המקום הוא אתר קבורה של אנשים בריטים מפורסמים רבים, כולל מלכים, פוליטיקאים ואנשי ספרות. כמה מהאנשים הבולטים ביותר שנקברו שם כוללים את: אליזבת הראשונה, מרי מלכת הסקוטים, סר אייזק ניוטון, צ'ארלס דארווין, ג'פרי צ'וסר, וויליאם שייקספיר, ג'יין אוסטן וצ'ארלס דיקנס.

רוב המבקרים מבלים לפחות שעה , אם כי יש אנשים שירצו להקדיש מספר שעות לחקר הבניין וההיסטוריה שלו. אם אתם מתעניינים בהיסטוריה, הארכיטקטורה והמשמעות התרבותית של הכנסייה, תוכלו לבלות לפחות שעתיים.

  1. רכבת תחתית: תחנת הרכבת התחתית הקרובה ביותר לאתר היא תחנת Westminster, אותה משרתים את הקווים Jubilee, District, ו-Circle. מהתחנה, זו רק הליכה קצרה לכנסייה.
  2. אוטובוס: ישנם קווי אוטובוס רבים שעוצרים ליד מנזר וסטמינסטר, כולל קווים 11, 24, 88, 148 ו-211. בדקו באתר Transport for London לקבלת מידע עדכני ביותר על המסלול.
  3. רכבת: תחנת הרכבת הקרובה ביותר היא תחנת ויקטוריה, שנמצאת במרחק של 15-20 דקות הליכה מהכנסייה. לחלופין, תוכלו לקחת את הרכבת התחתית מויקטוריה לתחנת ווסטמינסטר.
  4. הליכה: אם אתם במרכז לונדון, קל ללכת ברגל למקום. הכנסייה ממוקמת ליד אטרקציות תיירותיות פופולריות אחרות, כמו ביג בן ובתי הפרלמנט, מה שהופך את המקום לפופלרי לסיור בעיר.
  5. אופניים: ישנן מספר אפשרויות להשכרת אופניים בלונדון, כולל Santander Cycles (הידוע גם כ-Boris Bikes). יש מדפי אופניים ליד המנזר שבהם תוכלו להחנות את האופניים שלכם בזמן שאתם מבקרים בכנסייה.

חוות דעת מבקרים במנזר ווסטמינסטר

הבאנו לכם חוות דעת מטיילים שביקרו במקום המיוחד, הביקורות מתעדכנות על בסיס קבוע:

מנזר וסטמינסטר
4.6
מבוסס על 42536 ביקורות
powered by Google
Silvia OnsurbeSilvia Onsurbe
23:03 30 Aug 24
DidierDidier
22:51 30 Aug 24
יקר אבל לא תצטער על זה מאוד מהיר וקל
Dena H.Dena H.
22:47 30 Aug 24
כנסייה יפה - אם אתה רוצה כניסה חינם, השתתף בזמן המונית! או לרכוש כרטיסים מראש
Nikolas NikolasNikolas Nikolas
21:43 30 Aug 24
Fra JoFra Jo
21:20 30 Aug 24
כנסיית המלוכה המרשימה - שירות ערב מעורר השראה בשעה 17:00 עם מוזיקת ​​עוגב ושירת מקהלה ברמה עולמית
Alexandre Carlos LintzAlexandre Carlos Lintz
21:37 13 Jul 24
María Rodríguez RomoMaría Rodríguez Romo
21:26 13 Jul 24
Conrad BindingConrad Binding
20:40 13 Jul 24
אני אוהב את לונדון אני הולך כמה פעמים בשנה שזה תמיד מקום יפה לבקר בו
Niken Safitri Dyan KNiken Safitri Dyan K
18:41 13 Jul 24
Pirata ShitzuPirata Shitzu
18:21 13 Jul 24
Damian 88Damian 88
18:09 26 May 24
יָקָר
João AnderleJoão Anderle
17:32 26 May 24
Oleksandr BilokriletsOleksandr Bilokrilets
17:20 26 May 24
Stephanie GuimaraensStephanie Guimaraens
02:19 09 Apr 24
לא נכנסתי אבל החוץ יפה
Gabriel TassaraGabriel Tassara
22:31 08 Apr 24
מקום היסטורי, כמו כל לונדון. בתוך הבלתי ניתן לפספס
יקר מדי.
徐隨徐隨
20:13 08 Apr 24
Bjoern BehrensBjoern Behrens
20:01 08 Apr 24
Alex SterlingAlex Sterling
02:50 21 Feb 24
朱台深朱台深
01:34 21 Feb 24
[מנזר ווסטמינסטר] היה במקור [מנזר ווסטמינסטר] והוא סגנון אדריכלי גותי בקנה מידה גדול / יש הרבה גילופים מעודנים על חזית הכניסה של השער הצפוני / יש עליו פסלים של [ישוע המשיח / 12 שליחים / מרים]. זה היה רשום כמורשת תרבותית עולמית בשנת 1987. זה תמיד היה המקום שבו נקברים או מוכתרים מלכים - חשיבותו בבריטניה ניכרת.הייתי ב[מנזר ווסטמינסטר] פעמים רבות/הפעם הילדים והנכדים שלי ביקרו יחד. השמחה שבטיול עם המשפחה היא למעשה טובה יותר ממקומות העניין המפורסמים בעולם![המזבח הגבוה] הוא המקום שבו הוכתרו מלכים בריטים רצופים. החתונה של יורש העצר הנוכחי וויליאם והנסיכה קייט נערכה כאן. נראה שהחתונה מול מזבח מפואר עדיין שומרת על ערך הנישואים האנושיים.[קפלת הגברת] ממוקמת בליבה של [מנזר ווסטמינסטר] / קירות מקושתים גבוהים וכיפות תלויות / מצוידת במספר רב של ויטראז'ים / נראית קדושה ורב צבעים - מושכת אנשים רבים לעצור ולצפות.כנסיית גבירתנו נבנתה על ידי הנרי השביעי/חמישה עשר מלכים קבורים כאן. המאוזוליאום לא מעניין אותי במיוחד/אבל שורת הדגלים הצבעונית הזו תמיד מושכת את תשומת ליבי – כאילו דגל ניצחון ה' מתנוסס בכל העולם.[במת המקהלה] משני צידי הלובי/למרות שהם לא הגיבור/עדיין נראית חגיגית ואצילית. בעתיד, רק 24 זקנים יהיו בעלי תפקיד וכבוד כזה!בנוסף לקברי מלכי העבר/נקברים כאן גם ידוענים היסטוריים בריטיים רבים/כגון [ניוטון/צ'רצ'יל/וואט/דרווין] וכו'. הפסל הזה הנתמך על ידי כלי נגינה הוא [הנדל].אחרי הכל, [פינת המשוררים] היא כנראה המקום שאני הכי מעוניין להתבונן בו. יותר מ-100 משוררים ברמה עולמית קבורים או מוקמים כאן אנדרטאות/[שייקספיר/סי.ס לואיס/ג'יין אוסטן] כולם התיישבו כאן - הנכד הבכור שאוהב קריאה מקשיב למדריך הטיולים/תוך כדי כופף כדי לבדוק את המקום שבו המשורר נקבר. .[ווסטמינסטר] היה בעבר המרכז האקדמי החשוב ביותר בבריטניה אחרי [אוקספורד] ו[קיימברידג']. השליש הראשון של גירסת קינג ג'יימס של [הברית הישנה] והחצי האחרון של [הברית החדשה] תורגמו כאן לאנגלית. כיום, אנשים בכל העולם יכולים לקרוא את התנ"ך ~ [מנזר ווסטמינסטר] גם תרם תרומה יוצאת דופן![מנזר ווסטמינסטר] נקרא כעת [הכנסייה המכללית של פטרוס הקדוש]. 1579/מנזר ווסטמינסטר שנסגר פעם אחת נפתח מחדש על ידי [אליזבת הראשונה]/המנזר שונה מ[מערכת אפיסקופלית] ל[מערכת כהן בכירה] ומונה על ידי המלך. אנשים ישתנו/מערכות ישתנו/למרבה המזל/אלוהים, שהיה והינו והוא לנצח, לעולם לא משתנה![מנזר ווסטמינסטר] השער המערבי מורכב ממגדלים מלכותיים הניצבים זה לצד זה/10 פסלי קדושים על המרזבים/עיצוב מורכב ומעודן. לעומת אנדרטת הכנסייה כולה/אני מעדיף את החזית הלבנה השנהב החמה והפסלים - במיוחד יי שעומד מול התמונה!
Drew LloydDrew Lloyd
01:22 21 Feb 24
לגמרי שווה ללכת לכאן! זה היה מדהים!! הרבה אנשים מפורסמים וחשובים קבורים כאן!!
J BMJ BM
23:42 20 Feb 24
יקר מדי להיכנס.
Fernanda OreganaFernanda Oregana
01:33 04 Jan 24
מדהים! מרחץ של תרבות והיסטוריה.אני לא ממליץ לעשות את זה בלי מדריך האודיו.כמו כן, חשוב לקנות כרטיסים מראש.
Stephen KyddStephen Kydd
23:14 03 Jan 24
Jasper bJasper b
20:54 03 Jan 24
מנזר וסטמינסטר הוא מקום מדהים מלא בהיסטוריה עשירה. זהו אתר הקבורה של מלכים ומלכות רבים, כולל אליזבת הראשונה, מרי מלכת הסקוטים והנרי השביעי, אם למנות כמה. עם זאת הוא מנוהל בצורה גרועה מבחינת ביקור.היו הרבה יותר מדי אנשים שהסתובבו במנזר, צריך להגביל את המספרים, וזה ינואר - אפילו לא שיא עונת התיירות כמו יולי/אוגוסט. זה אומר שהיה קשה מאוד להסתובב ולראות את ההיסטוריה מכיוון שהיו ממש כל כך הרבה אנשים שהיית צריך לחכות כדי להסתובב.יתר על כן, מדריך האודיו היה מוגבל ביותר במידע שלו - חלק מההנחיות למלוכים כגון הנרי השלישי היו באורך של כ-30 שניות בלבד והרגשתי שניתן מעט מאוד מידע. ברור שאני מבין שחלק מהאנשים אולי לא כל כך מתעניינים בהיסטוריה (אבל במחיר של 25 פאונד, הם באמת צריכים להציע מידע משמעותי יותר על מדריך האודיו).ניסינו להזמין סיור מודרך אבל האתר של המנזר היה מאוד מבלבל ולא נתן לנו להזמין סיור - הוא אמר שצריך להזמין באופן אישי והיה לו הרבה מידע סותר. הגענו לשם ל-10:30 באופן אישי ונאמר לנו שהסיור האחרון עומד לצאת אבל הוא היה מלא - ראינו את מדריך הטיולים והוא הראה רק כ-6 אנשים בסביבה! או שהם צריכים להפעיל הרבה יותר סיורים או שיותר אנשים יסיירו. אולי הפתרון יהיה לקצץ מאוד במספר המבקרים הכללי ולקיים יותר סיורים.נהנינו מאוד מהאזור בקומה העליונה שהיה בו הרבה חפצי אמנות מעניינים כמו עגלת Magna ותמונות והרגשנו שזה ערך טוב מאוד עבור 5 פאונד בלבד. יתר על כן, יכולנו להשתתף בתפילה דו-יומית במקדשו של אדוארד המוודה - זה היה מאוד מעניין והיה נהדר לראות את קברו באופן אישי. זה בהחלט היה גולת הכותרת של הטיול אבל זה היה במזל טהור שהצלחנו להיכנס לתפילה. גם הכומר היה מעודכן היטב.הייתי ממליץ לאנשים לבקר במנזר מכיוון שהוא בעל משמעות היסטורית, אבל אני חושב שהוא צריך לשנות באופן דרסטי את האופן שבו הוא מופיע בקרב מבקרים ולכל הפחות לעדכן את המדריך האודיו הקצר מאוד שלו.
Manolis HatzakisManolis Hatzakis
20:22 03 Jan 24
Aerre MondadoriAerre Mondadori
20:22 03 Jan 24
Rob StowerRob Stower
20:10 16 Nov 23
עבור אלה עם רקע או השכלה אנגלו-סקסית, המקום הזה מרגש! ההיסטוריה הקבורה כאן היא מעבר להבנה.אם אתה חובב היסטוריה מכל סוג שהוא, הייתי ממליץ לעשות קצת מחקר קודם שכן הדמויות ההיסטוריות קבורות שם, ובאיזה חלק של המנזר הם קבורים שכן המקום מלא בדברים וזה יכול להיות מאוד מכריע.4 כוכבים בגלל דמי הכניסה המופרזים (שזו לונדון אני מניח...)ממליץ להגיע מוקדם או לקנות כרטיס דילוג על התור.
Terry DurhamTerry Durham
19:45 16 Nov 23
חובה לראות אם אתה בלונדון
Sue WoodSue Wood
18:38 16 Nov 23
מקום היסטורי יפהפה, מלא בדברים מדהימים ומעניינים.
Remei TorrentRemei Torrent
18:16 16 Nov 23
טוב מהצפוי, יפה מאוד מבפנים ומטופל מאוד מבחוץ. מדריכי האודיו הם הצלחה.
JOHN CHENGJOHN CHENG
21:49 29 Sep 23
Damjan ŠkornjakDamjan Škornjak
21:01 29 Sep 23
abby dunsmuirabby dunsmuir
21:00 29 Sep 23
Mark HamlettMark Hamlett
20:36 29 Sep 23
Alejandra TroisiAlejandra Troisi
19:54 29 Sep 23
התרשמתי מהיופי שלו...זה מזעזע כשנכנסים לא רק ביופיו אלא גם בכמות ההכרה של אישים ואירועים שונים מכל הזמנים שיש. אני אצטרך לחזור
שוש בורשוש בור
09:47 28 Jun 23
מקום מדהים מבחינה אריכטטורית, בעל עבר היסטורי .שווה ביקור,מרשים
itshak ledermanitshak lederman
19:19 28 May 23
קתדרלה/מנזר בעבר המנציח את תולדות אנגליה, כולל המעבר מקתוליות לאנגליקנית בשל תאוותיו של הנרי השמיני. גדולי האומה הבריטית קבורים כאן ומהווים מזכרת מדהימה לגדולתה של האימפריה הבריטית בעבר כמו גם מצבת זכרון לטובי בניה שנהרגו במלחמות וטובי מדעניה. כאן מוכתרים מלכי ומלכות אנגליה. מקום מדהים. חובה לבקר כאשר בלונדון רצוי עם מדריך.
Hila GildorHila Gildor
10:52 06 Aug 22
כניסה קצת יקרה, מקום מאוד מרשים. מקבלים בכניסה מדריכי אודיו מוצלחים. המון המון קברים לראות
מדהים. בניה מרהיבה. חובה להכנס פנימה לבקר.
yuval bambergeryuval bamberger
13:42 07 Sep 19
מקום יפה מבחינה ארכיטקטונית, כמו כן מספר את ההיסטוריה של הממלכה, כמו טיול בהר הרצל כאשר כל גדולי האומה קבורים שם
liron krispin bokerliron krispin boker
08:26 18 Aug 19
כמו ארמון באקינגהם. כך גם מנזר וסטמינסטר הוא יעד תיירותי הכרחי- מי שלא היה בוסטמינסטר אבי לא היה בלונדון מבחינתי. המנזר הכי מפואר וגדול שהייתי בו (אפילו יותר מרשים מהסגרדה פמיליה בברצלונה של גאודי.... כן כן). בעיני רוחי יכולתי ממש לראות את קייט וויליאם מתחתנים ומחליפים נדרים ביניהם. החלק היחיד שקצת הימם אותי הוא העובדה שהמנזר הזה שימש גם כבית קברות של רבים ומפורסמים.... קצת מצמרר לחשוב שתחת רגלינו היו קבורים עשרות אנשים.
js_loader

 

מפת הגעה למנזר:

4.7/5 - 26 הצבעות

חוות דעת טיקלי

ארכיטקטורה ועיצוב
מתאים לילדים
תחזוקה ושירות
תמורה למחיר

סך הכל ניקוד

הכנסייה המיוחדת נחשבת לאחד מאתרי החובה בלונדון ותוכלו להתרשם בה מארכיטקטורה מיוחדת, מידע היסטורי מעניין על העיר ולעשות תמונות נהדרות, מומלץ להכניס את המקום לסיור שלכם בעיר.

כתבות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד אטרקציות שתאהבו
Close
Back to top button
×