ברצלונה

קאזה באליו

טיול בבית קאזה באליו (Casa Batlló) של ברצלונה נחשב לחוויה נהדרת. מדובר על אחת היצירות המפוארות של האמן גאודי. הבאנו לכם את כל המידע שצריך להכיר במקום, הזמנת כרטיסים, מה רואים ותשובות לשאלות נפוצות ששווה לדעת.

 מידע כללי על המקום

מדובר על יצירת מופת אדריכלית ידועה הממוקמת בלב ברצלונה. תוכננה על ידי האדריכל הקטלאני המפורסם אנטוני גאודי ותיארוך הבנייה שלה הוא בין השנים: 1904 ל-1906. הבניין נחשב לאחת הדוגמאות המדהימות ביותר לסגנון המודרניסטי של גאודי.

הבית הוזמן על ידי משפחת בטלו (Batlló) העשירה כשיפוץ של בניין קיים. העיצוב של גאודי שינה לחלוטין את המבנה, שילב מגוון של צורות, צבעים וחומרים יוצאי דופן. חזית הבניין מציגה צורה דמוית גל, עם אריחי פסיפס צבעוניים ואלמנטים פיסוליים. הפנים מרשים לא פחות, עם קירות מעוקלים, קווים זורמים ופרטים מורכבים לכל אורכו.

כיום, הבניין פתוח לציבור כמוזיאון, ומאפשר לכם לגלות את הארכיטקטורה הייחודית שלו וללמוד יותר על החזון של האמן המפורסם. הבניין זכה לשבחים ופרסים רבים, והוא נחשב לאחד מאתרי התיירות המובילים של ברצלונה.

 כרטיסים לקאזה באליוכרטיסים לקאזה באליו

האתר נחשב לפופלרי במיוחד בברצלונה ומומלץ להזמין כרטיסים מראש. ניתן להגיע עם כרטיסים דיגיטליים וגם לחסוך את התורים בכניסה ואף להבטיח את המקום שלכם, הנה כמה אופציות לרכישה והשוואת מחיר:

מחיר ממוצע:

הזמנת כרטיס:

139 ש"ח

הזול ביותר

ספק: Tiqets

147 ש"ח

ספק: Getyourguide

141 ש"ח

ספק: Viator

  • הכרטיסים הינם כרטיסים דיגטליים שמגיעים ישירות למייל.
  • יש להציג את הכרטיס עם תעודה מזהה בכניסה, אין צורך להדפיס.
  • כולל מדריך שמע קולי למקום (עם אוזניות).
  • במידה ורוצים לבטל יש אופציה בחלק מהספקים עד 24 שעות לפני מועד ההגעה.
  • כתובת: Pg. de Gràcia, 43, 08007 Barcelona
  • שעות פתיחה: 9:00-20:00.

שאלות ותשובות של מטיילים במקום

ריכזנו עבורכם שאלות ותשובות של מבקרים בבית המיוחד:

המקום פתוח בכל ימות השנה, כולל חגים. שעות הפתיחה הן מ-9:00 בבוקר ועד 21:00 בערב, כשהכניסה האחרונה היא ב-20:00 בערב.

כן, מומלץ מאוד לרכוש כרטיסים מראש, במיוחד בעונת השיא על מנת לחסוך את תור הקנייה בכניסה ולהבטיח את המקום שלכם. לרכישת כרטיסים לחצו כאן.

מותר לצלם במבנה, אך אסור לבצע צילום מקצועי עם חצובות, או צילום פלאש, רק באישור מהנהלת המקום.

הביקור בקאסה באליו נמשך בדרך כלל כשעה, אך הוא יכול להשתנות בהתאם לקצב  שלכם והאם אתם בוחרים לשלב סיור מודרך.

החזית של הקאזה באליו היא אחד המאפיינים המוכרים ביותר של הבניין. הוא מכוסה בפסיפס צבעוני עשוי אריחי קרמיקה שבורים וזכוכית. הפסיפס יוצר משטח דינמי וקולח המעניק למבנה תחושת תנועה ואנרגיה. החזית מעוטרת גם בסדרת מרפסות מעוקלות וגליות, בהשראת הצורות המצויות בטבע. המרפסות עשויות מברזל יצוק ומעוטרות בדוגמאות מורכבות, המוסיפות נופך של אלגנטיות למבנה.

בתוך המבנה, תוכלו לראות סדרה של חללים עוצרי נשימה המציגים את הגאונות של גאודי בעיצוב. גרם המדרגות המרכזי של הבניין הוא יצירת מופת אמיתית, הכולל מעקה פיסולי עשוי עץ מגולף שנראה כאילו זורם כמו גלים. גרם המדרגות מואר בצוהר המסנן את אור השמש ויוצר אווירה קסומה.

אחד החדרים המרשימים ביותר בקאסה באליו הוא הקומה האצילית, שהייתה בעבר מקום מגוריה של משפחת באטלו. החדר מאופיין בחלונות הגדולים שלו, המציפים את החלל באור טבעי ומציעים נופים מדהימים של העיר. החדר מעוצב גם בפיתוחים מורכבים, חלונות ויטראז' ופסיפסים צבעוניים, היוצרים אווירה עשירה ושופעת.

תכונה בולטת נוספת של המבנה היא מרפסת הגג, המציעה נוף פנורמי של ברצלונה ותוכלו לעשות באזור זה תמונות נהדרות. המרפסת מעוטרת בסדרת ארובות המעוצבות כמו לוחמים מימי הביניים, המוסיפות נופך אצילי לבניין. במרפסת יש גם גינה קטנה ובריכה משקפת, היוצרות נווה מדבר שליו בלב העיר.

בשטח המרחבי תגלו מספר אלמנטים עיצוביים חדשניים האופייניים לסגנונו של גאודי. למשל, חלונות המבנה מעוצבים כמו אישוני העין האנושית, ויוצרים תחושת חיים וחיוניות. הקירות והתקרות מכוסים בצורות ודוגמאות אורגניות, בהשראת הצורות המצויות בטבע. ומערכת התאורה של הבניין נועדה לחקות את תנועת השמש וליצור סביבה טבעית ודינמית.

להלן הדרכים המרכזיות שניתן להגיע לאטרקציה:

  1. במטרו: אתם יכולים לקחת קו 2 (קו סגול) או קו 3 (קו ירוק) לתחנת Passeig de Gracia. משם, זו הליכה קצרה אל Casa Batlló, אשר ממוקמת ב-Passeig de Gracia 43.
  2. באוטובוס: מספר קווי אוטובוס עוצרים ליד האתר, כולל קווים 7, 16, 17, 22, 24, 28, 39, 45, ו-47.
  3. ברכבת: אופציה נוספית היא דרך הרכבת RENFE לתחנת Passeig de Gracia, הממוקמת כמה רחובות מהמקום ומשמה ניתן ללכת ברגל.
  4. אם נוסעים במונית או ברכב,  תזינו את הכתובת "Passeig de Gracia 43" ל-GPS או למערכת הניווט שלכם. עם זאת, שימו לב שהחניה באזור יכולה להיות מוגבלת ויקרה.
  5. לחלופין, למי שמעדיף ללכת ברגל, האתר נמצא במרחק הליכה מאטרקציות פופולריות רבות אחרות בברצלונה, כולל לה פדררה, פלאסה קטלוניה והרובע הגותי.
  • חסכו זמן והמתנה בתור וגם קבלו 5% הנחה לאטרקציה המיוחדת, שריינו מקום מראש:

מפת הגעה למקום:

4.7/5 - 15 הצבעות

חוות דעת טיקלי

ארכיטקטורה ועיצוב
מתאים לילדים
תחזוקה ושירות
תמורה למחיר

סך הכל ניקוד

קאזה באליו היא אחד מאתרי הטיול הפופלריים ביותר של ברצלונה, הבניין מציג אומנות ייחודי של האמן המפורסם גאודי וארכיטקטורה יוצאת דופן. התמונות שתעשו מהמרפסת במבנה שוות כל שקל.

כתבות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
×